Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 23:14

Prachtig Pepper!
Mooie creaties komen weer voorbij!

Dit was m’n vorige set:
Afbeelding

En vanavond er dit weer van gemaakt:
Afbeelding

Nog altijd heel blij met de Press ons, scheelt een hoop tijd en geld :D

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 23:53

_Tarzan schreef:
Prachtig Pepper!
Mooie creaties komen weer voorbij!

Dit was m’n vorige set:
[ Afbeelding ]

En vanavond er dit weer van gemaakt:
[ Afbeelding ]

Nog altijd heel blij met de Press ons, scheelt een hoop tijd en geld :D

Netjes hoor! Gebruik jij lijm of stickers?

Hier ook een nagelbijter geweest.. Nu met biab gaat het beter maar kan ze er na 1,5e week toch weer zo aftrekken. Bovenkant komt lucht onder helaas en dat is irritant. Zit nu te kijken naar de press ons omdat dat veel sneller zou moeten kunnen

_Tarzan

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 07:39

Ik gebruik de lijm en daarmee blijven ze 3 weken muurvast zitten. Ik frees ze eraf als ik ze ga vervangen want ik krijg ze met geen mogelijkheid los :+

Hier ook altijd last van chippen met normale gel en biab laat bij mij al helemaal los.
Overgegaan op de Press ons omdat het zoveel tijd scheelt :D Ik heb die van Doonails, ook goedkope geprobeerd maar met de goedkope ben je ze snel kwijt en gaan je nagels kapot, dat heb ik met die van doonails niet.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 10:20

Ik heb er naar gekeken maar omdat ik vroeger veel nagels heb gebeten zijn de vorm van mijn nagels anders geworden waardoor ik nooit de juiste vorm press on voor de nagel op mijn middelvinger kan vinden. Ik denk dat daar geen oplossingen voor zijn of wel?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 12:31

Wat voor vorm heeft jouw middelvinger dan?
Ik heb toevallig ook m’n middelvinger een misvormde nagel omdat ik als kind tussen de deur heb gezeten en daar plak ik gewoon een Press on op. Enige wat is, is dat er meer ruimte onder de nagel ontstaat maar ik heb daar geen last van en de nagel blijft toch goed zitten.

Ik zal straks eens een foto maken van die vinger

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 13:25

Kort en breed, kijk niet naar de slechte staat. Druk bezig met klussen thuis :D mijn nagelriemen zijn daarnaast altijd lastig vind ik.
Afbeelding

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 15:38

Ik denk dat dat wel mee gaat vallen Carola. In de sets van doonails zit in ieder geval ook een zakje extra brede en extra smalle Press ons bij.

Ik heb op mijn ‘mislukte vinger’ dezelfde maat Press on als op m’n andere middelvinger.

Van de zijkant zie je dat ik een stukje vinger mis en deze wat boller is
Afbeelding

Onder zie je ook dat er meer speling zit
Afbeelding

En dit is de middelste zie je dat door de Press on bijna niet opvalt dat die vinger anders is
Afbeelding

En hier m’n andere hand met normale middelvinger
Afbeelding

Grappig wel dat we toevallig beide een ‘andere’ middelvinger hebben :')

Edit: de nagel op mijn middelvinger is ook breed en kort, deze groeit zelf ook naar onder toe en heeft dus een beetje een afwijking haha maar met Press on erop groeit ook de nagel weer redelijk normaal.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 16:51

Dat klinkt positief.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 19:13

Hoi dames,

Ik ga bijna op vakantie en wil graag een mooie vel rode nagellak kopen. Welke nagellak blijft in jullie ogen het beste zitten op buigzame nagels? :) Ik ben erg ongeduldig dus heb geen zin om met een base, kleur en topcoat te werken. Gewoon alleen de kleur duurt mij al lang zat.

Ik had ooit een nagellak gezien bij de Etos, deze moest flexibel mee bewegen met je eigen nagel. Weet iemand welke lak dit is en of het een goede lak is? Ik kan zo helaas even niet terug vinden welk merk dit was.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 22:21

_Tarzan schreef:
Ik gebruik de lijm en daarmee blijven ze 3 weken muurvast zitten. Ik frees ze eraf als ik ze ga vervangen want ik krijg ze met geen mogelijkheid los :+

Hier ook altijd last van chippen met normale gel en biab laat bij mij al helemaal los.
Overgegaan op de Press ons omdat het zoveel tijd scheelt :D Ik heb die van Doonails, ook goedkope geprobeerd maar met de goedkope ben je ze snel kwijt en gaan je nagels kapot, dat heb ik met die van doonails niet.

Oh top! Dan ga ik toch overstag *\o/*
Kan ik mooi afwisselen

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 23:22

Petrichor schreef:
Hoi dames,

Ik ga bijna op vakantie en wil graag een mooie vel rode nagellak kopen. Welke nagellak blijft in jullie ogen het beste zitten op buigzame nagels? :) Ik ben erg ongeduldig dus heb geen zin om met een base, kleur en topcoat te werken. Gewoon alleen de kleur duurt mij al lang zat.

