Ik heb uiteindelijk 8,5km gelopen met de mini. Paar buitjes, verder veel zon. Heerlijke wandeling!
jojoleinee
Geplaatst: 17-09-22 13:58
Prachtig Gaucho!
Leuk Goof, genieten. Hele mooie foto's ook! Die zon
Wij hebben gisteren veel gewandeld in Amsterdam, we waren savonds naar de Streamers. Vanochtend alweer vroeg op stal met Freek gewandeld. Nu even een middagdutje
Oh, iemand vroeg hoe dat moordspel eruit zag: Je hebt 6 namen, 6 locaties, 6 moordwapens etc en adhv hints moet je wegstrepen of juist aanvinken wat relevant is net zolang tot je uitgevogeld hebt wie er waar en met wat vermoord is. En dat deden we in Gorinchem; we kregen een stuk of 25 foto's van beelden/ plakkaten/ gebouwen en een nr erbij zodat je op de kaart kon opzoeken in welk stukje stad het was. Die moest je opzoeken en er een foto mee maken. Die appte je weer door aan de spelleider en voor iedere foto krijg je dan een hint (bijvoorbeeld: Henk was om 12.00 uur op de markt). Superleuk, lekker buiten, aan de wandel, je ziet mooie plekjes en het spelelement is echt leuk!
Vandaag naar Hattem. En naar het Anton Pieck Museum. En naar het stadsmuseum. Hier hangen werken van verschillende schilders. Oude meesters. En wat moderner. Langs de stadsmuur gelopen. Kikker concert gezien. Het broodbakkers museum.
En langs de jachthaven,en de IJssel.
En omdat ik in de buurt was. Even naar landgoed Molecaten gereden. En een klein stukje gewandeld.
Lizard, echt een heel tof uitje. Leuk die musea. Anton Pieck heeft toch wel uniek werk gemaakt he. Heel tof Gaucho, wat een prestatie zeg! En dan in zo'n toffe omgeving. Heel gaaf.
S_imonee
Geplaatst: 17-09-22 18:23
Ik zie veel mooie vakantiefoto's voorbij komen van marlinde en befunny! Prachtig
Mooie foto van de bui faringo.
En een mooie regenboog befunny. Die heb ik vandaag ook nog niet gespot. Veel plezier vandaag. Schattig hondje!
Wat mooi daar gaucho!
Wauw, mooi Goof!
Jojoleinee een drukke dag en avond. Was het leuk bij de streamers?
Leuke foto's weer lizard!
Woensdagochtend heb ik een rondje rond de plas gelopen met bowie. Niet eerder tijd gehad om te posten.
Donderdagmiddag met de kinderen van groep 3, 4, 5 een stukje gewandeld en ondertussen op zoek naar stoepplantjes. Leuke opdracht voor de kids en je leert zelf ook nog een wat
Vandaag niet gewandeld. Wel lekker thuis druk geweest met de paarden en in huis
Faringo
Geplaatst: 17-09-22 18:38
Wat is er een hoop gepost vandaag!
Leuk Jojoleine dat je naar de streamers was.
Heerlijke foto's goof! Klinkt leuk dat moordspel.
Mooi rondje plas Simone. Leuke rondje ook met de kids. Origineel ook zo met de stoepplantjes.
Ziet erg geweldig uit gaucho! Knap gedaan ook.
Dat ziet er leuk lizard. Nog nooit geweest. Ga het onthouden.
Was nog net op tijd voor deze
BeFunny
Geplaatst: 17-09-22 19:00
Wat een mooie foto's. Van allemaal. Was echt top wandelweer vandaag juist. Wij hebben Iig heerlijk gelopen. Ik heb de afstand niet bijgehouden we hebben Supertraag lopen slenteren denk 6 tot 8 km ofzo. Heerlijk herfst in het bos. Ik hou ervan
Wij mochten natuurlijk eerst even mooi zitten, vrouwtje was koekjes vergeten maar we deden het toch maar