Hier is het vandaag bewolkt dus ook wat warmer. Rond de min 15 maar denk dat het minder koud aanvoelt dan in Nederland. Wij zijn nog wat noordelijk In Finland nu. We hebben rendieren bezocht en gewandeld vanaf onze nieuwe accomodatie.
shaddy82
Geplaatst: 03-02-26 15:53
Heel gaaf Gaucho, mooie foto's ook Denk dat ik inderdaad liever jouw kou heb, als het weer hier vandaag
Nee hoor. Ik ga in de voorjaarsvakantie een nachtje naar Schoorl, bedoel je dat? Dan wil ik er wel hardlopen ja en de dag erna lekker wandelen.
Bootsiebob
Geplaatst: 03-02-26 17:06
Erg mooie foto’s Lizard!
Morgen hier zon en 11 graden
Gaucho zó prachtig Hoe was het sneeuwschoenwandelen?
gaucho
Geplaatst: 03-02-26 17:16
Heerlijk vooruitzicht ook Schoorl wel pittig hardlopen, ik heb me wel eens vergist in de mulle paden en hoogteverschillen.
Oh sneeuw schoen wandelen was ook echt fantastisch. Alles schitterde in het bos. De gids omschreef het goed, de bomen hebben allemaal hun gala outfit aan.
Ik durfde een klein stukje rijden met de auto naar het losloopgebied wel aan. Even de hond laten uitrazen. Ik heb dat rondje nog nooit zo langzaam gelopen maar ik ben er even uit geweest. En de hond was blij.
boedjang
Geplaatst: 03-02-26 20:39
Goof schreef:
Nee hoor. Ik ga in de voorjaarsvakantie een nachtje naar Schoorl, bedoel je dat? Dan wil ik er wel hardlopen ja en de dag erna lekker wandelen.
Ah ok leuk ja as zondag is in schoorl een run SusanH lekker toch even op pad
noordje
Geplaatst: 04-02-26 06:01
Prachtig Lizard Btw, wanten zijn beter dan handschoenen
Heel gaaf Gaucho!
Leuk vooruitzicht Goof ,naar Schoorl
Axel,het waren inderdaad goudvinkjes
Coco was zeker erg blij dat ze mocht uitrazen
Gisteren even een klein rondje gedaan Nala wordt zo blij van de sneeuw (is er tenminste iemand in ons huishouden ) En er moet natuurlijk ook onder/in de sneeuw gezocht worden