Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ik denk van de basisscholen dat als deze nu open gaan, ze niet meer dichtgaan ongeacht de cijfers.
bigone schreef:Morrie, volgens mij zijn er landelijke regels ingesteld voor verlengen van rijbewijzen en mag je wat langer wachten, vooral omdat veel plaatselijke dependances van gemeentehuizen zijn gesloten. Zou gewoon even bellen.
pien_2010 schreef:Huertecilla schreef:In Valencia nu een verbod op praten; met andere passagiers en/of mobiel, in openbaar vervoer
Ook met maskertjes op? Dit vind ik wel heel ernstig en ook lachwekkend eerlijk gezegd.en dan meer lachwekkend omdat het toch amper te geloven is. Dit gaat wel heel erg ver.
pien_2010 schreef:Huertecilla schreef:In Valencia nu een verbod op praten; met andere passagiers en/of mobiel, in openbaar vervoer
Ook met maskertjes op? Dit vind ik wel heel ernstig en ook lachwekkend eerlijk gezegd.en dan meer lachwekkend omdat het toch amper te geloven is. Dit gaat wel heel erg ver.
DuoPenotti schreef:alleen de FFP2
Huertecilla schreef:DuoPenotti schreef:alleen de FFP2
Die zijn hier verplicht in alle openbare gebouwen en openbaar vervoer.
Tegen onbenul (verkeerd gebruik) is geen kruid gewassen. Zie de besmetting in privé sfeer.