Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Welke set heb je op het oog? Je kan ook met ze appen, dan krijg je direct van hen antwoord.
Hier blijven de lakjes prima goed, ook degene die ik minder vaak gebruik, ik heb zoveel kleuren dat ik sommige bv alleen in de zomer gebruik.
Idifix schreef:Bedankt voor de tip.
Ze spreken ook van een woodstick? Iemand een idee of dat erbij is want is me niet helemaal duidelijk.
En blijven die nagellakjes lang goed, kan me voorstellen dat er sommige kleuren al eens langer dicht blijven dan andere
c_alsemgeest schreef:Idifix schreef:Bedankt voor de tip.
Ze spreken ook van een woodstick? Iemand een idee of dat erbij is want is me niet helemaal duidelijk.
En blijven die nagellakjes lang goed, kan me voorstellen dat er sommige kleuren al eens langer dicht blijven dan andere
Ja overal staat een shelflife na opening op van ongeveer 12 maanden. Maar ik gebruik ze wel wat langer. Alleen met de base coats ben ik wel heel secuur.
De woodsticks zijn oa voor het terugduwen van je nagelriemen en bij het verwijderen.
Maar ik gebruik de woodsticks nooit, heb er metalen spullen voor die vind ik zelf hygiënischer werken en makkelijker bij het verwijderen als ik het er helemaal af haal. Vaak doe ik eerst een keer of 2 alleen de bovenlaag tot op de rubber base en dan een nieuwe kleur. En om de 3 sets helemaal verwijderen.
Een dun schuin penseeltje is ook een must vind ik.
Als het dan toch uit mocht lopen je nagelriem in oid, kan je die in acetone dippen, afdeppen en dan de te veel aan nagellak weg strijken. Voordat het in de lamp gaat. Zo blijven je randen strak en komt er zo min mogelijk tegen je huid.
Ik zou gewoon wat filmpjes gaan kijken van goede mensen die bij zichzelf gel lak doen om goed een idee te krijgen hoe en wat.
Niet van PG zelf... die vind ik wat te kort komen in info.