Op zich lijkt een reepje me wel fijner alleen dan is water daarna wel fijn en ik neem nooit water mee.
Heb nu dus een vloeibaar gelletje van 4energy dat ik naar binnen kan slurpen en loop dus zonder vloeistof. In de zomer neem ik zo een kleine flexibele tube mee van Decathlon om wat op mijn tong te druppelen, vind het zo vervelend meenemen.
Tijdens een run boven de 10 loop ik wel even bij een waterpunt langs (rennend) en drink dan wat zonder te stoppen.
Trails lijken me ook echt leuk en wil ook eens wat meer naar gaan kijken. Ik loop toch meestal in het bos
Er zijn er hier heel veel in de regio alleen tot nu toe steeds op dagen dat ik niet kan.
Ik heb absoluut niets tegen suikers, al helemaal niet als je moet presteren, maar sommige van die reepjes en gelletjes is het gewoon onduidelijk waar het precies uit bestaat. Ik vind het fijn om enigszins te weten wat ik binnen krijg en dat het niet puur suiker is, maar ook nog wat andere voedingsstoffen.
Vandaar dat ik de nakd repen top vind, die krijg ik ook makkelijk weg en liggen bij mij niet zwaar op de maag. Van de tailwind nutrition vind ik het ook fijn dat ze vegan zijn, in zoveel sportproducten zit melk of whey proteïne, maar ik ga niet zo goed op lactose en maak dan direct veel slijm aan, vooral niet handig als je aan het rennen bent. Daarnaast eet ik ethisch gezien liever zo min mogelijk zuivel en als ik het eet van lokale/biologische bron en dat is al helemaal niet te achterhalen als het in zo'n sportproduct zit.
), scheelt ook weer allerlei wegwerpverpakkingen. Alleen wel minder lang houdbaar, maar misschien kan je het invriezen.
Ik ga inderdaad gewoon lekker mijn eigen gang en dan zie ik het wel, zolang ik er maar plezier aan heb, dat is het belangrijkste. En ondertussen genieten van jullie loopjes
Hoi! Ik kom me voorzichtig weer melden.

. Dat gaat heel pittig worden.
Echt ik heb dat ding nu half jaar en gebruik nog geen 30% van de functies.
emoties en processen kosten veel tijd! Ik weet nog dat mijn eigen therapeut een keer zei: dat is een fulltime job, dus plan het ook zo in. Hopelijk heb je dit weekend energie om te lopen! Ik heb een salomon ADV skin 12. Was een keer ergens in de aanbieding. Ik denk dat het belangrijkste is dat je een goede maat neemt, zodat hij goed aansluit. Ik heb een xs en ik vond hem op het eerste gezicht wel heel erg klein ogen, maar hij zit perfect. Hij voelt in ieder geval erg kwalitatief en multifunctioneel, heb verder geen ervaring met andere rugzakken.