Ik heb best een actief weekend achter de rug. Zaterdag ging ik even bij mijn ouders op bezoek in Breda. had niet echt een plan maar toen ik daar wegging regende het en zag dat het in Harderwijk ook niet droog zou zijn. Dus weer even naar de Loonse en drunense duinen gereden. Daar scheen echt een heerlijk zonnetje.

En gisteren had ik een familiedag georganiseerd. Wij geven met verjaardagen, kerst en sinterklaas geen cadeautjes en nemen het gezin van mijn schoonzus dan mee op pad om herinneringen te maken.
We gingen bushcraften. Totdat we daar aankwamen wist behalve mijn vriend niemand wat we gingen doen. Ik had voor iedereen rugzakken geregeld met lunchpaketten, poncho en een plastic zak om op te zitten. Het was echt een leuke dag en de regen had ook wel wat.
Kregen veel uitleg over eetbare planten in de natuur, zelf een tarp gebouwd, uitleg over knopen leggen en vuur maken. Het vuur maken vonden de kinderen echt geweldig. Ik had ook marshmallows meegenomen dus dat was helemaal feest.
Jeetje ik had de scheerlijnknoop echt eerder moeten kennen. Wat een handig ging! Had het leven op sommige momenten echt makkelijker gemaakt haha!
Na afloop hebben we nog met z'n allen pannenkoeken gegeten.