[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 02:05

*meelezer kruipt onder rots vandaan*

Captain, ik kwam deze tegen en moest meteen aan jou denken.
Afbeelding

Wb de vorige pagina vind ik die borst/tepel tatoeages echt prachtig zeg! Ik wist niet dat zoiets bestond.
Best een mooi alternatief na zo'n ingrijpende operatie en periode.

Charisma

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:24

Vandaag precies over een maand is het aan mij! :) Begin nu wel kriebels te krijgen :) En ik droom vaak over tattoos de laatste week, vooral dan van die dromen dat ik in de shop ben en dat ze alles klaarzetten maar er dan steeds iets tussenkomt en ze dan niet kunnen beginnen. Dan moet ik 's avonds op het eind van de dag zonder tattoo naar huis :+

Heb mijn man ook kunnen overtuigen van mijn backpiece, ga dus bij deze sessie een afspraak maken om mijn paardenkop te laten veranderen/coveren in een " realistic horse head sugar skull" :) als die gebeurd is, gaat de feniks op mijn ruggegraat ook worden uitgebreid zodat ik een bijna full back piece heb :) al hebben we het nu wel over een jaren plan natuurlijk :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:31

Ben benieuwd charisma ! Maar een totale back piece hoeft geen jaren te duren hoor , die van mij was binnen 14 uur klaar. Moet te doen zijn toch?

Ik krijg deze week te horen wanneer er verder gewerkt wordt aan mijn total body tattoo. Ook bij mij gaat het weer kriebelen qua zenuwen

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 13:56

Hihihi, het is gewoon omdat de shop waar ik ga nu afspraken aan het maken is voor 2019, dus ik vrees dat het daarom een jarenplan wordt :D

Ook spannend voor jou!!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 14:06

Kabayo schreef:
Mij leek dit leuk en dat hij dan op een hartslag gallopeerd.

Ik weet niks over tattoos, behalve dat ik er eentje wil, maar ik wilde hier toch even op reageren. Als je zoiets doet, zorg er dan voor dat ze de hartslag goed doen. Je ziet vaak dat ze van geen kanten kloppen. :=

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 14:19

Charisma schreef:
Hihihi, het is gewoon omdat de shop waar ik ga nu afspraken aan het maken is voor 2019, dus ik vrees dat het daarom een jarenplan wordt :D

Ook spannend voor jou!!

Aaaahhhh zo!
Betekent dat het een goede artiest is !
Ik heb dit keer maar een half jaar wachttijd omdat het dezelfde artiest is die mijn back piese heeft gedaan gelukkig.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 14:34

Ja, ze hebben echt een goede shop, heb nu 10 maanden moeten wachten. Dus ik ben benieuwd wanneer ik de volgende afspraak ga hebben :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 14:37

Charisma schreef:
Ja, ze hebben echt een goede shop, heb nu 10 maanden moeten wachten. Dus ik ben benieuwd wanneer ik de volgende afspraak ga hebben :)

Joey toevallig?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 14:44

Charisma schreef:

Maar als je eenmaal binnen ben dan worden de afspraken niet meteen verdeeld? Weet je dan nooit wanneer je weer kan verder gaan?

Of zien ze het steeds als een nieuwe en kom je weer achteraan re staan?
Met mijn rug had ik een jaar wachttijd maar daarna was het iedere twee weken komen.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 15:10

Wat vinden jullie van deze shop? http://www.dingotattoo.com
Ik heb nog niet zo super veel kennis van tattoo's dus toch even laten beoordelen, voor ik iets essentieels mis

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 15:20

Blacky: Joey idd :)
Will: goh, ik denk dat ze het gaan behandelen als aparte stukken, dus gewoon weer achteraan aansluiten. Al kan het ook best zijn dat het sneller kan als ik zeg dat ik er een geheel van wil laten maken, dat zal ik allemaal te horen krijgen 8 juni denk ik :)
Laatst bijgewerkt door Charisma op 08-05-17 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 15:26

Willl65 schreef:
Charisma schreef:

Maar als je eenmaal binnen ben dan worden de afspraken niet meteen verdeeld? Weet je dan nooit wanneer je weer kan verder gaan?

