Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:44

Armario schreef:
Ik ben dus gisteren begonnen met Body Revolution, waarvan ik meteen er ben ingevlogen met de 'Kickstart your metabolism'. Ik doe de mealplan er wel niet bij, want dat vind ik niet echt handig en ook érg weinig calorieën. Dus gisteren work out 1 en cardio 1 en vandaag workout 2 en cardio 2 (eigenlijk moest ik cardio 1 doen, maar ik had geen zin om weeral dezelfde te doen). Hopelijk hou ik het vol... Mijn vallen zijn aan de ene kant luiheid (ik wil niet uit mijn zetel komen om te sporten) en tijdstekort (ik kan eigenlijk alle vrije tijd die ik heb best in mijn thesis steken, ook al doe ik dat sowieso niet) en aan de andere kant dat ik sneller iets ongezonds pak (iets klein) omdat ik denk dat het toch niet uitmaakt want ik ga goed sporten :P .

Nog iemand die Body Revolution doet! Dat zijn er volgens mij niet zoveel.
Ik heb niet de kickstart gedaan, dat is gewoon niet mogelijk met mijn werk dan sta ik hier al om 5uur in de ochtend te springen... *\o/*
Dag 6 is een feit! Cardio1 ging al een stuk beter dan gisteravond, toen kwam mijn paasbrunch er bijna uit := (had hem gister voor het eerst helemaal volgehouden en misschien iets te fanatiek gedaan) Morgen lekker een dagje vrij.

Sall

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:26

Die bodyrevolution, is via Amazon te bestellen. Wat ik mij afvraag is of die dvd's het in Nederland doen..
Laatst stopte ik heel enthousiast een amerikaanse workout dvd die mijn vriend had meegenomen in de dvd speler en die deed het niet ih buitenland...
Ik wil nl graag wat van jillian bestellen, maar zou echt teleurgesteld zijn ( op z'n zachtgezegd) als deze het niet doen :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:36

Moet je even checken bij de info welke regio er genoemd wordt :-) Dan kan je zoeken of het overeenkomt met de regio die wij hier in Nederland hebben (weet ik zo niet uit mijn hoofd, even Googlen dan vind je het wel).

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:55

Ik las laatst dat iemand ze op de site van telsell zag staan

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:14

net dag 8, level 2 van de shred gedaan, en zo fijn dat je lichamelijk verbetering voelt. En dat zweten is heerlijk, heb echt voldoening van haha! En zie als ik in de spiegel kijk, toch al wel verandering van mn lichaam, mn boven benen zijn echt een stuk strakker al! Nog 2 dagen level 2, en dan maar eens een poging wagen aan level 3 :D
Heb er echt zin in haha, laat de zomer maar komen!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:03

Pfff ging vanavond hardlopen en kreeg enorme kramp in mn kuit!!! Terug kunnen lopen en op het laatst strompelen..... Morgen nieuwe poging! Nu uit troost maar even een stukje paashaas erbij gepakt.....

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:11

Ja, daar wordt het vast beter van. :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:12

Balen dat het zo'n zeer deed!

Afbeelding

:Y)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:13

:')

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:18

Hahaha tja hij moet op...... Hij blijft maar kijken! Gelukkig eet vriendlief mee haha vrijdag vriendinnenavond en haasje is op!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:19

Afbeelding

Afbeelding

:Y)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:20

Hahahaha

Hij smaakt wel goed hahaha

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:26

Afbeelding

Vooral de eecards kunnen heel motiverend zijn :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:28

_O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:42

Geweldige plaatjes! _/-\o_

Bhriseis schreef:
Eline:

