Ik ben ook benieuwd hoe mn baas gaat reageren. In princiepe hebben we geen voorschriften maar ze hebben t liever niet haha
Gucci_
Geplaatst: 31-05-16 23:10
Ik heb het 2 keer laten ontkleuren met olaplex van donkerblond naar lichtblond en het is nog mooi, geen stro, alleen als ik het vaak ga borstelen wel. Ik kam het nu ongeveer in keer in de 3 dagen of om de dag.
Rebel_Jits
Geplaatst: 02-06-16 14:40
Pff, denk je er verstandig aan te zijn door het bij de kapper te laten verven.. Ik wilde graag een soort bruinrood, vrij donker toch wel. Samen met de kapster gekeken naar de juiste tint met de samples. Volgens haar was dit voorbeeld: te oranje voor mij. Dus hebben we een tint gekozen die meer naar donkerbruin neigde, met een klein kopertje erin.
En ik kreeg dit:
Misschien ben ik kleurenblind, maar dit is toch echt veel meer oranje dan mijn voorbeeld.. Mijn haar was donkerblond door heel veel highlights en ze heeft er eerst een ontkleurder in gedaan (om de verf eruit te krijgen..? Het is ontkleurd om het blonder te krijgen, het heeft nooit geen verf gezien, maargoed..)Dit heeft ze niet uitgespoeld, maar grofweg met een handdoek eruit gehaald. En daarna dus de haarverf.
Ik ben er echt niet blij mee, dit past niet bij me. Nu ben ik op het punt om het zelf maar te kleuren door er een simpele bruin overheen te gooien. Gewoon om dat rosse weg krijgen
Ook raar hoe ze het heeft geverfd zeg. (Ben geen kapper maar volgens mij hoort het niet zo) Zou vragen om een vergoeding en naar een andere kapper gaan. Zou haar echt niet meer aan je haar laten zitten.
Lijkt wel of de verf niet gepakt heeft, te weinig peroxide gebruikt? In iedergeval terug gaan!!
xSBSx
Geplaatst: 03-06-16 23:11
ik was van plan om morgen mijn haar zilver te gaan verven met Manic Panic, heb 1 potje gekocht maar ik weet niet of ik hier genoeg aan heb. mijn haar komt een stukje over mijn schouder en is dus redelijk lang. En moet ik het ook met conditioner mengen?
Kapper of anders eerst ontkleuren met color remover van kruitvat Dan ontkleuren met normale peroxide 6% Dan kan je het over verven met blonde verf met een violette onder toon Het is wel een gevaarlijk experiment thuis als je er weinig ervaring mee hebt en je moet je haar echt goed nabehandelen en op conditie houden want t wordt gort droog
Geen idee ben naar de kapper geweest maar op het doosje stond wel paars... ze heeft het wel verdund, het blauw ook maar we gaan eerst zien hoe het eruit ziet na enkele keren wassen... het paars wordt er volgende keer puur opgezet... blauw wachten we nog af... is wel fel... maar ben wel blij met het resultaat