Wat een leuke huizen! Ziet eruit als een mooi gebied. Waar ga je allemaal langs als dit pas bestemming 1 is? Fijne vakantie!
Woensdag gaan we verder naar Berwang in Oostenrijk, bij de Zugspitse. Daarna nog 10 dagen op de Seiser Alm in de Dolomieten, en tot slot nog een paar nachtjes Zwarte Woud. Allemaal prachtig om te wandelen.
Een nieuw hoofdstuk voor Pien en het oude afsluiten, veel succes met de verhuizing!
Oh Moonsparkle, wat erg...!! Zo typisch dat het later op de dag droog werd
Ik zag weer mooie foto's voorbij komen, van de hei, wildlife (die vos met hazelworm, erg bijzonder) watervalletje en Hollandse en Franse landschappen.
Waar ben je nu Gaucho? Volgens mij heb ik daar overheen gelezen. Oh nee, je hebt net verteld waar je zit. Veel plezier en fijne vakantie.
Wij zijn net terug van een weekendje weg. Mijn man op de motor ,Nala en ik metde auto en dan ergens weer afspreken voor overnachting. Ik ben door Gudbrandsdalen gereden en geeindigd net onder Vågåmo. Eerst foto's van gisteren, morgen de rest. Ringebu staafkerk Uitzicht op het dal. Apart kerkje Maar wel prachtig gelegen in Gudbrandsdalen. Begin van een aparte beeldenwandeling Soort alienachtige beelden Uitzicht op onze avondwandeling Uitzicht vanuit onze hut
Noorwegen is prachtig en echt de moeite waard van vakantie. Het is alleen heel erg duur. Dat vond ik toen wat minder. Ik heb nog nooit zo'n sobere vakanties gehad als in Noorwegen, want het was onbetaalbaar daar. Zal nog wel zo zijn.
Wat een leuke foto's komen er weer voorbij en gaucho, geniet van je vakantie!
Ik probeer tussen het inpakken en de verhuizing regelen tussendoor ook te genieten van de hei die nu in bloei staat. Vanmorgen dus al even een rondje gemaakt.
Gisteren even met mijn vriend voordat hij ging werken
En vrijdag met mijn vriendin Jetske en haar fjord Winnie ook een mooie ronde gemaakt.
Prachtige de hei, misschien was het zo vroeg in de morgen ook nog niet zo druk.
Ik heb net een rondje bos gedaan
Ik kreeg de stronkmycena niet zo mooi op de foto, maar ik fotografeer dan ook met mijn telefoon en zoals je ziet zijn ze echt ini mini want ik heb ook nog eens hele kleine handen
Leuk die kleintjes moonsparkle! Foto's zijn goed gelukt hoor. Ik fotografeer ook altijd met mijn telefoon. Ik was vanmorgen lekker in mijn uppie op de hei. Dus ja, ja inderdaad lekker rustig zo vroeg.