Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:03

Ah zo. De tips zijn om te oefenen dus. Vind er erg leuke tussen zitten iig!

Ik ben aan t knoeien met Karl says très chic, Kitch me if you can en matte topcoat.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:05

dank jullie wel :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:15

Shenavallie schreef:
Wel hè? Ik heb ze als gel lak, maar ze zijn er nu dus ook als gewone nagellak. En het mooie is dat je ze ook over een donkere kleur kunt lakken, zodat je een 'shell'-effect krijgt. Beetje open deur waarschijnlijk dat ze daarom 'shell color' heten. :D

Heb je swatches? Over een donker kleurtje? Is het dan zoals duo Chrome of anders? :D

Gisteren eindelijk mijn nagellak boek gevuld alleen de tips uitharden was niet bij allemaal een succes...

Afbeelding

Maar wel leuk zo, mijn zoontje kiest graag mijn kleurtje uit en zo is het makkelijker :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:32

ik vind zo'n boek ook gaaf!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:39

_Friemel schreef:
Shenavallie schreef:
Wel hè? Ik heb ze als gel lak, maar ze zijn er nu dus ook als gewone nagellak. En het mooie is dat je ze ook over een donkere kleur kunt lakken, zodat je een 'shell'-effect krijgt. Beetje open deur waarschijnlijk dat ze daarom 'shell color' heten. :D

Heb je swatches? Over een donker kleurtje? Is het dan zoals duo Chrome of anders? :D

Gisteren eindelijk mijn nagellak boek gevuld alleen de tips uitharden was niet bij allemaal een succes...

[ [url=m/0YoaOy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar wel leuk zo, mijn zoontje kiest graag mijn kleurtje uit en zo is het makkelijker :D

Hee wat cool. Deze samples kun je er ook weer uit halen? Is wel makkelijk wanneer er nieuwe kleuren bij komen.

004 en 005 vind ik gaaf.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:39

031 en 034 ook :D.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:16

_Friemel: Nee, ik gebruik alles van Born Pretty. Ooit mee aangestoken en blijven 'plakken'. :D
Heb nog wel een stuk of 8 kleuren van Focallure, maar verder alleen BP.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:32

_San87_ schreef:
_Friemel schreef:

[ [url=m/0YoaOy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hee wat cool. Deze samples kun je er ook weer uit halen? Is wel makkelijk wanneer er nieuwe kleuren bij komen.

004 en 005 vind ik gaaf.

Ja zijn gewoon tips die je er in schuift :j

Kleuren vertekenen wel overigens, zal ff goede foto maken vd week, wel ideaal opbergen zo hoor :j zit te twijfelen, heb nu groen op maar wil zo graag die matte proberen van alie...

Afbeelding
(012) matte berrykleur

Afbeelding
003 is ook van alie... valt niet tegen! Ben benieuwd naar de houdbaarheid :j

031 heb ik nu op, is van gelish :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:38

Oei, mat rood is ook wel luxe :oo.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:47

003 is gaaf

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:23

Afbeelding

Dit is het geworden voor vandaag :).

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:40

mooi! :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:13

Lief kleurtje!

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 23:11

Ooohh, wat een mooie (nieuwe) kleurtjes en creaties komen er in dit topic voorbij zeg!!

Maar ik mag (van mezelf) en wil echt geen nieuwe lakjes hebben, ik heb echt een mega voorraad nagellak en andere nagelspulletjes en ik lak echt veel te weinig... Bijna niet meer tegenwoordig... Super zonde eigenlijk. Vroeger was ik echt altijd fanatiek en creatief met mijn nagels bezig. Heb echt nog zoooooveel.

