Over 5 weken moet ik 10 mijl lopen, dus ik blijf lekker meelezen om de motivatie er in te houden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Novalues schreef:Sorry dat ik zomaar inbreek maar wellicht vinden jullie dit wel leuk.
Voor het vierde jaar op rij organiseert Bever gratis trailrunclinics voor verschillende niveaus op diverse mooie locaties waarbij er de mogelijkheid is om spullen zoals schoenen en rugzakjes te testen, tips en tricks te krijgen van ervaren trainers (allemaal op niveau van Ultratrails) en ervaringen te delen. De clinics worden begeleid door een Bevermedewerker en iemand van Mudsweattrails.
Er zijn diverse niveau's:
- introductieclinics waarbij er na een uitlegrondje een 8-10km wordt gelopen en onderweg diverse oefeningen worden gegeven en er uiteraard de mogelijkheid is om vragen te stellen. Deze clinic ia gericht op de beginnende trailer.
- inspiratieclinics waarbij er minder wordt uitlegd en er meer wordt gelopen (twee niveaus: 10km/u op de weg en 12km/u op de weg). Uiteraard ook hier de mogelijkheid vragen te stellen maar deze clinic richt zich op het inspireren van mensen en het delen van ervaringen.
De clinics worden gegeven op diverse locaties in Nederland:
22 mei: Kennemerduinen
5 juni: Veluwezoom
25 juni: Utrechtse heuvelrug
24 juli: Drentsche AA
31 juli: Loonse en Druenense duinen
14 augustus: Montferland
28 augustus: Berg en Dal
4 september: Gulpen
25 september: Bergschenhoek
9 oktober: Veluwezoom
De clinics zijn dus gratis en na afloop krijg je over het algemeen een kortingsvoucher en een leuke goodie. Meer informatie kun je op de volgende website vinden en ook aanmelden kan daar:
http://www.bever.nl/index.cfm?fuseactio ... cs&ref=mob
MuSLi schreef:Djilna schreef:Ik ga naar die van 22 mei. Voor mij erg uit de buurt, maar de duinen vind ik ook erg leuk en nog even wat tips en tricks voor mijn eerste trailwedstrijd 1 week later.
Ik ga daar ook heen