Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:27

Leverage schreef:
Mavelle schreef:
Mijn brow Definer gaat ook zo snel op. Ik moet een halve cm bij tekenen maar dat blijft gewoon de hele dag goed zitten gelukkig. Welk product raden jullie eventueel aan voor opvullen? Ik heb de brow Definer in de kleur blonde.

Dip brow pomade :D

Bedankt voor de tip! De catrice eye brow kit heb ik ook maar die is echt te donker voor mij

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:43

Heeft iemand trouwens ervaring met oogschaduw van H&M? Heb de neiging er een paar te gaan halen. :))

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:44

Shizzle ik heb er een en die is op zich prima.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:52

ik heb gister avond de mermaid palette nog bestelt, kon me niet inhouden :') ik ben slecht.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:02

Ik gebruik een Hema wenkbrauwpotlood. Werkt prima, enige puntje is dat je snel moet bijslijpen en die punt bijna niet meer echt scherp te krijgen is na een keer gebruiken.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:03

Ik heb de dipbrow pomade in de kleur midden bruin dacht ik en is ook wel heavy. Maar als ik feesje heb vind ik hem wel mooi. Maar daar gebruik ik zo inimini beetje van.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:10

Ik ben ook fan van de brow whiz maar is indd niet zuinig als je veel bijtekend. Die van mij ging zo'n 3 maanden mee. Weten jullie hoe goed de kleuren van het potlood en de pomade overeenkomen? Anders wil ik daar op overstappen denk ik

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:14

Zullen de kleuren niet hetzelfde zijn?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:19

Ja, ik heb net even gekeken en de namen zijn in elk geval hetzelfde. Pomade is trouwens ook een kleur. Ik zou dus de dipbrow blonde moeten hebben.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:26

Ik heb brow whiz soft Brown maar vind de kleur van de dip brow er anders uit zien op de Douglas site... Even reviews zoeken

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:28

Oyeru schreef:
Ik heb brow whiz soft Brown maar vind de kleur van de dip brow er anders uit zien op de Douglas site... Even reviews zoeken

Met de pomade is t zo dat als je iets teveel pakt dat t donkerder wordt, zo heb ik met taupe weleens donker bruine wenkbrauwen gehad :') maar de kleuren zijn hetzelfde :j

Ik zou de pomade trouwens eerst proberen in de Douglas, en dan t liefst zelf, bij mij was ie aangebracht en t zag er allemaal oke uit maar na 4 dagen gebruiken heb ik hem toch verkocht op marktplaats.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:35

ralphtdw schreef:
Zullen de kleuren niet hetzelfde zijn?

Kleur komt overeen :) Intensiteit verschilt aan de hand van hoeveel je pakt, maar dat is met alles zo.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 23:48

Ik heb van mn pomade blonde en die komt overeen met taupe in mn browwiz (teken dus volledig bij met browwiz als ik voor n rustige natuurlijke wenkbrauw wil gaan).. Vandaag de niet zuinigheid dus maar vind juist dat effect zo mooi
Dipbrow in taupe is een stuk donkerder maar dat breng je ook dekkendrr aan dus dat zal t verschil maken

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 00:50

Wat leuk, al die wenkbrauwtips! Ik ga weer eens wat bijbestellen en kijken, die aqua-wenkbrauwengel-achtig-iets lijkt me ook wel erg geslaagd. Gaaf :D Qua kleur is de Anastasia Brow Wiz het helemaal, maar qua duurzaamheid denk ik helaas niet. En het slijt ook echt wel gedurende dag van mijn huid af, jammer. Zal door transpiratie en/of wrijving van mijn bril komen, maar er moet toch een product(combinatie) zijn die wel blijft zitten :j

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 07:28

Gebruik je er wenkbrauwgel bij? Daardoor blijft het bij mij wel goed en lang zitten.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 07:50

Mijn Anastasia producten overleven nog een storm, alles smelt van m'n gezicht maar m'n wenkbrauwen bleven altijd zitten met de pomade maar ook de browdefiner! Wel idd wenkbrauwgel!

Ik had eerst die van de Hema maar die van Nyc is zoveel fijner! 2,99 bij Kruidvat of trekpleister geloof ik!

