Firegirl schreef:Even een stille meelezer hier: @time2tri waarschijnlijk
zijn hier wel wat foto's terug te vinden. https://www.facebook.com/EvertWoutersenSportfotografie
Thanks , ik had het al gezien .
Voor zover ik zie heeft hij alleen foto,s van de duathlon op zijn pagina staan .

Je komt soms gekke dingen tegen onderweg hoor pff..
op de een of andere manier is er een schroef uitgegaan en kwam het spd plaatje los te zitten tov de schoen.. kregen het ook niet meer vast. Dus uiteindelijk met een voet in het pedaal verder gefietst want vond het toch een eng idee dat ik er niet meer uit kon komen zonder mijn schoen uit te trekken haha.
Hoe ben je afgestapt? Ik zou echt weer de klassieker hebben gemaakt in zo'n geval
. Ik zit nog altijd heel braaf binnen in isolatie. Gelukkig is het nu wel gedeelde smart aangezien ik op mijn beurt mijn vriend heb besmet met COVID. Maar, ik ben slim geweest de afgelopen dagen. Verplicht thuiszitten blijkt een enorm positief effect te hebben op mijn concentratievermogen (ik vind teveel dingen leuk, het liefst tegelijkertijd). Ik ben namelijk co-auteur van een leerboek over urologische chirurgie en de afgelopen dagen heb ik enorm veel geschreven aan het boek. Zoveel dat ik de komende weken, wanneer het mooi weer is, ik zonder stress en paniekaanvallen een rondje kan gaan fietsen. Dat is dan wel weer fijn. Maar damn, wat had ik graag dit weekend in Duitsland wezen fietsen.