Wat zijn jullie vroege wandelaars! Het beloont wel met mooie foto's
Bootsiebob
Geplaatst: 23-08-21 11:01
Wat een prachtige foto's allemaal, de bloeiende hei, een hele leuke fjord , Duitsland met prachtige huizen, Noorwegen met hele mooie uitzichten een een kerk in een heel mooi landschap en natuurfoto's met o.a. hele kleine paddestoeltjes
Genieten daar gaucho! En ik duim voor mooi weer zaterdag voor Mandyy.
noordje
Geplaatst: 23-08-21 11:51
Mooie foto's van de hei!
Wat een ieniemienie paddestoelen Moonsparkle.
Ja Noorwegen is niet het goedkoopste land om op vakantie te gaan. Alleen de tolwegen maken het al duur zat. Tenzij je de B-wegen rijdt, die vaak nog leuker zijn ook. Of als je, zoals veel mensen, de meeste spullen meeneemt, dan kan het meevallen. Maar het is zoooo mooi dan we dat maar voor lief nemen.
Laatst bijgewerkt door noordje op 23-08-21 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Goof
Geplaatst: 23-08-21 11:52
Ik heb net 6 km gelopen in een park dat ik eigenlijk niet goed kende en er blijken veel meer en mooiere paden te zijn dan ik dacht. Toffe afwisseling van asfaltpaden, graspaden en vlonders.
Oh ik word vaak jaloers van jullie foto's! Ben aan het werk. Ik kan zo wel een rondje lopen in m'n pauze (maar dat is dan in het centrum van Amersfoort en niet in de natuur).
Hier vanochtend ook echt genoten met onverwacht mooi weer en een prachtige wandeling rondom / door een beekdal. Heel veel paddestoelen, mooie klimmetjes en alles prachtig groen
Laatst bijgewerkt door gaucho op 23-08-21 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Prachtig Goof. Ik krijg ook zin in slagroom. En mooi met die gele bloemen en insecten. En lizard ook. Gezellig duttend paardje Gaucho, wat mooi daar!! En die zonnebloemen Jojoleinee, zo mooi daar en gezellig met de poes tussen de heide.
Was leuk geweest als Goof met honden de poezels met jojoleinee was tegengekomen. Die kun je niet over het hoofd zien