tandlozemum schreef:Ik kan me niets voorstellen bij de situatie in NL. Echt heel bizar hoe alles loopt. Hier (Australië) merk ik er echt helemaal niets van. Ik zal eigenlijk vrijdag terug vliegen, maar denk er nu aan om eerder terug te komen, voor de zekerheid. Maar ergens twijfel ik ook omdat er hier weinig aan de hand lijkt. Maar voor hoe lang? En eerlijk, als het hier net zo wordt als in Europa, dan ben ik toch liever in mijn eigen land en huis.... Maar wat ik zeg, vanaf hier lijkt alles wel een film, ik vind het heel moeilijk om due inschatting te maken.
Mijn reisgenootje zal vrijdag doorgaan naar Nieuw Zeeland. Maar die heeft besloten om naar huis te gaan omdat er voor Nieuw Zeeland 2 weken quarantaine is.
Ik zou er voor kiezen bij m'n familie te zijn. Weet niet of jij nog ouders hebt in Nederland, maar je zou maar vast zitten omdat er geen vluchten meer gaan terwijl zij in het ziekenhuis komen.
Als je geen persoonlijke banden hebt denk ik dat je in Australie in dunbevolkt gebied, wellicht een stuk veiliger zit dan in overbevolkt Nederland.