Of zien ze het steeds als een nieuwe en kom je weer achteraan re staan?
Met mijn rug had ik een jaar wachttijd maar daarna was het iedere twee weken komen.

Vaak hebben shops nog meer dan genoeg slots vrij om grote werken af te maken of dingen bij te werken. Je komt pas achteraan de wachtrij als je echt aan een nieuw ontwerp begint.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 15:35

Emma: idd, het kan best zijn als ik zeg dat het een geheel moet worden dat het wel allemaal sneller kan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 15:43

Artists willen ook liever niet dat jij maandenlang met een onafgemaakte tattoo rondloopt, die hebben liever dat ze het werk afmaken omdat het voor hen ook weer goede reclame is. Als een artist het echt heel druk heeft kan het zijn dat je iets langer moet wachten, maar meestal wordt er binnen enkele weken na de genezing van het eerste deel wel weer een plekje gevonden om de boel af te maken. Soms kom je dan wel op 'ongunstige' tijdstippen of dagen terecht, bijvoorbeeld 's avonds of in het weekend.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 15:56

Zou best kunnen Emmaa, ik hoor het wel de 8ste, en ik heb geduld, kan er best tegen als het allemaal wat langer duurt, kan ik ook nog wat sparen :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 16:36

Las iets over een hartslag tattoo. Ik heb toen aan de cardioloog van mijn vader gevraagd of hij nog hart filmpjes van hem in z'n dossier had staan. Dat papier heb ik meegenomen naar de artiest.

Uiteraard zal dit met een paard moeilijker gaan :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 16:40

Emmaa_ schreef:
Artists willen ook liever niet dat jij maandenlang met een onafgemaakte tattoo rondloopt, die hebben liever dat ze het werk afmaken omdat het voor hen ook weer goede reclame is. Als een artist het echt heel druk heeft kan het zijn dat je iets langer moet wachten, maar meestal wordt er binnen enkele weken na de genezing van het eerste deel wel weer een plekje gevonden om de boel af te maken. Soms kom je dan wel op 'ongunstige' tijdstippen of dagen terecht, bijvoorbeeld 's avonds of in het weekend.

Ja, zo gaat het bij mijn vriend nu ook. Die heeft een maand of 10 moeten wachten voor zijn eerste afspraak van zijn halve sleeve. Maar nu zitten ze ongeveer op 1/3 van de sleeve en kan hij gewoon even opbellen wanneer hij tijd heeft om een korte sessie in te plannen om er verder aan te werken, zodat hij niet weer meerdere maanden hoeft te wachten.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:06

Toen ik bij Jules (die ook bij Joey zit) eenmaal terecht kon, kon ik de rest van de tattoo toch sneller laten zetten. Budget is de enige reden dat hij nu nog niet af is :+

Mijn paardentattoo, laatste stuk komt normaal in september.
Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:52

Wow, hebben jullie net die Feyenoord tattoo gezien bij het RTL nieuws?
Oh my god, ik zou echt huilen als hij zo slecht gezet was (afgezien van het feit dat het een beetje voorbarig was) :') -O-

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:53

nee? heb je foto :D word wel nieuwschierig

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:55

Lekker authentiek toch :')

Zodra ik vakantie heb eind juni ga ik naar Zeist toe om een afspraak te maken bij Artcastle :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:57

Hooi!
Even een vraagje, zijn hier mensen met ervaringen bij Clair obscura (Josephine van de beld) in Groningen?
Weet iemand of je daar gewoon binnen kan lopen om dingen te vragen/overleggen? Omdat het naar mijn weten een eenmanszaakje is? :+
Alvast bedankt :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 20:03

Ik zei het al tegen mijn ouders. ''OH WAT SLECHT, DIT WIL JE TOCH NIET?'' Mijn ouders zagen het niet :+

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 20:20

Tieneke Prachtig!!!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 20:21

Annet_Dottie schreef:
Hooi!
Even een vraagje, zijn hier mensen met ervaringen bij Clair obscura (Josephine van de beld) in Groningen?
Weet iemand of je daar gewoon binnen kan lopen om dingen te vragen/overleggen? Omdat het naar mijn weten een eenmanszaakje is? :+
Alvast bedankt :D

Kun je haar dan niet bellen?
Mijn artist tatoeerder is closed shop en dus alleen op afspraak