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 08:04

Pomade blijft goed zitten. En daar heb je echt zo klein beetje van nodig. Ik denk dat mijn potje over jaar nog niet leeg is haha.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:52

Aquabrow is ook erg fijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:52

Gisteren vond ik het bijna zonde om mijn make-up rond m'n ogen eraf te halen. Het zat na 13 uur dragen nog helemaal goed!

Wel suf, sinds ik vaker make-up draag, ga ik weinig meer naar buiten zonder. Alleen als ik boodschappen ga doen, of naar het paard ga. Kom net megabrak uit bed en ik hoef maar een uurtje naar school, maar toch heb ik iig foundation, blush en mascara op. Terwijl ik eerder gewoon met m'n dooie hoofd naar buiten zou wandelen :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 10:08

Joolien schreef:
Gisteren vond ik het bijna zonde om mijn make-up rond m'n ogen eraf te halen. Het zat na 13 uur dragen nog helemaal goed!

Wel suf, sinds ik vaker make-up draag, ga ik weinig meer naar buiten zonder. Alleen als ik boodschappen ga doen, of naar het paard ga. Kom net megabrak uit bed en ik hoef maar een uurtje naar school, maar toch heb ik iig foundation, blush en mascara op. Terwijl ik eerder gewoon met m'n dooie hoofd naar buiten zou wandelen :')

Hier dito hoor, Al heb ik ook dagen dat ik gewoon zonder naar buiten stap maar die zijn wel een stuk zeldzamer _O-

Voorheen droeg ik niets op m'n gezicht en nu ben ik best verslaafd aan m'n BB cream :o

Mijn coloured raines komen vanavond aan! Helaas nog even 25 euro erbij dokken :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 10:10

Ik heb dinsdag een afspraak voor permanente wenkbrauwen, de hairstroke methode. Vind het wel beetje eng moet ik zeggen :') maar wil t al zolang dat ik t nu maar gewoon moet doen!!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 10:16

Ik ben heel benieuwd nel, maak je before and after?

Mijn wenkbrauwen zijn gister weer met touw gedaan, heb ze toch iets dunner, ik vind me dat gewoon beter staan :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 10:18

Ja doe ik zeker!! Zal sowieso wel ff een overzichtje maken, door de dagen heen.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 10:35

Ik val heel even binnen, sorry. Maar ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat yonker!
Ik heb bijna geen en ook nog erg blonde wenkbrauwen. Daarom had ik al vaker naar permanente make-up gekeken en al een paar keer beginnen met sparen. Maar steeds kwam er wat tussen.
Gelukkig maar achteraf, want anderhalf jaar terug werd er een grote tumor in mij hoofd gevonden en bij de operatie is mijn gezicht deels verlamd geraakt. Gelukkig is het wel weer aardig rechtgetrokken in vergelijking met hoe het na de operatie was, maar mijn wenkbrauw zit nu echt een stukje lager dan de ander. Die heb ik nu nog wat verder geepileerd, zodat als ik flink bijteken het aardig recht is.
Ik hoop dat in de toekomst permanente make-up nu helemaal een uitkomst zal zijn voor mij.

Verder lees ik hier weer lekker mee voor inspiratie. Ik ga al jaren echt niet meer zonder make-up de deur uit hoor :o . Zelfs niet een boodschap doen of naar de paarden. En nu met dat scheve gezicht al helemaal niet meer. Dat moet eerst zo goed als het gaat gecorrigeerd worden voor ik de deur Open doe.
Nog best lastig, want mijn huidstructuur van mijn wang en ooglid en het ooglid zelf (crease hangt o.a wat meer over) zijn ook veranderd, waardoor make-up aan de ene kant vaak net wat anders pakt en uitvalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:20

Yonker, ben benieuwd!!

Friem, zo zuur dat je bij moet betalen, ugh.

Ik heb vandaag mijn Eyes Like Angels geprobeerd, ben er gek op. Iets totaal anders gedaan vandaag, zou dit normaal nooit doen. :')

Ik vind altijd dat het op de foto minder geblend lijkt dan dat het daadwerkelijk is. :')

Afbeelding

Afbeelding