Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Even een hele andere vraag op vrouwelijk gebied:
Ik heb een behoorlijke voorgevel. Vindt mijn man leuk enzo (), maar ik heb er best wel last van met hardlopen. Ik heb fijne, stevige bh's waar ze echt flink in aangesnoerd zitten, maar de hele massa in zijn geheel bupst dan nog steeds op en neer. En dat is vervelend.
Tips en ervaringen hier?

Ik ga binnenkort trouwens tailwinds bestellen met jouw code, ik ben om! Werkt echt super samen met een reepje op langere afstanden. Gelletjes geprobeerd, maar die vind ik vreselijk.

Ben al wel heel blij dat voor mijn gevoel lekker lopen nu gemiddeld in zone 3 en deels in zone 4 zit en niet meer in zone 5.
ideaal!
maar lijkt me best lastig om iets te vinden waar je lekker mee loopt als je dat wel hebt! Ik zie dat mensen in een string hardlopen, echt zo string tussen-je-billen-string zeg maar? Dat lijkt mij echt de hel
Ik heb hele fijne slips van de Hema volgens mij, kruipen niet tussen mn billen en is niet van dat katoen want dat wordt klef enzo.
Maar dat voelde wel dapper want ik was de enige dame die mee ging en ik ben ook niet ergens specifiek voor in training eigenlijk. Gauw maar weer eens wat uitzoeken
.
Ik zou het heel graag leren maar ik kan mijn linkeroor niet klaren (hele smalle gehoorgangen). heb het meermaals geprobeerd. Super vet dat je dat doet!
Ik krijg altijd wel een lekker gevoel dat ik een aantal goed gespierde mannen eruit loop bij Krav Maga lessen en qua cardio duidelijk een betere conditie heb, ondanks mijn korte beentjes.
Ik denk dat ik die afstand al prima kan lopen nu, maar ik bewaar hem toch maar voor een officieel event. Komende zaterdag loop ik de jutbergtrail, 15 km. Ik zat nog te twijfelen om toch voor de 22,5 km te gaan, maar dan mis ik de 20 en 21,5 km mijlpalen en dan zijn die opeens niet meer bijzonder.
Plus dat ik liever zo'n afstand echt lekker loop, in plaats van dat het misschien heel zwaar voelt.