Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:40

Ahh nice Djilna! Amorous wil ik ook heel graag <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:48

Loose schreef:
Deijs schreef:
@loose

Heel erg valt mee maar het is zeker duidelijker de ene dag als de andere! Zit in de genen waarschijnlijk!

Iherb moet ik ook nog eens even bekieken :D

Vervelend lijkt me! :(:) Vooral als je ook een makeupverslaving hebt. :P

Ik blijft altijd rond de $30, toen ik een keer een grotere bestelling had moest ik 15eu bijbetalen. Maar dat was 1 keer op de vele keren dat ik besteld heb. :D Heb al mijn RT kwasten er ook weg.

Ja handig is anders :P ik moet vaak nog even mijn eyeliner opnieuw doen _O-

Amorous lijkt op craving toch? of syrup?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:50

Afbeelding

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:55

Hahahahaha :+

Ik krijg dat niet voor elkaar hoor, mijn paard ze wimpers even met mascara bewerken :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:57

Djilna, super leuk geshopt *\o/* heel veel plezier met al die mooie aankopen! En leuk dat ze zo onder de indruk waren dat je zoveel wist :D Ennuh Naked Lunch is ook mooi <3

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:16

Afbeelding
Oog foto van mij.. met Dior Iconic Overcurl <3 zonder wimperkruller. Ik heb niet zulke lange wimpers en ze staan ook altijd naar voren. Deze mascara werkt voor mij erg goed. Dit was volgens mij de 1e keer dat ik deze mascara gebruikte. Dan moet ik altijd even wennen aan het borsteltje enzo. Hier heb ik 2 laagjes op waardoor het wat dikker is geworden dan ik het normaal heb. En ondertussen doe ik mascara ook op een hele andere manier op waardoor ze nog wat meer omhoog komen te staan. Maar deze mascara is echt een aanrader voor als je wimpers snel te zwaar worden van mascara. Chanel le Volume bijv. laat mijn wimpers naar beneden zakken.

Edit: als ik alleen mascara draag doe ik het nooit op de onder wimpers, dat staat bij mij echt niet mooi. Zo op de foto lijkt het wel wat kaal/vreemd :+

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:21

Wauw Djilna :D gave aankopen.

Ik heb vandaag de Please Me en een foundation brush bij de Mac in Lafayette gekocht :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:28

IHerb is gevaarlijk voor mij := Blijf meestal ook rond de $30, nog geen extra kosten hoeven betalen.

Gave aankopen Djilna! Heerlijk zo'n dagje geld uitgeven aan mooie spulletjes.

Mooi Glossi! Ik vind het niet per sé te dik, ik heb het zelf eigenlijk altijd wel zo.

Iris ik denk dat ik dat bij poown best zou kunnen doen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:34

Mooie mascara zo! Ik draag mijn mascara sowieso altijd best wel dik. Heb er nu eentje van Catrice, Glam Doll blablabla waterproof ofzo. Fijner dan ik had verwacht!

Ik heb eigenlijk nog nooit een high end mascara gekocht, heb het altijd gehouden bij goedkope _O-

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:37

Glossi schreef:
[ Afbeelding ]
Oog foto van mij.. met Dior Iconic Overcurl <3 zonder wimperkruller. Ik heb niet zulke lange wimpers en ze staan ook altijd naar voren. Deze mascara werkt voor mij erg goed. Dit was volgens mij de 1e keer dat ik deze mascara gebruikte. Dan moet ik altijd even wennen aan het borsteltje enzo. Hier heb ik 2 laagjes op waardoor het wat dikker is geworden dan ik het normaal heb. En ondertussen doe ik mascara ook op een hele andere manier op waardoor ze nog wat meer omhoog komen te staan. Maar deze mascara is echt een aanrader voor als je wimpers snel te zwaar worden van mascara. Chanel le Volume bijv. laat mijn wimpers naar beneden zakken.

