Goof, ook lekker actief geweest. Mooi en lekker in de zon.
Hier was het ook bijna zonder-jas-warm. Klein rondje gedaan, was erg bewolkt (hing ook laag) Kwam nog langs een boerderij waar de vrachtwagen die voer kwam brengen, vast stond door het ijs. Trekker ervoor, andere apparaat ervoor. Wilde nog zeggen : grind/zand ervoor/onder voor grip, maar ik heb me er niet mee bemoeid Kwam wel 2 anderen tegen met hond. De 1e ging nog wel, maar de 2e leek of ie Nala wou opvreten
Wat een leuke afwisselende foto's. Zag een hond in de sneeuw, een mooie fietstocht en wandeling in Spanje, foto's vanuit de lucht een hardlooprondje en vast nog wat dingen die ik vergeten ben.
Ik loop doordeweeks vooral korte rondjes in m'n lunchpauze, de welbekende plaatsen dus geen foto's gemaakt. Wel deze zojuist vanaf m'n balkon.
Wat een mooie lucht! Toen ik vanmorgen naar mn werk reed was de lucht ook prachtig dieproze boven het meer
noordje
Geplaatst: 25-01-24 20:54
Wat een mooie luchten /zonsondergangen.
Nala en ik hebben 'lekker' door de sneeuw geploeterd Was het 'pad' kwijt, toen maar elandenspoor gevolgd. Helaas 1 van mijn spikes onder m'n schoen kwijt geraakt. Wel mooie foto's gemaakt
Ik heb zwaar medelijden Eelmo met je kantoor habitat (hahaha). Gisteren in het wild de Amerikaanse korhoen gezien (koppeltje), die we op moesten zoeken en de eerste flamingo's. Het was in een natuurpark.