Hier vanochtend een rondje met de kleine man in de wagen gerend. Even naar de markt voor een kaasstengel en via de speeltuin terug (5km). Hij heeft zich prima vermaakt
en ik had m'n beweging ook weer in de pocket!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en ik had m'n beweging ook weer in de pocket!

Jij nog iets op de planning staan voor het weekend?
Vanochtend wel begonnen met veertig minuten dansen. Niet superfanatiek, maar ik ben al heel blij dat het me lukt om beweging steeds een normaler onderdeel van de dag te maken
. Straks op de fiets naar het werk, hopelijk kom ik droog over 
goed ook om te zien hoe iedereen lekker aan het bewegen is ondanks het herfstweer!
dus ik hoop dat als ik op deze manier echt goed kan voelen en luisteren, me dat ook gaat helpen in de situaties met veel verleidingen. Ik tel bij dit experiment geen calorieën. Ik ken de voedingswaarden van mijn eiwitbronnen en daaromheen beperk ik mijn groente dan niet. Ik weet daardoor wel dat ik in de goede richting zit.
) en heb bijvoorbeeld soms dagen dat ik veel scheten moet laten
al is dat nu weer stabiel.
ik vind het vooral interessant om soms een nieuwe invalshoek te proberen en te kijken hoe ik mijn lichaam optimaal kan laten functioneren. Te kijken naar waar mijn lichaam blij van wordt en waarvan niet. In de basis ben ik voor 'bij afvallen kan je alles eten, maar met mate' met daarbij als basisfeit dat een calorietekort zorgt voor afvallen. Dus zeker voor degenen die net het afvalavontuur starten: doe wat voor jou werkt! 
Roosch schreef:Je bent heel bewust bezig, Snippertje!wat goed!
Ik had al tijden zin in een goeie pizza. Vanmiddag 12 km gewandeld dus ik vond dat ik er een verdiend heb.
[ [url=m/SyrKLs.webp]Afbeelding[/url] ]
Wel een heel mooie wandeling.
haha. Dat waren even bijna 1.500kcal. Helaas had ik die calorieën zo ongeveer al verbruikt bij een soort van binge in de vroege morgen op een zak "feestbiggetjes"
Roosch schreef:Keurig resultaat wel, 1500 kcal!
Zat je verder wel qua eten in balans de rest van de dag?
Ik sta 5 dagen in de week in de sportschool maar heb echt gigantische spierpijn van die 2,5 uur wandelen gisteren
en de last in de benen is uiteraard niet minder geworden na gisteren 25km hardlopen
ik heb vannacht het voeteneind van mijn bed maar een stukje omhoog gezet zodat m'n benen een klein beetje extra rust kregen...
doe je goed. Je moet zelf de slingers ophangen he.
Meestal zijn die twee wel redelijk aan elkaar gekoppeld. Vanochtend in ieder geval weer netjes begonnen met een bakje Skyr met aardbeien en gepofte spelt. Toch een net iets betere keuze dan een zak "feestbiggetjes"
ook niet echt een afval weekend achter de rug, heb in 1 weekend denk ik de hoeveelheid suiker op waar ik normaal een maand over doe
Heb er wel van genoten zonder me te overeten. Nu weer over op de (vega) eiwitbronnen en veel vezels, fruit en groente. Geloof dat ik voorlopig ook geen behoefte meer heb aan suiker