[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 00:04

Sanne, dat staat ook in mijn eerdere reactie op die tattoo.

Ik zeg wat anderen ook denken. Is het leuk om te horen voor trusthim? Nee. Maar ik ga er niet om liegen of de lieve vrede bewaren omwille van.
Als ik prutswerk had zou ik ook liever hebben dat mensen me dat eerlijk zouden zeggen ipv dat ze me naar de mond praten.
Eerlijkheid duurt het langst. :)
Het is prutswerk, denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn.
En hoe je dat verwoord is aan jezelf. Ik verwoord het zo.
En hier laat ik het verder bij want anders gaan we offtopic en ik word al in de gaten gehouden.

Strak gezet Michelle :j

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 00:09

Mooi michelle!
Ziet er strak uit hoor!
Ik ben niet van de teksten, maar deze is netjes.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 00:27

Waarom moet er perse gezegd worden dat ze er verminkt bij loopt? Sowieso, die tattoo staat de lijnen kunnen niet strak getoverd worden. Waarom dan eerst al zeggen dat hij slecht gezet is en er vervolgens nog twee keer op terug komen met nog hardere woorden? Ik vind sowieso dat als je niets aardigs te zeggen hebt je beter je mond kan houden, maar goed iedereen mag natuurlijk een mening uiten, maar dit is gewoon iemand omlaag halen. En om zelf de discussie op zo'n manier te starten en vervolgens te zeggen dat je het er bij wil laten omdat je al in de gaten gehouden wordt vind ik een beetje vaag, denk dan na voordat je wat typt.

Dit soort reacties zijn de reden dat ik hier eigenlijk alleen nog maar mee lees in plaats van post.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar over het tarief van Snip art, voor de roos ga ik 180 euro kwijt zijn, en hij zij +- 1,5 uur. Nu heeft hij wel zelf dit design gemaakt dus wellicht is het wat goedkoper, dat weet ik niet.

Die roos vind ik ook heel gaaf, was jij nou bij precious ink geweest of niet?

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 00:30

Bedankt ben er zelf ook heel blij mee! Is gezet door Steve bij Lucky seven in Steen.wijk :)

Was in eerste instantie niet de bedoeling om tekst te laten zetten. Maar ben heel veel gepest op school en had toen eigenlijk helemaal niemand. Nu gaat het sinds een jaartje eindelijk wat beter met me gaat vond ik dit een mooie afsluiting! Ben der ontzettend trots op en elke keer als ik hem zie weet ik weer waarvoor ik moet vechten :)

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 08:26

Dankje Micha! :)

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 08:58

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:07

Nee hoor, is praktisch hetzelfde. :)
Het is een tattoo op de plek die underboob genoemd wordt. Naam verraad de plaats.
Mannen maken er tegenwoordig helaas een seksueel getinte term van.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:37

Er zijn heel veel mensen die bij Mandy zijn geweest en heb alleen even praktische vragen aangezien ik over een weekje naar Den Haag toe mag om mn tattoo te laten bijwerken. Kun je gewoon pinnen bij hun en hoe zit het met bereikbaarheid/parkeren?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:46

xSogno schreef:
Judass, mag ik vragen wat jij betaald heb voor die wolf en hoeveel uur je ervoor gezeten hebt? Evt per pb.
Vind Robin/ Snip art erg gaaf maar ik heb echt geen idee wat hij ongeveer vraagt...

Prima hoor :)
Hij vroeg toen 100 p.u, denk niet dat dat ondertussen verandert is (misschien is 't wel anders met een ontwerp dat ie graag wilt zetten). Ik heb toen 4 uur gezeten, voornamelijk omdat het lijnwerk best lastig was.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:51

BarbaLala schreef:
Nee hoor, is praktisch hetzelfde. :)
Het is een tattoo op de plek die underboob genoemd wordt. Naam verraad de plaats.
Mannen maken er tegenwoordig helaas een seksueel getinte term van.

Zoek maar eens op underboob met Google afbeeldingen :D.

Doe maar niet. Ik ga geen discussie met een vrouw aan XD.

Over under boob tattoo's gesproken. Ik vind het niet zo erg mooi :D.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:06

Judass schreef:
xSogno schreef:
Judass, mag ik vragen wat jij betaald heb voor die wolf en hoeveel uur je ervoor gezeten hebt? Evt per pb.
Vind Robin/ Snip art erg gaaf maar ik heb echt geen idee wat hij ongeveer vraagt...

Prima hoor :)
Hij vroeg toen 100 p.u, denk niet dat dat ondertussen verandert is (misschien is 't wel anders met een ontwerp dat ie graag wilt zetten). Ik heb toen 4 uur gezeten, voornamelijk omdat het lijnwerk best lastig was.

Thanks! Valt mee :).

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:14

*leek stelt vraag* Jullie hebben het er vaak over of een tattoo strak is of niet. Waar kijk je dan naar? Waar let je op? Hoe zie ik aan het portfolio van een artiest of hij/zij technisch goed is?
Verse tattoos zijn toch altijd een beetje bobbelig?

