@Gina: Dat lippotlood is Tom & Berry van Catrice. Maar die is volgens mij niet meer verkrijgbaar? Hij is wel lichter dan Sin, maar komt qua kleur wel redelijk overeen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Hoi allemaal, kom ik weer even binnenwaaien.![]()
@Djilan en Drunksheep; mooie foto's hierboven, looking goohooood!!
Ik heb advies nodig wat betreft een lippenstift.
Ben al maanden aan het azen op een mooie bordeauxrode lippenstift en heb al maanden die van Mac op het oog, maar ik blijf het wat duur vinden.
Nu heb ik een cadeaubon gekregen van Ici Paris twv 10 euro dus daar wil ik graag een mooie bordeauxrode lippenstift van kopen.
Echter verkopen ze daar nu weer geen Mac.
Heeft iemand een ander merk in gedachten met een mooie bordeauxrode lippenstift en denken jullie dat het mij zal staan? (foto's in profiel)
Ik doel op dit bordeauxrood: https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 3137325359
Roosch schreef:Ik heb advies nodig wat betreft een lippenstift.
Ben al maanden aan het azen op een mooie bordeauxrode lippenstift en heb al maanden die van Mac op het oog, maar ik blijf het wat duur vinden.
Nu heb ik een cadeaubon gekregen van Ici Paris twv 10 euro dus daar wil ik graag een mooie bordeauxrode lippenstift van kopen.
Heeft iemand een ander merk in gedachten met een mooie bordeauxrode lippenstift en denken jullie dat het mij zal staan? (foto's in profiel)
Ik doel op dit bordeauxrood: https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 3137325359
RomySmink schreef:Prachtige kleur! En ik ben echt verliefd op jou haar!
DnT schreef:Ik ook hoor, maar bij mij is het echt afschuwelijk
Ik ben echt zo benieuwd
Hmmm...
Net even gekeken, had ze paarser in mijn hoofd
Media of Sin zou ik beter kunnen hebben dan Heroine bijvoorbeeld, maar nog steeds is het niet mijn kleur gok ik.
DnT schreef:Ik heb voor onder matte lipsticks de prep+prime lipprimer van Mac gekocht.
Werkt als een tierelier, geen velletjes te zien en het uitdrogende gevoel is een stuk minder.
Drunksheep schreef:Djilna schreef:Die heb ik nu dus besteld. Ben zo benieuwd! Beetje heftige kleur om zo te kopen zonder hem geprobeerd te hebben, maar achHeb wel meer heftige kleurtjes
Ik hou echt van Heroine, krijg er altijd complimentjes over
Gianti schreef:DnT schreef:Ik heb voor onder matte lipsticks de prep+prime lipprimer van Mac gekocht.
Werkt als een tierelier, geen velletjes te zien en het uitdrogende gevoel is een stuk minder.
Oke!! Nou dan maar eens toch halen... Gelukkig vrijdag loondag en stufi dag en even winkelen
Lang lijstje
-mac prep and prime
-mac potlood voor onder sin
-mac jest
-lush lip scrub
Roosch schreef:Hoi allemaal, kom ik weer even binnenwaaien.![]()
@Djilan en Drunksheep; mooie foto's hierboven, looking goohooood!!
Ik heb advies nodig wat betreft een lippenstift.