Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamybol

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:55

Ik vind het een heel leuke nailart, maar ik snap niet zo goed hoe ik met 1 hand spetters kan maken op mijn andere hand. :o? Tenzij ik gewoon met de tandenborstel ga zwaaien, maar dan moeten we ook de muren opnieuw sausen, denk ik.

Ik was net in mijn nagellakverzameling op zoek naar een meer zomers kleurtje. Uiteindelijk is het Purplelized van Catrice geworden. Niet echt heel typisch zomers, wél mooi. En ondanks dat het al een ouder flesje is, nog prima te lakken. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:04

Foto?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:28

Ja, daar was ik mee bezig. Ik heb geen fatsoenlijke camera en de kleur is ergens tussen grijs en paars in, afhankelijk van het licht, en met een mooie shimmer (vind ik). Geloof niet dat deze foto helemaal recht doet, maar toch een impressie hè.
Afbeelding

Wel grappig, was alweer een tijdje geleden dat ik een foto van nagellak had geupload, zit wel verschil tussen de eerste en deze. Hoewel mijn wijsvinger er nu ook weer niet uitziet, die sneuvelde vanmorgen. Daarom ging ik ook maar lakken, nagellak maakt mijn nagels net wat steviger..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:37

Dreamybol schreef:
Ik vind het een heel leuke nailart, maar ik snap niet zo goed hoe ik met 1 hand spetters kan maken op mijn andere hand. :o? Tenzij ik gewoon met de tandenborstel ga zwaaien, maar dan moeten we ook de muren opnieuw sausen, denk ik.

Ik was net in mijn nagellakverzameling op zoek naar een meer zomers kleurtje. Uiteindelijk is het Purplelized van Catrice geworden. Niet echt heel typisch zomers, wél mooi. En ondanks dat het al een ouder flesje is, nog prima te lakken. :)

Stel dat je je linker hand wilt "bespatten", dan moet je de tandenborstel in je rechterhand nemen en dan met je rechter duim of wijsvinger langs de haartjes van de borstel gaan. Wij deden dat vroeger met ecoline op school, zowel met een zeefje, als met de hand. En we deden het ook op slaapfeestjes, lekker elkaar zieken: tandenpoetsen, borstel uitspoelen en dan met je vinger langs de borstel gaan om op de anderen te spetteren. Met een beetje mazzel (of als je het slachtoffer was: pech) dan zat er nog een beetje tandpasta in en dat prikte dan vreselijk in je ogen :D :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:35

Volgens mij heb ik die ook gehad, maar in mijn gedachten was hij heel intens paars...
Totaal anders dan deze dus... misschien hebben ze weer verschillende kleuren onder dezelfde naam uitgebracht.
Doet Catrice vaker.
Deze vind ik wel leuk, maar niet voor mij. Dit soort "neutrale" tinten staan me echt niet.
Of nou ja, passen niet bij mijn karakter is misschien een betere omschrijving :')

Ik heb vandaag een build in jelly sandwich: My blue heaven

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 14:13

Ik vind die Catrice ook niet zo mijn ding :n.

Erg blauw, maar vind 'm wel superleuk Anc! Dat heldere blauw staat jouw echt goed he!!

Bij mij vandaag lakje 2 van de budgetweek: Green Day

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:11

Ja, ik heb iets met die tint.
Draag het ook heel vaak, mijn flesje Butler is niet voor niks al half leeg.

Heb zelfs al een back up en een jelly variant...
_O-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:26

Ohjee... T was weer iets te gezellig op de groothandel ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:33

Veel gekocht? :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:12

LadyMadonna schreef:
Ohjee... T was weer iets te gezellig op de groothandel ;)

:D Daar heb ik nou noooit last van O:)

Ik heb mijn Naked paletten binnen maar die zijn dus zo fake als de pest. Overigens ook totaal andere paletten dan op de foto stonden. Ze beweerde dat ze ze gekregen had en niet gebruikt, dat kan dat doe ik ook regelmatig. Nu heeft ze net weer een advertentie online gezet met wéér Naked2 en 3 met hetzelfde verhaal erbij. -:(-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:19

Waar gekocht dan? Marktplaats?

