karuna schreef:Alle kleine beetjes helpen. Bril is mogelijk om te voorkomen dat je gemakkelijk even aan je oog zit en slijmvliezen daar zijn gevoelig voor opnemen van virus.
Maar ik ben een beetjebeetje erg
mijn vader belde op. Zijn jongste zus was jarig en hij moet van een eind komen. Nog vooraf had hij gevraagd of hij toch echt alleen was he. Ja ja geen probleem. Komt hij van de toilet af zit opeens de hele woonkamer vol visite. (Had de bel wel gehoord) Want ja haar huis dus had zij het recht om alle visite uit te nodigen, mensen op loopafstand. Mijn vader moet van ver komen. En met zijn domme hoofd is hij nog even blijven zitten ongemakkelijk om daarna toch vervroegd weg te gaan.
En hij voelt zich nu stom, ongerust en boos te gelijk. Stom omdat hij niet meteen is weggegaan (zit je daar even 1,5 uur voor in de auto om vervolgens na 20 minuten weer te vertrekken) ongerust want veel te veel mensen in een te kleine niet geventileerde ruimte en het geeft meteen de laksheid van zijn zus aan en boos omdat zijn zus zo speelt met zijn gezondheid en bewust heeft gelogen tegen hem.
Treffend voorbeeld.
Door dit soort onbenul zijn de dorpen dicht, is dehoreca dicht, zijn er steeds strengere beperkingen nódig voor de rest, zie ik ons straks al met gehomologeerde bril rondlopen