Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Ashleytjuhh schreef:
Nog niks leuks helaas![]()
Wel krijg je nu een kadotje bij 40 euro
Ja, dat mag ook wel met de service waar op dit moment vrijwel iedereen over klaagt. Beide bestellingen van mij komen vandaag binnen.
laura1987 schreef:Vooral op Facebook in de rituals groepen zie je dat.
Bestellingen die zonder enige bescherming in een doos gegooid zijn enz.
DideH schreef:Huh, mijn pakketje van vorige week is gister bij mijn ouders bezorgd (ook melding van gehad). En nu kreeg ik net een mail van: je pakket wordt vandaag verzonden?
Meer mensen zoiets gehad?
Dallista schreef:DideH schreef:Huh, mijn pakketje van vorige week is gister bij mijn ouders bezorgd (ook melding van gehad). En nu kreeg ik net een mail van: je pakket wordt vandaag verzonden?
Ik heb het vandaag al voor de tweede keer gehad! Hoop stiekem steeds dat ze een foutje hebben gemaakt en een dubbele zending later hebben verstuurd, maar helaas pindakaas, betrof beide keren al zendingen die dagen eerder aangekomen waren (en dan bedoel ik dus ook echt dagen eerder, bij deze tweede was het een zending die zaterdagochtend 2 januari al geleverd was!)
DideH schreef:Huh, mijn pakketje van vorige week is gister bij mijn ouders bezorgd (ook melding van gehad). En nu kreeg ik net een mail van: je pakket wordt vandaag verzonden?
Banyu schreef:Wat betreft mijn vraag, sorry dat ik het even vroeg...
Brittjuh97 schreef:ik zag net op Vinted de Mehr voorbij komen, maar die is toch nog niet uit ?
Dallista schreef:Brittjuh97 schreef:ik zag net op Vinted de Mehr voorbij komen, maar die is toch nog niet uit ?
Het is kennelijk ergens in het buitenland (geen idee waar) al te koop (geweest?), dus hij/zij heeft vast een zooitje ingeslagen en is nu aan het proberen een jaarsalaris te verdienen door ze duur te verkopen.
Ik zou gewoon even een paar maanden wachten.
Rambogirl schreef:Yeah, er waren 6 pakketjes bezorgd vandaag die ik had besteld tijdens mijn vakantie en dit was mn vangst van vandaag:
[ [url=m/lSpXbp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik mag van mn vriend geen vakantie meer nemen. En dat is vooral omdat tie weet dat er nog 11 pakketjes onderweg zijn
Rambogirl schreef:Ja ook marktplaats. Er komt nog meer Yalda aan. Ben benieuwd want ik ken de geur nog helemaal niet.
Maarja eerst was ik fan van de Dao, en die gaat eruit. Dus was ik overgestapt op Happy Buddha, maar ook die gaat eruit. Ik moet dus wel iets anders vinden.