Gelijk een melding van maken!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:25

Ja, Marktplaats inderdaad. Ik heb melding gemaakt. Ik heb haar wel geconfronteerd met het feit dat ze ze weer online heeft staan. Het antwoord was dat ze er meer gekregen heeft. Ze maakt wel mijn geld over, ik stuur ze echter pas terug als het geld binnen is.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:39

Ik weet waar ik op moet letten en heb ook om aanvullende foto's gevraagd met dingen waarvan ik weet dat ik er op moet letten. Die heb ik gekregen en dat was in orde. De paletten die ik gekregen heb zijn alleen niet de paletten die ze op de foto gezet heeft.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:29

Edit: Ik haal het ook maar weg, voor de sfeer en gezien er andere berichten ook zijn weggehaald :).

Oehh ben zo blij, Harlow & Co bestelling lag vanmiddag op de mat.
Helemaal verliefd op You're The One That I Want <3
Afbeelding

De lakjes van Nel zijn ook superleuk!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 06-05-14 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:32

Ooooh wauwie Yv!

Ik ga ook weer eens mijn nageltjes lakken. Lang geleden haha, breng een weekje door op de boerderij bij mn bijrijdpaard

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:33

.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:36

Heb je een foto van de palettes die je kreeg? Ben nu wel nieuwsgierig...

Waar wil je uberhaupt de naked halen in een winkel in Nederland trouwens?
Niks mis met online shoppen, ik hou van online shoppen :)). En geloof dat de meeste hier het ook heeeeeelemaal niet erg vinden :D. Kuch kuch anc skess kuch nel kuch
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 06-05-14 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:39

Ik zal foto's maken van de palletjes. Dat wordt alleen wel het weekend want morgen ochtend moet ik al vroeg weg.

Urban Decay is niet meer in NL te koop helaas, wel beter voor mijn portemonnee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:43

Fijn dat jij een geldboom in de tuin hebt Tazzey, maar net als Yv (en de meeste mensen hier gok ik die ouder zijn dan 15) moet ik werken voor mijn geld en ben ik dus wel degelijk afhankelijk van mijn salaris om dingen te kopen ;)

Niks mis met online shoppen, ik hou er van, maar je moet wel goed je research doen.
Soms heb je gewoon pech ;)

Fijn dat het in ieder geval opgelost wordt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:49

.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:51

46 euro, maar maakt niet uit.

Zo'n opmerking als "ik hoef niet te wachten op salaris" met een knipoog erachter slaat natuurlijk nergens op, dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen lijkt me.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 06-05-14 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:56

Ik oordeel niet over jou financiële situatie, jij zegt dat jij niet hoeft te wachten op salaris en insinueert daar in mijn ogen mee dat Yv wel moet wachten. Dus jij oordeeld imo daarmee over Yv op een niet zo fijne manier. Het kwam op mij nogal... lomp over, terwijl Yv alleen maar bedoelde dat ze liever wat meer uitgeeft voor een 100% echt palette ipv goedkoop het risico op een neppe te lopen.

Ik zeg nergens dat jij een geldboom hebt omdat jij een palette van 38 euro kan kopen, daar kan ik helemaal inkomen, heb er zelf 2 ;)

Maar het blijft internet, ik moet af en toe even 2x lezen en ademhalen voor ik post, doe jij dat dan ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:59

Ik ben weer terug in Canada, voor diegene die goedkope lakjes willen.. Of Urban Decay. :P Als er interesse is, pb me even over mijn tijd hier en zo, ik kan het nu niet snel mee terug nemen, evt wel opsturen. :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:59

Dat wordt toch nergens gezegd? Kom op zeg....

Vind de sfeer hier de laatste tijd weer een beetje jammer. Topic lijkt door een aantal dames gedomineerd te worden (wie de schoen past trekke hem aan) en wordt daardoor imo minder toegankelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:06

Stef, wat bedoel je en op wie reageer je?
Ben even het spoor bijster...