Mooie creaties komen weer voorbij!
Dit was m’n vorige set:

En vanavond er dit weer van gemaakt:

Nog altijd heel blij met de Press ons, scheelt een hoop tijd en geld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tarzan schreef:Prachtig Pepper!
Mooie creaties komen weer voorbij!
Dit was m’n vorige set:
[ Afbeelding ]
En vanavond er dit weer van gemaakt:
[ Afbeelding ]
Nog altijd heel blij met de Press ons, scheelt een hoop tijd en geld
_Tarzan schreef:Ik gebruik de lijm en daarmee blijven ze 3 weken muurvast zitten. Ik frees ze eraf als ik ze ga vervangen want ik krijg ze met geen mogelijkheid los
Hier ook altijd last van chippen met normale gel en biab laat bij mij al helemaal los.
Overgegaan op de Press ons omdat het zoveel tijd scheeltIk heb die van Doonails, ook goedkope geprobeerd maar met de goedkope ben je ze snel kwijt en gaan je nagels kapot, dat heb ik met die van doonails niet.
Petrichor schreef:Hoi dames,
Ik ga bijna op vakantie en wil graag een mooie vel rode nagellak kopen. Welke nagellak blijft in jullie ogen het beste zitten op buigzame nagels?Ik ben erg ongeduldig dus heb geen zin om met een base, kleur en topcoat te werken. Gewoon alleen de kleur duurt mij al lang zat.
Ik had ooit een nagellak gezien bij de Etos, deze moest flexibel mee bewegen met je eigen nagel. Weet iemand welke lak dit is en of het een goede lak is? Ik kan zo helaas even niet terug vinden welk merk dit was.
Angelaa2 schreef:_Tarzan schreef:Ik gebruik de lijm en daarmee blijven ze 3 weken muurvast zitten. Ik frees ze eraf als ik ze ga vervangen want ik krijg ze met geen mogelijkheid los
Hier ook altijd last van chippen met normale gel en biab laat bij mij al helemaal los.
Overgegaan op de Press ons omdat het zoveel tijd scheeltIk heb die van Doonails, ook goedkope geprobeerd maar met de goedkope ben je ze snel kwijt en gaan je nagels kapot, dat heb ik met die van doonails niet.
Oh top! Dan ga ik toch overstag![]()
Kan ik mooi afwisselen
Ik ga bijna op vakantie en wil graag een mooie vel rode nagellak kopen. Welke nagellak blijft in jullie ogen het beste zitten op buigzame nagels?Ik ben erg ongeduldig dus heb geen zin om met een base, kleur en topcoat te werken. Gewoon alleen de kleur duurt mij al lang zat.
Ik had ooit een nagellak gezien bij de Etos, deze moest flexibel mee bewegen met je eigen nagel. Weet iemand welke lak dit is en of het een goede lak is? Ik kan zo helaas even niet terug vinden welk merk dit was.
fleurtjeuh schreef:Petrichor schreef:Hoi dames,
Neonail heeft een One-Step lijn
Alles in 1, dus geen base of topcoat nodig.
Deze bijvoorbeeld
https://neonail.nl/catalogus/simple-xpr ... ner=&pp=75