Ninx schreef:Dat klopt. En dat vind ik oprecht heel vervelend voor de mensen die gewoon tegen de coronapas demonstreren, zonder idiote complotideeën aan te hangen en zonder rare holocaustvergelijkingen te maken, of met gele sterren of een galg rond te paraderen.bigone schreef:Maar Ninx, snap je dan ook wanneer die gewone mensen die daar nu liepen, wanneer die dus gewoon wegblijven juist die extremisten voor Jan banketstaaf staan?
Nu laten die gewone mensen imo zich voor het karretje van de populisten spannen zonder dat ze het zelf door hebben. Want jullie lopen er omdat je je niet kunt vinden in de Corona maatregelen, zij hebben een totaal andere agenda.
Vanzelfsprekend.
Maar waar moet het overgrote deel van de mensen dan naartoe om hun redelijke stem te laten horen?
Je kunt deze mensen nu eenmaal, helaas, niet de toegang ontzeggen.
Ze trekken in hun bescheiden aantallen helaas wel de meeste aandacht blijkt ook uit deze posts
Ik vraag me alleen wel af hoeveel moeite de organisatie van deze demonstratie heeft gedaan om extreemrechts idioten te ontmoedigen om mee te lopen. En in hoeverre ze zich van deze groep distantiëren. Of is het gewoon hoe meer zielen, hoe meer vreugde, alles in het kader van de grote aantallen? (aangezien het blijkbaar een enorm ding is voor de organisatie dat de exacte omvang van de demonstratie vastgesteld wordt)