Hey dames, sorry dat ik jullie compleet verwaarloos. Bedankt voor alle lieve woorden op mijn laatste post.
Ik merk dat ik het heel erg lastig vind om al jullie heerlijke loopjes te zien en ondertussen zelf nog steeds 0 vooruitgang te boeken met mijn knie.
ik ga even proberen een bijleespost te maken van 4 pagina's achterstand
.
Samantha wat fijn dat je groen licht hebt van de arts. Niet elke week een lange duurloop vind ik heel verstandig.
waar ga je dit doen? Samantha_ schreef:Ik heb gisteren een intake gehad voor een andere manier van sporten, op mijn blessure en zwakke plekken gericht. Moest een hele test doen, en aan de hand van de uitslag is een programma gemaakt. Voornamelijk stabiliteit is niet zo mijn ding want ik viel letterlijk om bij sommige oefeningen
Mag ook in Pb. Heel interessant!
ik ben nu 2 x bij de podo geweest en vind het heel interessant. Ben nu een traject aangegaan van 4 sessies om de 2 weken om de spanning in mijn voeten en kuiten te verlagen.
Sv is er nog wat uitgekomen bij de huisarts (dit lees ik misschien zo meteen
). ik kan wel echt altijd zo genieten van jou foto's.
Ik snap wel wat je zegt over asfalt evementen hoor. het verschil met trails is zo wereldgroot. Alleen al voor de sfeer en de gezelligheid zou ik ook altijd voor een trail kiezen! En toch laten de wegevents me nog niet helemaal los. Wel een nette tijd van zowel jezelf als je vriend.
Slowakije, heel tof! En weer een toffe uitdaging daar op de planning ook. Zo ontzettend fijn dat je dit samen kan doen.
wauw Goof ook echt prachtige plaatjes zeg!
De natuur is zo mooi.
die foto met die poezel
En goed gelopen op de galgenbergtrail. Wel balen van je knie. Slim om dan maar 1 lus te pakken.
bbits geprobeerd en ook totaal geen fan. Ik denk dat een gordel het handigste is maar heb het nog niet geprobeerd.
Tiggs inmiddels goed hersteld van Egmond?
Puera je word gewoon steeds sterker en beter denk ik dan maar. Hoe is het nu met je jonkie?
Wauw die noorderlicht foto!
Zo een afstand net boven je tempo is ook pittig natuurlijk he. wel een hele goede training moet je maar denken.
F_Orumster ik merk wel echt verschil tussen oude schoenen en nieuwe. De oude zijn gewoon sneller op. En toch koop ik soms oude. Soms omdat ik een model heel fijn vind, soms omdat de prijs zo laag is dat ik denk, daar kan ik ze niet voor laten staan en soms om gewoon eens een merk uit te proberen.
Ook met stilstaan heb ik slechte ervaringen, ben heel bang voor mijn hele collectie atm...
In de wasmachine doe ik mijn schoenen nooit. Ik was ze wel af en toe met de hand als ik echt door de blub ben gegaan en ze echt goor zijn.
Welkom xNavatu en je knappe hondenvriend.
Zelf heb ik inmiddels heel wat mensen gezien en gesproken om echt te achterhalen, hoe nu verder?! De pijn blijft gelijk en neemt niet echt af helaas.
Na 2 verschillende sportfysio's, de huisarts, de orthopeed en de sportarts word er nu vrijdag een MRI gemaakt en krijg ik hier de dinsdag erop de uitslag van.
Er zijn 3 opties.
Of ik doe nog te veel en moet nog meer rust gaan pakken.
Of ze gaan een injectie zetten. Dit kan heel veel nadelen hebben dus daar zijn ze wel voorzichtig mee. Of het word toch een kijk operatie om misschien een heel klein stukje van de meniscus weg te halen (afhankelijk van wat ze dan aantreffen).
Nog even afwachten dus.