Edit: als ik alleen mascara draag doe ik het nooit op de onder wimpers, dat staat bij mij echt niet mooi. Zo op de foto lijkt het wel wat kaal/vreemd :+

Wauw wat gaaf :+:

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:49

Heb ook nog even wat zooi op iHerb besteld :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:19

Wat heb je besteld :P? Ik ga ook even kijken

tot 30$ is veilig toch?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:25

Real Techniques beauty blender, blush van Elf, Paarse cream eyeliner van elf ( :') ) Foundation van Elf, Setting powder van Elf, nog een Hurraw lipbalm en nog 2 lipbalms van Sierra Bees omdat die bijna niks kosten :))

Alleen de Hurraw wilde ik echt (alleen waren degene die ik wilde allemaal uitverkocht zucht.. dus binnenkort nog een bestelling doen :o ) en de rest zijn eigenlijk allemaal dingen die ik gewoon uit wil proberen _O-

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:30

Mijn ervaring is dat gel liner een stuk makkelijker kan werken dan die vilten puntjes, maar ook een stuk rottiger. Ik had van Maybelline een gel liner en dat was echt net een kohl potlood wat ik over mijn wimperrand aan het slepen was. Werkte absoluut niet prettig :n Anderen vind ik weer te nat en dat vind ik dan ook niet prettig werken. Ik houd het lekker bij mijn kat von d tattoo liner, ben echt verliefd op dat ding <3

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:33

Ik ben dol op vilten puntjes.. al mijn favo's hebben vilten puntjes :))
Maar ik ben heel picky in eyeliner.. omdat bij mij alles heel snel weg gaat lopen dus ik wil echt alleen eyeliner die echt een hele dag strak blijft zitten.. had ooit een gel van catrice maar die ging lopen en sindsdien eigenlijk niet meer geprobeerd :))

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:33

Ik heb nu van hema zo'n stift maar dat werkt bij mij echt voor geen meer, ik krijg mijn lijntje gewoon niet recht :(

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:35

Emmaa_ schreef:
Mijn ervaring is dat gel liner een stuk makkelijker kan werken dan die vilten puntjes, maar ook een stuk rottiger. Ik had van Maybelline een gel liner en dat was echt net een kohl potlood wat ik over mijn wimperrand aan het slepen was. Werkte absoluut niet prettig :n Anderen vind ik weer te nat en dat vind ik dan ook niet prettig werken. Ik houd het lekker bij mijn kat von d tattoo liner, ben echt verliefd op dat ding <3

http://www.sephora.com/tattoo-liner-P24 ... RRWidgetID

deze :D ?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:36

Jaa die <3
Ook 1 van mn favo's.. alleen de mijne is een eind op |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:38

Ja <3 Ben bang dat die van mij ook aan z'n eind aan het komen is. Merk er (nog) niks van maar heb hem al sinds eind maart en gebruik hem zo goed als dagelijks... Als hij op is ga ik absoluut een paar bestellen, dan maar bij sephora.com :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:39

Ik ga inslaan als ik weer in Amerika ben :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:44

Wanneer ben je daar weer :P

Is bestellen op sephora makkelijk? Wil mn powder daar bestellen, begin zilver gedeelte te zien :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:46

Het is wel makkelijk, maar tenzij je een grote order plaatst betaal je imo echt veeeeeel te veel verzend en douane kosten. Vind het echt van de zotte hoe veel geld ze daar vragen om een pakketje te shippen := Hoor ook echt vaan veel mensen dat het heel erg lang duurt en dergelijke. Welke powder wil je bestellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:14

Geen idee hoe het bestellen voor jullie werkt, dat is toch via de Franse site? Door VIB Rouge heb ik altijd free shipping, jeej. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 23:22

Je kan ook bij de Amerikaanse site bestellen, maar daar betaal je een heel hoog standaard shipping en iets met tax blablabal costs zodat je pakket niet onderschept kan worden door de douane en je torenhoge kosten krijgt. Geloof dat je bij orders boven de 75 euro al 20 euro extra kwijt bent aan shipping en taxes, laat staan als je onder dat bedrag bestelt...