Ik had ooit een nagellak gezien bij de Etos, deze moest flexibel mee bewegen met je eigen nagel. Weet iemand welke lak dit is en of het een goede lak is? Ik kan zo helaas even niet terug vinden welk merk dit was.

De 430 Bombshell Red van Pink Gellac vind ik echt geweldig! Blijft bij mij zitten als een huis maar iedereen z’n nagels zijn anders natuurlijk

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 09:54

Ik denk dat ze gewoon nagellak bedoeld ipv gellak.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 10:09

Angelaa2 schreef:
_Tarzan schreef:

Oh top! Dan ga ik toch overstag *\o/*
Kan ik mooi afwisselen

Ik was ook sceptisch maar erg blij dat ik het toch geprobeerd heb.

Gisteren m’n duim keihard gestoten, duim doet pijn maar de nagel zit nog muurvast

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 10:21

Petrichor schreef:
Hoi dames,

Hoe lang is je vakantie?
Gewone nagellak, zeker zonder base en topcoat gaat het max een week volhouden. Bij mij zelfs maar een paar dagen :+
Dus ik zou dan, als je geen gel lak wil, de nagellak en remover mee nemen op vakantie zodat je het daar eventueel overnieuw kan doen wanneer het gaat chippen e.d.

Opi heeft een paar hele fijne rode lakken, Essie ook. Beide kunnen zonder basecoat trouwens wel je nagels wat verkleuren. Dat is wel altijd een risico met rood/roze tinten zonder base coat er onder.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 10:36

Of dus press on's nemen, als ik de berichten daar over lees.

Lesje geduld en toch gellak kan natuurlijk ook ;-), maar als je nog alles moet aanschaffen dan zou ik ook voor Essie oid gaan en dan meenemen op vakantie, kan je bijwerken als het nodig is

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 13:24

Petrichor schreef:
Hoi dames,

Neonail heeft een One-Step lijn
Alles in 1, dus geen base of topcoat nodig.
Deze bijvoorbeeld
https://neonail.nl/catalogus/simple-xpr ... ner=&pp=75

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 16:56

fleurtjeuh schreef:
Petrichor schreef:
Hoi dames,

Neonail heeft een One-Step lijn
Alles in 1, dus geen base of topcoat nodig.
Deze bijvoorbeeld
https://neonail.nl/catalogus/simple-xpr ... ner=&pp=75

Die is al best lang niet meer leverbaar toch? En moet ook met lamp.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 15:12

Afbeelding
Mijn nieuwe setje voor de komende 2 weken <3

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 16:35

Ik heb ook weer een nieuwe set sinds gisteren!
Prachtig kleurtje, had hem met kerst gekregen <3
Absoluut niet dekkend, maar dat is voor mij geen issue, vind hem heel mooi op de nagenoeg kleurloze builder gel die eronder zit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-25 17:19

Ik moet ook weer nodig, had tussen kerst en de jaarwisseling dit gedaan.

Afbeelding

Maar heb nog geen inspiratie wat ik er nu van wil maken :+
Het zit er, naast de uitgroei, ook nog goed op gelukkig :')

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 07:29

fleurtjeuh, wauw wat een gaaf kleurtje! Van welk merk is die?
c_alsemgeest, heb je goed gedaan dat het nog zit haha! Ik heb in de winter altijd meer 'nude' kleuren en tegen de lente en de zomer weer knalkleuren, ik hou van neon :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 08:22

Het is Segreta van Victoria Vynn :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 09:24

Het blijft bij mij meestal wel een week of 4 zitten, haal het er meestal af ivm de uitgroei.
Ligt er denk ik ook aan hoe je nagels zijn, te flexibel oid gaat het er denk ik ook eerder vanaf.
Want mishandel ze wel :') bij de paarden, maar zit er ook veel mee in water, desinfectie etc.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 10:07

Dan heb je echt geluk! Bij mij chipt het snel of laat los of scheurt in (door stoten) ik mishandel m’n nagels ook haha!
Vandaar zo blij met de Press ons, zit er snel op en blijft ook stevig zitten, laat het los plak ik het ook zo weer terug :')

Ik baal er ergens wel van dat gewone gel zo snel loslaat, ik ben helaas toch beperkt hierdoor maargoed beter mooie nagels dan geen nagels :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 11:45

Bij mij jeukt het na 2 weken al om m'n set te vervangen. Gebruik daarom ook de peeloff base. Als ik de peel off tot geen enkele rand doortrek blijft het bijna drie weken zitten. Geen gedoe met vrezen. Zou wel graag press on willen proberen maar vind frezen zo matig om te doen :')