Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:35

CorineP: niet te streng zijn voor jezelf, met kleine stapjes kom je ook bij je doel en hou je het makkelijker vol. Je komt er echt wel.

Beterschap Gaucho en Purny.

Zaterdag heb ik voor het eerst in lange tijd mijn eten niet bijgehouden omdat de vriendin waar we de afrastering aan het maken waren kookte. Maar aangezien ze als lunch een vers gemaakte soep en als avond eten een vegetarische ovenschotel met o.a. pompoen had, denk ik dat het best oké was. En anders maar niet, het eten was heerlijk :9 . Daarbij was het plaatsen van de afrastering ook intensief genoeg, althans volgens mijn spieren :'). Gisteren had ik toch wel aardig spierpijn := .

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:01

Vandaag so far een goede dag. Eventjes weer dag voor dag leven. En mezelf dag voor dag complimenteren met mijn keuzes en eetgedrag :D morgen zien we morgen wel weer..

@Sharani, klinkt inderdaad ook niet als hele ongezonde maaltijden. En dat het lekker was en je genoten hebt is uiteindelijk veel belangrijker op zo'n dag. Het is niet alsof je het dagelijks doet.

Roosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 20:56

Ik heb zo een idee dat ik morgen helemaal niet m'n bed uit kan komen van de spierpijn. :') een uur bodypump en een half uur spinnen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 22:08

Succes alvast morgen Roosch :')

Hier gaat het niet teveel eten prima.. wil je met keelontsteking en hoge koorts. Naja koorts is sinds vandaag weg, maar mijn eetlust is nog niet terug. Moet morgen naar het ziekenhuis voor diabetes controle, maar weet niet of het een slim plan is.. en woensdag sporten met pt misschien ook niet :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 22:13

Roosch schreef:
Ik heb zo een idee dat ik morgen helemaal niet m'n bed uit kan komen van de spierpijn. :') een uur bodypump en een half uur spinnen.

Pffff. I'm feeling you! Gisteren achterlijke afstand hardgelopen en vandaag een training in de gym.

Krachtblok: Slee push en pull (95kg erop)

Workout:
800m rennen
50 wallballs 4kg
40 walking lunges
30 burpees
20 V-ups
10 hand release push ups
70 kcal roeien.

Helemaal ka-pot. Nu in bed en gauw die ogen dicht doen... Hopen op een beetje herstel _/-\o_

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:44

Hoe is het met de spierpijn @Roosch?

Hier valt het me eigenlijk nog best mee. Beetje stram, maar ik kan nog aardig bewegen.
Had het erger verwacht :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:51

Ik had het ook erger verwacht, maar vrees voor morgen. :') twee dagen later is het ergst volgens mij.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 12:59

Roosch schreef:
Ik had het ook erger verwacht, maar vrees voor morgen. :') twee dagen later is het ergst volgens mij.

Ja klopt. De tweede dag is vaak het ergst, maar toch. Dat deze dag meevalt is al winst :P

Gisteren een prima dag gehad qua eten en bewegen. Vandaag tot op heden ook weer netjes gegeten.
En qua beweging gaat het vandaag gewoon lekker om het aantal stappen. Zit nu op bijna 6.500.
Dus daarmee zit het ook wel goed :D

Vanochtend ook -0.4kg ten opzichte van gisterochtend. Heel fijn dat het gelijk resultaat geeft.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 13:24

Pittige workouts, knap hoor! Gelukkig valt de spierpijn mee :)

Ik ben anderhalve week te vroeg ongesteld geworden :x Ik ben drie jaar geleden gestopt met de pil en daarvoor hield ik mezelf regelmatig. Sinds het stoppen zo ontiegelijk onregelmatig, maar meestal over tijd. Twee maanden terug bijna een maand := Ben ook direct weer moe en beetje meh. Wel tussen twee nachtdiensten in dus qua beweging heb ik een dagje rust.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:00

Hier viel de spierpijn vandaag mee! :))

Stomme menstruatie ook he, Hilde :(:)

Ik ben stiekem aan het kijken voor een smartwatch. Ik wilde er niet aan maar ik denk dat het me toch betere inzichten kan geven dan m'n activity tracker. Alleen vind ik die dingen altijd alles behalve elegant. :+ nu wel een gevonden waar ik mee kan leven, probeer hem op marktplaats te bemachtigen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:11

Je hebt voor heel veel modellen ook allerlei leuke bandjes, waardoor het ook alweer sierlijker of eleganter of vrouwelijker kan worden :)

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:15

Mijn dochter heeft best een mooie Garmin, dat is helemaal geen lomp ding om te zien.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:53

Ik moest er toch ook aan geloven. Ik heb corona. Geweldige bijkomstigheid, ik heb geen honger. Ik krijg direct voorhoofd holte ontsteking dat is dan wel weer jammer en verder weinig last.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:49

Sharani schreef:
Mijn dochter heeft best een mooie Garmin, dat is helemaal geen lomp ding om te zien.