Wat ik mooi vind of niet weet ik inmiddels redelijk. Lijnwerk, en zwart. Of zwart met wit. Ook helemaal wit vind ik mooi, maar daar zijn dus veel verhalen over dat het niet blijft zitten.
Ik vind namelijk gesneden littekens erg mooi, meestal mooier dan tattoos. En witte, zeker als ze met dikke inkt gezet zijn, kunnen ook zo op/in de huid liggen.
Denk niet dat ik stukken huid er af durf te laten snijden namelijk :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:31

xJurdyWonanx schreef:
Er zijn heel veel mensen die bij Mandy zijn geweest en heb alleen even praktische vragen aangezien ik over een weekje naar Den Haag toe mag om mn tattoo te laten bijwerken. Kun je gewoon pinnen bij hun en hoe zit het met bereikbaarheid/parkeren?

Ik kon gisteren niet pinnen maar dat was geloof ik omdat de eigenaresse er niet was :?

Parkeren doe ik altijd bij de AH garage, die zit in de Elandstraat en de eerste 2 uur gratis. Het is 200m van de shop :)

Dusss... gisteren weer eens bij Mandy geweest en ja, mijn arm begint een heuse sleeve te krijgen := De roosjes in mijn elleboog en de vlinder zijn erbij gekomen.

Afbeelding

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:45

Oh wauw! Dat is echt heel mooi!! Zoiets zou ik ook nog wel eens ooit willen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:53

Je wordt een heus natuurboek zo! Ik vind het erg mooi.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:54

Thanks voor je antwoord! Dan pin ik voor de zekerheid van te voren.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:02

Had ik toch goed gezien dat die nieuw waren :)) heel erg mooi zeg! Ben heel benieuwd hoe het totaal er uit komt te zien. Je gaat voor een hele sleeve toch?

Safiera, sowieso als een tattoo echt net gezet is, horen de lijnen niet echt bobbelig te zijn, soms kan het wel een beetje zijn, maar dit is dan door de huid die opzwelt, vaak kun je wel zien of dit de huid of de tattoo is. Verder kun je het beter laten om een foto te nemen wanneer de korstjes er op zitten/je aan het vervellen bent want dan lijkt bijna elke tattoo hobbelig.

Bij deze kun je zien dat de lijnen gewoon dramatisch zijn toch? Ookal is de tattoo net gezet.http://www.jamessamaniego.com/images/bad1.jpg

Bij deze valt het misschien in eerste instantie niet heel erg op als je er nog niet echt kijk op hebt.
http://s3-media3.fl.yelpcdn.com/bphoto/ ... 29g/ls.jpg
Maar de verhoudingen zijn totaal zoek, tussen de ene lijn zit veel meer ruimte dan de andere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:04

Safiera schreef:
*leek stelt vraag* Jullie hebben het er vaak over of een tattoo strak is of niet. Waar kijk je dan naar? Waar let je op? Hoe zie ik aan het portfolio van een artiest of hij/zij technisch goed is?

Wat ik mooi vind of niet weet ik inmiddels redelijk. Lijnwerk, en zwart. Of zwart met wit. Ook helemaal wit vind ik mooi, maar daar zijn dus veel verhalen over dat het niet blijft zitten.
Ik vind namelijk gesneden littekens erg mooi, meestal mooier dan tattoos. En witte, zeker als ze met dikke inkt gezet zijn, kunnen ook zo op/in de huid liggen.

Het eerste waar je natuurlijk naar kijkt is het werk an sich. Kloppen de verhoudingen etc. Wat het "strak zijn" betreft; Zijn de lijnen recht? Overal even breed/smal/donker/licht? Geen gekke bobbels?
Ook verse tatoeages moeten strak zijn. Uiteraard zijn de lijnen nog wat opgezet maar je ziet wel een duidelijk verschil tussen een net gezette tatoeage die goed gezet is en eentje die niet goed gezet is.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:12

Super vet Mars!

Haunting, ja, wat ik al zei dus.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:14

Safiera schreef:

Jij hebt het over scarification? Lijkt me echt heel akelig en ook gevoelig voor infecties, mij lijkt het risico te groot. Er zijn heel veel stijlen voor tattoo's, daar zou ik me eerst in verdiepen en dan kijken welke artiesten het beste werk hebben in die stijl. Anders is het onbegonnen werk ;)

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:02

Courses, jouw underboob tattoo vind ik heel mooi, heb ik ook een hele tijd aan gedacht, maar ik vind dat je dan wel een strakke buik moet hebben en ik heb littekens van mijn borstverkleining en mijn uil loopt ook al een stukje door tot op mijn buik, dus denk dat het bij mij niet mooi zou zijn.
Ik vind het niet mooier of lelijker bij grote of kleine borsten, wel vind ik dat de grootte van de tattoo een beetje in verhouding moet zijn, grote borsten met een kleine underboob vind ik minder mooi net als kleine borsten met een grote underboob. Maar da's ook weer een kwestie van smaak. :)

Ziet er goed uit Mars! Mooi gezet en het ziet er zo 'zacht' uit.

Volgens mij zag ik hier van de week iets over cactussen voorbij komen? Ik wil ergens in september een cactus laten zetten, maar zit nog te twijfelen over de plek.. voorkant van mn bovenbeen of achterkant. Al wil ik eigenlijk ooit tekst op mn achterbeen dus zou de voorkant toch beter zijn.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:10

Wauw Mars, zo lief en aaibaar <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:00

Tof Mars, vind het erg mooi; echt een vrouwelijke sleeve! :D

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:06

Heel mooi Mars!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:44

Super mooi mars!

Mijne staat nu een jaartje en lijkt wat uit toelopen, gebeurd dat vaker?