Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik ga denk ik ook bellen voor Janssen, ik heb 3 juli een festival en zo hoef ik geen test te doen als het goed is. Daarbij ben ik geboren in 1995 dus het duurt nog wel eventjes voordat ik 100% gevaccineerd ben. Vind het namelijk dikke onzin dat ik zo'n test zou moeten doen terwijl ik gezond ben en in die 24 uur tussen het testen en het festival kan ik ook nog besmet raken. En iemand met een vaccin kan ook besmettelijk zijn en die mag wel zonder testen naar binnen.
Maar goed ik wil wel naar dat festival dus ik onderga het maar.
IMJ schreef:MarlindeRooz schreef:Ik ga denk ik ook bellen voor Janssen, ik heb 3 juli een festival en zo hoef ik geen test te doen als het goed is. Daarbij ben ik geboren in 1995 dus het duurt nog wel eventjes voordat ik 100% gevaccineerd ben. Vind het namelijk dikke onzin dat ik zo'n test zou moeten doen terwijl ik gezond ben en in die 24 uur tussen het testen en het festival kan ik ook nog besmet raken. En iemand met een vaccin kan ook besmettelijk zijn en die mag wel zonder testen naar binnen.
Maar goed ik wil wel naar dat festival dus ik onderga het maar.
Als jij 24 uur van te voren besmet wordt ben jij op de dag van het festival nog niet ziek en zal jij geen anderen besmetten.
Mensen die gevaccineerd zijn kunnen bijna niet meer ziek worden. En als ze het wel hebben stoten ze veel minder virusdeeltjes uit.
Ik heb zojuist nr 2 binnen
bigone schreef:Majabeestje schreef:Ik heb om 10u de vaccinatie gehad en begin me niet helemaal lekker te voelen. Beetje misselijk, beetje spierpijn, gewoon licht grieperig zeg maar.
Kan dat al zo snel?
Ja hoor, ik had na een uur vier koude rillingen en even later een watten hoofd.
Arienette schreef:Zijn er hier nog mensen die Jansen overwegen vanuit prikangst? Ik heb behoorlijke prikangst. Ik ben bang dat als het tegenvalt ik niet naar die tweede prik van pfizer ga, en bij Jansen heb ik het maar gehad.
Winged schreef:Arienette schreef:Zijn er hier nog mensen die Jansen overwegen vanuit prikangst? Ik heb behoorlijke prikangst. Ik ben bang dat als het tegenvalt ik niet naar die tweede prik van pfizer ga, en bij Jansen heb ik het maar gehad.
Ik heb prikangst en heb wel voor Pfizer gekozen (enige die ze hier prikken. Ook assen). Het schijnt dat jansen stroperiger is en je die meer voelt. Ik kan t niet vergelijken natuurlijk.
Ik heb op t formulier aangegeven dat ik flauw kan vallen. Dan ga je via een andere route en heb je eerst een gesprek met een arts over jouw wensen. Geef daar aan hoe je geprikt wil worden (zittend/liggend). Daarna bij de prikker ook zelf even aangeven.
Na t prikken mocht ik even blijven liggen en daarna in de wachtkamer mocht ik van de ehbo buiten zitten.
Zelf had ik ranja, dextro, een stressballetje en oordopjes (muziek) mee.
Ik heb o.a. toch Pfizer gekozen vanwege de hogere bescherming. Op een wat stijve arm na heb ik gelukkig geen gekke dingen ontdekt aan mijn lijf. Wel heb ik lopen janken als een malle