Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Shenavallie schreef:Wel hè? Ik heb ze als gel lak, maar ze zijn er nu dus ook als gewone nagellak. En het mooie is dat je ze ook over een donkere kleur kunt lakken, zodat je een 'shell'-effect krijgt. Beetje open deur waarschijnlijk dat ze daarom 'shell color' heten.
_Friemel schreef:Shenavallie schreef:Wel hè? Ik heb ze als gel lak, maar ze zijn er nu dus ook als gewone nagellak. En het mooie is dat je ze ook over een donkere kleur kunt lakken, zodat je een 'shell'-effect krijgt. Beetje open deur waarschijnlijk dat ze daarom 'shell color' heten.
Heb je swatches? Over een donker kleurtje? Is het dan zoals duo Chrome of anders?
Gisteren eindelijk mijn nagellak boek gevuld alleen de tips uitharden was niet bij allemaal een succes...
[ [url=m/0YoaOy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar wel leuk zo, mijn zoontje kiest graag mijn kleurtje uit en zo is het makkelijker
_San87_ schreef:_Friemel schreef:
Heb je swatches? Over een donker kleurtje? Is het dan zoals duo Chrome of anders?
Gisteren eindelijk mijn nagellak boek gevuld alleen de tips uitharden was niet bij allemaal een succes...
[ [url=m/0YoaOy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar wel leuk zo, mijn zoontje kiest graag mijn kleurtje uit en zo is het makkelijker
Hee wat cool. Deze samples kun je er ook weer uit halen? Is wel makkelijk wanneer er nieuwe kleuren bij komen.
004 en 005 vind ik gaaf.
_Friemel schreef:Ja zijn gewoon tips die je er in schuift![]()
Kleuren vertekenen wel overigens, zal ff goede foto maken vd week, wel ideaal opbergen zo hoorzit te twijfelen, heb nu groen op maar wil zo graag die matte proberen van alie...
[ [url=m/FRjtw3.jpg]Afbeelding[/url] ]
(012) matte berrykleur
[ [url=m/ITlre1.jpg]Afbeelding[/url] ]
003 is ook van alie... valt niet tegen! Ben benieuwd naar de houdbaarheid
031 heb ik nu op, is van gelish
Shenavallie schreef:_Friemel schreef:Ja zijn gewoon tips die je er in schuift![]()
Kleuren vertekenen wel overigens, zal ff goede foto maken vd week, wel ideaal opbergen zo hoorzit te twijfelen, heb nu groen op maar wil zo graag die matte proberen van alie...
[ [url=m/FRjtw3.jpg]Afbeelding[/url] ]
(012) matte berrykleur
[ [url=m/ITlre1.jpg]Afbeelding[/url] ]
003 is ook van alie... valt niet tegen! Ben benieuwd naar de houdbaarheid
031 heb ik nu op, is van gelish
Jammer van diegene onder nummer 12. Heb je het er per ongeluk iets te dik op gedaan? Het kan ook zijn dat er teveel pigment in dit flesje zit, dan gaat gel lak namelijk ook rimpelen onder de lamp. Kan met alle merken een keer gebeuren: de instructrice van de opleiding die ik doe werkt met CND en daar had zij laatst ook een rimpel-exemplaar tussen zitten. Je moet het zien als een pak chocomelk, waarbij de eerste of de laatste van de productie niet goed is: dan is de mengverhouding nog niet helemaal je van het.