Dus als jullie het goed vinden volg ik (waarschijnlijk voornamelijk stilletjes) jullie topic mee, misschien motiveert en inspireert het mij weer om wat vaker mijn nagels te lakken! :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 00:12

Dames hoe bergen jullie alles op? Ik heb hier alles in een grote kartonnendoos van de action en Mn lakjes weer in een ander doosje maar het is zo'n zooi, kan niets vinden :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 00:14

Ik heb alles in een doorzichtige doos van de Xenos, maar dat is een beetje onoverzichtelijk. Mijn hotfixmaterialen heb ik in zo'n kunststof ladenkastje. Ik denk dat zoiets ook heel goed werkt voor nagelproducten. :)

Zoiets.
https://www.fonq.nl/product/allibert-ei ... lsrc=aw.ds

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 01:06

Ik heb het in zo'n ladekast van ikea. En dan heb ik er van die plastic lade inzet bakken in zodat het netjes geordend en overzichtelijk is enzo en niet alles los door de lades rammelt. Kan alles er precies net in kwijt :o
En al mijn lakjes hebben bovenop de dop een "kleur sticker" zitten, zodat ik in 1 oogopslag kan zien welk potje welke kleur is als ik een lade opentrek.

Afbeelding

Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 08:15

_Friemel schreef:

Kleuren vertekenen wel overigens, zal ff goede foto maken vd week, wel ideaal opbergen zo hoor :j zit te twijfelen, heb nu groen op maar wil zo graag die matte proberen van alie...

[ [url=m/FRjtw3.jpg]Afbeelding[/url] ]
(012) matte berrykleur

[ [url=m/ITlre1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jammer van diegene onder nummer 12. Heb je het er per ongeluk iets te dik op gedaan? Het kan ook zijn dat er teveel pigment in dit flesje zit, dan gaat gel lak namelijk ook rimpelen onder de lamp. Kan met alle merken een keer gebeuren: de instructrice van de opleiding die ik doe werkt met CND en daar had zij laatst ook een rimpel-exemplaar tussen zitten. Je moet het zien als een pak chocomelk, waarbij de eerste of de laatste van de productie niet goed is: dan is de mengverhouding nog niet helemaal je van het.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 08:16

_San87_ schreef:
[ [url=m/wOsMHO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is het geworden voor vandaag :).

Mooie combinatie! :j

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:05

Shenavallie schreef:

Welke gellak is het?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:07

Shenavallie schreef:
_Friemel schreef:

[ [url=m/FRjtw3.jpg]Afbeelding[/url] ]
(012) matte berrykleur

[ [url=m/ITlre1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jammer van diegene onder nummer 12. Heb je het er per ongeluk iets te dik op gedaan? Het kan ook zijn dat er teveel pigment in dit flesje zit, dan gaat gel lak namelijk ook rimpelen onder de lamp. Kan met alle merken een keer gebeuren: de instructrice van de opleiding die ik doe werkt met CND en daar had zij laatst ook een rimpel-exemplaar tussen zitten. Je moet het zien als een pak chocomelk, waarbij de eerste of de laatste van de productie niet goed is: dan is de mengverhouding nog niet helemaal je van het.

Nee is puur gevalletje niet goed uitgehard :)
De tips zaten aan elkaar toen ik ze uithardde dus ze zijkant zijn niet goed mee gepakt, vervolgens erin gedrukt en Tjah, dat is t resultaat :))

Zo'n helmer is handig maar overbodig, vroeger had ik die wel voor Mn nagelspullen maar nu is dat niet nodig ik denk dat ik al een idee heb :j

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:20

hoi hoi, heel af en toe reageer ik, maar lees en kijk meestal stilletjes mee...
Vind t erg verslavend allemaal en ben dus uiteindelijk ook maar gestart met een allround opleiding.
Ik werk nu vooral met Pink Gellak en vind nailart erg leuk en net als Cinnepin oefen ik ook op die nailtips
Maar moet nog wel veel oefenen :o

Tevens wil ik ook even een oproepje hier doen om een nagelbijtmodel te zoeken voor zondag 12 november van 9 tot 3 uur in Wijchen.

bij interesse kan je mij een PB-tje sturen! ik had er eentje, maar die is "helaas" gestopt met nagelbijten O:)

Zou ook graag ervaringen willen horen van mensen met producten van Florence nails

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:14

Ik heb ook weer een nieuw kleurtje op <3
Burgundy Red van Pink Gellac

Afbeelding
Afbeelding

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:37

mijn favo kleurtje van Pink :-) mooi!

Cinnepin