Ik heb ook een Garmin Vivoactive 4S. Best mooi, vind ik.

tirzasarah10 schreef:
Ik moest er toch ook aan geloven. Ik heb corona. Geweldige bijkomstigheid, ik heb geen honger. Ik krijg direct voorhoofd holte ontsteking dat is dan wel weer jammer en verder weinig last.

Beterschap :(:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:06

Die is inderdaad mooi! Ik heb er een op het oog, vergelijkbare kleur, van Samsung. Benieuwd of ik tot een deal kan komen.

Ik wil eigenlijk gewoon een horloge dat m'n hartslag accuraat meet, m'n slaap, m'n sport en wat me betere inzichten geeft. Maar ik wil er geen 255 euro aan uitgeven, of er moet ergens iemand zijn met centen die wil sponsoren. :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:45

Net gebokst. En nu een bakje yoghurt.
Beterschap thirza!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:57

Hahaha Roosch, ik ook via marktplaats inderdaad. Vind ik met zoveel dingen gewoon prima, zeker met dit soort aankopen.

Hoe bevalt het boksen Purny?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:11

Hhilde schreef:
Hahaha Roosch, ik ook via marktplaats inderdaad. Vind ik met zoveel dingen gewoon prima, zeker met dit soort aankopen.

Hoe bevalt het boksen Purny?

Het was de tweede les, dus ben motorisch nog niet ontwikkeld... en vond het dus ook moeilijk om sommige oefeningen te doen
Ik begin het al in mijn armen te voelen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:32

Maar je vind het wel leuk? :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:32

@Thirza, sterkte. Hopelijk voel je je gauw weer wat beter.

@Roosch, fijn dat de spierpijn meevalt. Hier wonder boven wonder ook zo goed als geen last :D vanmiddag zelfs even een kort rondje hardgelopen... Zou leuk zijn als je tot een deal kunt komen en anders misschien Black Friday afwachten voor een mooie aanbieding op zo'n ding?

@purny, leuk dat je weer bent gaan boksen. Logisch dat het even tijd kost om aan de oefeningen te wennen, maar dat komt vast goed :j

Hier dag 3 dat het weer helemaal loopt zoals ik wil qua eten/bewegen/mood. Heel fijn! Nu even de batterijen van mijn weegschaal vervangen, want ik kon vanochtend niet wegen :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:47

Hhilde schreef:

Ik had er vandaag zin in.. dat is al een goed begin voor mij

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 21:53

purny schreef:
Hhilde schreef:

Ik had er vandaag zin in.. dat is al een goed begin voor mij

*\o/* Heel logisch inderdaad dat je even moet inkomen en alles moet leren, maar dat je er zin in hebt en het leuk vindt, maakt dat je het vol kan houden :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:15

Ik heb gewoon ook een doel voor ogen. En dat is weer op een paard kruipen.

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 23:21

Roosch schreef:
Die is inderdaad mooi! Ik heb er een op het oog, vergelijkbare kleur, van Samsung. Benieuwd of ik tot een deal kan komen.

Ik wil eigenlijk gewoon een horloge dat m'n hartslag accuraat meet, m'n slaap, m'n sport en wat me betere inzichten geeft. Maar ik wil er geen 255 euro aan uitgeven, of er moet ergens iemand zijn met centen die wil sponsoren. :')

Ik post normaal niets maar dit keer had ik toch even wat nuttigs te zeggen. :Y)

Persoonlijk kan ik je de galaxy watch 4 aanraden, vele male lager in prijs dan de 5 en vrijwel net zo goed. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de galaxy watch 5 nogal een matige verschijning vond vergeleken met de 4.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 05:51

Oh, ik dacht dat je wilde sponsoren. :D :D

Ik heb de Active 2 op het oog, die lijkt ook prima te zijn. Staat erg veel op Vinted ook, dus eens kijken of ik tot een deal kan komen!