Fiets echt veel te weinig, maar ben wel heel veel aan het sporten.
Het zal vanavond dus vast en zeker wel goedkomen
Heb er zin in.Weer eens eventjes wat kilometers maken op de racer!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb er zin in.Gothico schreef:Ook heb ik wel weer zin met mooi weer met mijn eenwieler te gaan oefenen. Het eerste doel is het sturen onder de knie te krijgen. En als dit lukt dan wil ik graag naar de paarden kunnen fietsen. Ook terug is dan misschien wel teveel. Maar dat komt ook nog wel.
Na langere tijd kilometers maken wil ik naar mijn werk kunnen fietsen. Al is dit misschien eenmalig. Ik wil het wel bijhouden om dan op de eenwieler te kunnen blijven fietsen voor kortere afstanden en naar de weide. Puur voor conditie en training.
Leuk zo die route.
En de wind was ook vrij stevig, dus wel weer een pittige training.
Binnen de club zijn er 4 trainers. We hebben 2 volwassen ploegen en 1 jeugdploeg. Onze training verschilt dus heel erg, maar er zit altijd wel wat interval of techniek training bij in. Maar het is mijn eerste jaar nu bij de club en de rest fietst allemaal al langer dus het is voor mij soms nog wel afzien. 
MuSLi schreef:Dan heb je het inderdaad wel over een ander soort eenwieler ja dan ik ken/in mijn hoofd heb.
Daar kun je dan nog wel wat kilometers mee afleggen. Wat voor snelheden haal je met dat ding?

) over het voorovergebogen zitten en de rugpijn die dat geeft en mijn kleine rant over de emmer en het sopje. Er bleek in de schuur nu een standaard te staan voor het ophangen van fietsen en een hogedrukspuit met fietsstand te staan. Vet chill! Nu kan ik rechtopstaand de cassettes uitpluizen en de fietsen goed insoppen.