Captain, ik kwam deze tegen en moest meteen aan jou denken.

Wb de vorige pagina vind ik die borst/tepel tatoeages echt prachtig zeg! Ik wist niet dat zoiets bestond.
Best een mooi alternatief na zo'n ingrijpende operatie en periode.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charisma schreef:Hihihi, het is gewoon omdat de shop waar ik ga nu afspraken aan het maken is voor 2019, dus ik vrees dat het daarom een jarenplan wordt![]()
Ook spannend voor jou!!
Charisma schreef:Ja, ze hebben echt een goede shop, heb nu 10 maanden moeten wachten. Dus ik ben benieuwd wanneer ik de volgende afspraak ga hebben
Willl65 schreef:Charisma schreef:Ja, ze hebben echt een goede shop, heb nu 10 maanden moeten wachten. Dus ik ben benieuwd wanneer ik de volgende afspraak ga hebben
Maar als je eenmaal binnen ben dan worden de afspraken niet meteen verdeeld? Weet je dan nooit wanneer je weer kan verder gaan?
Of zien ze het steeds als een nieuwe en kom je weer achteraan re staan?
Met mijn rug had ik een jaar wachttijd maar daarna was het iedere twee weken komen.
Emmaa_ schreef:Artists willen ook liever niet dat jij maandenlang met een onafgemaakte tattoo rondloopt, die hebben liever dat ze het werk afmaken omdat het voor hen ook weer goede reclame is. Als een artist het echt heel druk heeft kan het zijn dat je iets langer moet wachten, maar meestal wordt er binnen enkele weken na de genezing van het eerste deel wel weer een plekje gevonden om de boel af te maken. Soms kom je dan wel op 'ongunstige' tijdstippen of dagen terecht, bijvoorbeeld 's avonds of in het weekend.
Annet_Dottie schreef:Hooi!
Even een vraagje, zijn hier mensen met ervaringen bij Clair obscura (Josephine van de beld) in Groningen?
Weet iemand of je daar gewoon binnen kan lopen om dingen te vragen/overleggen? Omdat het naar mijn weten een eenmanszaakje is?
Alvast bedankt