Weeg je maar eens per week. Je lichaam moet enorm wennen aan al dat voedsel dat er plots in komt. Ik ben sindsdien ook gestopt met me elke dag te wegen, en door meer te eten is mijn gewicht naar beneden gegaan. Je moet het mentaal los laten, je metabolisme boosten door om de haverklap gezonde dingen te eten (vb. elk uur wat fruit) en geleidelijk aan meer te eten. Mijn lijf wende er ontzettend snel aan, mentaal ging het iets moeilijker, maar je voelt je nadien onbeschrijflijk goed Eline :) Gewoon DOEN dus! En als je dingen eet die voor je lichaam zinvol en voedzaam en gezond zijn, is er niets om je schuldig/slecht over te voelen :(:)
(je mag altijd PB-en)

Wat Ripped betreft: dat is een stuk moeilijker dan de shred, dus best eerst de shred voltooien. We moeten er allemaal door, hierna wordt het enkel leuker. Hup, vooruit met de geit! *\o/*

Bedankt voor de fijne woorden. Motiveert! Ben er nu ook veel te veel mee bezig, mentaal. Maar loslaten is zo lastig.. Maar komt goed. We gaan gewoon door met goed eten :) Merk nu al naar een paar dagen dat ik meer zin heb in eten en ook veel meer honger heb.. 's ochtends kreeg ik eerst geen hap weg.. Nu wil ik 's ochtends eten. Dus dat is al goed. Heb dan alleen even moeite met de middag, omdat ik in de ochtend al gegeten heb, maar avond gaat weer prima. Gaat er allemaal lekker in :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 09:03

Dat is al goed nieuws Eline! Als je je best doet komt het gewoon allemaal goed :)

Is er soms iemand met ervaring met Killer Abs?
Ik zou er maandag aan willen beginnen, maar ben best benieuwd hoe intensief hij is. Ik heb een keer of 15 6W6P en 1 keer 6W6P level 2 gedaan, vooral tijdens de shred en de eerste weken van Ripped. Ben nu dat programma dus al een beetje beu :o

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 09:52

Doubtless schreef:
Is dat niet heel irritant, met flessen drinken :o ?

Ja, maar als ik (nog) geen gewichten heb wil ik toch iets ;) dan maar zo haha

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:12

shred dag 6 level 3 zit erop ..maar mennnn wat blijven die rockstarjumps verschrikkelijk :=
De rest gaat gelukkig wel goed op de natalie manier... :)

Heb trouwens al een tijdje geen lijstjes meer voorbij zien komen? :o
Niemand meer gemeten ondertussen? :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:36

Ik heb niks gemeten op dag 1, wel foto's gemaakt... Ik meet nooit op dezelfde plekken naar mn idee, geeft geen eerlijk beeld in mijn geval :D Vandaag dag 9 en morgen alweer de laatste dag van level 1! Dan maak ik wel tussentijds foto's om te vergelijken tussen dag 1, dag 10, dag 20 en dag 30. Daarna wil ik graag Ripped gaan doen :j
Zijn er overigens ook at home programma's met een kettlebell? Daar wil mijn vriend graag mee aan de slag. Hij krijgt met de shred veel last van zijn kuiten en zou graag wat meer het arm/borst/rug en buik gebied willen trainen. Kuiten komen dan met hardlopen aan de beurt.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:39

Volgens mij is da de 'shred it with weights' Mars, volgens mij ben ik er nline een keer een filmpje van tegen gekomen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:49

O thanks, ga ik daar eens naar kijken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:55

Ik ben een kilo afgevallen, maar ik doe nu Nike Training Club ipv de shred. Heb nog niet opnieuw gemeten, zal ik binnenkort eens doen.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:11

Bij mij is er 15 cm bij m'n buik af en 12 kg in 7 weken shred en ripped (was ook wel heel hard nodig en vaak 2x per dag gedaan of crosstrainer/roei erbij)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:11

wow, goed zeg!

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:15

Oke, begonnen met ripped week 2... Ik klaag niet meer, beloofd :+

Side lunges met leg raise, ik kan mn been niet optillen... Ik ben zo stijf in mn heupen, ik denk dat dat een paardrij oorzaak heeft