Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik heb met dit weer juist minder drang tot eten.. ben ik nu zo raar?
Laura82 schreef:Janine1990 schreef:Ik heb met dit weer juist minder drang tot eten.. ben ik nu zo raar?
Bij 30+ graden snap ik je helemaal, al heb ik er zelf geen last van. Maar nu al?
Janine1990 schreef:Laura82 schreef:
Bij 30+ graden snap ik je helemaal, al heb ik er zelf geen last van. Maar nu al?
Ja hoor, nu al![]()
En ik hou echt van 30+ graden weer...Maar eten? Nope...
Misschien doordat ik dan veel meer drink en geen trek heb?
Laura82 schreef:Lijkt me heerlijk om het halve jaar geen trek te hebben, dan zou ik vast een stuk minder dik zijn![]()
Dat drinken was ook waar ik aan dacht bij die 30+ graden, maar met dit weer drink ik hetzelfde als altijd.
Emmaa_ schreef:Janine1990 schreef:Ik heb met dit weer juist minder drang tot eten.. ben ik nu zo raar?
Nee hoor, als het heel warm is krijg ik ook amper wat door m'n strot. Ik zweet erg veel en heb een hekel aan bloedhitte dus ik wil dan het liefst alleen maar op mijn bed bij de ventilator liggen in zeesterhouding. Met dit weer heb ik dat alleen niet.. Juist die eerste warme dagen wil ik gewoon op een terras hangen en heel veel wijn drinken, weer even genieten van het feit dat het weer kan.
Laura82 schreef:Oh sorry ik las t echt als geen trek, verkeerd geïnterpreteerd![]()
Ik vind juist al die typische zomerdingen zo lekker: witte wijntjes of rosétjes (bij voorkeur op een terras maar in de tuin kan ook prima), BBQ, pastasalade, ijs (veeeeeel ijs). Mmmmm kan zo nog wel even doorgaan. Ik val daarom in de winter vaak ook makkelijker af
Emmaa_ schreef:Ik vind 30 graden op vakantie best te doen, dan pas je je er tenminste een beetje op aan. Op het heetst van de dag even lekker in de schaduw een flinke maaltijd wegwerken, even een dutje doen en dan nog even naar het strand. Om een uurtje of 6 lekker bij de tent een paar glazen wijn wegtikken met een goed worstje of een paar stukjes kaas, dan rond 8 lekker eten, meer zuipen, vroeg gaan slapen. Dat overleef ik wel. Maar hier in NL gaat het leven gewoon door en moet ik gewoon dingen ondernemen, naar school en werken. Dat vind ik echt verschrikkelijk, wat dat betreft kan ik dus echt niet tegen hitte. Vind Nederlandse warmte vaak ook echt niet lekker, zo zweterig.