[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haunting

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 08:52

Het kan aan mij liggen maar een underboob is toch gewoon als de onderkant van de borsten te zien is bij een kledingstuk. Beetje tegenovergesteld als een decolleté.

Tenzij de tattoo under boob is. Dan snap ik wat jullie bedoelen. Maar goed, ik ben dan ook maar een man.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 08:54

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 09:29

Ik wil ook een underboob tattoo <3
Dottingwork en ik weet al de artiest waar ik heen ga

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:22

Ik ga vrijdag om mijn leeuwentattoo te bespreken! Ik wil graag een leeuwin met dotwork op mijn rug <3 De artist heeft bij mijn vriendin ook mooi dotwork gedaan, dus ik ben erg benieuwd. Beetje dit idee (maar dan met oren :P ):

Afbeelding

Underboob vind ik prachtig, maar zou bij mij niets van te zien zijn helaas :D Verdwijnt zo onder m'n boobs _O-

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:24

Haha ja dat is een risico na verloop van tijd/ zwaartekracht :+
Maar ik roep altijd al dat mochten ze gaan hangen, ik ze laat liften, problem solved (als het zich aandient). :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:49

Wauw Yasmine! Mooi!

Ik zou ook graag een underboob tattoo willen ooit, maar ik heb een genetische kans op borstkanker, dus durf het niet aan (als ik dan misschien ooit een operatie/amputatie moet ondergaan o.i.d.).

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:57

Mijn sternum zit gewoon eronder, lijntjes lopen tot onder m'n borst door zeg maar :)

Afbeelding

Ik heb echt een cup A dus wat dat betreft vond ik het wel netjes eigenlijk. Was in het begin wel bang dat de roos misschien te groot zou worden in verhouding met m'n borsten (dat het zo'n 3de borst lijkt ofzo XD) maar dat valt echt heel erg mee! Het ziet er hier wel een beetje vertekend uit gezien de manier hoe ik sta en de hoek van de foto, kon helaas ook niet echt over/anders want ik viel bijna flauw :+

Afbeelding

Momenteel ziet 'ie er zo uit :) Hij moet nog steeds wel bijgewerkt worden maar wacht er liever eventjes mee totdat het weer iets fijner is :Y)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:59

Mooie!
Deed het erg pijn?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:00

Wauw die is zo mooi Courses! Op die eerste foto toont hij veel breder en groter dan op die tweede.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:01

Gaaf! Heel mooi :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:02

Het viel me mee, maar dat komt denk ik echt door de juiste mindset. Ik heb ook een piece op m'n been en daar heb ik de eerste keer meteen vier uur voor moeten zitten. Bij die 1ste is er na 4 uur nog wat witte lijnen gezet en toen ging ik echt bijna door de grond heen, zoveel pijn deed het. Ik had me eigenlijk voorgenomen dat het ongeveer dat gevoel zou zijn, maar dan op m'n botten :+ Uiteindelijk lag ik daar en viel het me eigenlijk 100% mee, alleen de lijntjes direct onder m'n borst en iets meer naar m'n buik toe waren wel even slikken. Na 2,5 uur heb ik een bepaalde spray erop gehad waardoor de edge er heel erg af ging, als we die niet hadden gehad was het wellicht wel 2 sessie's geworden maar wou eigenlijk echt door. Uiteindelijk was het 3,5 uur later gewoon helemaal af, desondanks alle chocola en cola vond m'n lichaam het alleen echt niet leuk en ben ik nadat die bovenstaande foto gemaakt is bijna flauw gevallen, duurde half uur voordat ik weer een beetje bij was. Was echt spierwit blijkbaar :+

Klopt UhNee, komt echt door de hoek van de foto :) Hij is echt heel netjes en sierlijk (was ook een beetje mijn angst gezien ik heel smal ben en een kleine cupmaat heb).

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:07

Nou dat klinkt niet als prettig :oo
Mag hopen dat het mee valt als ik pijnstilling en tranquilisers in neem.
Vraag me alleen af hoe dat gaat met de beweging van je ademhaling aangezien het natuurlijk wel op je ribbenkast is.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:13

Ik zou persoonlijk geen pijnstilling nemen, als je het wel doet echt in overleg. Enigste wat ik had was echt cola en chocola. Als je met de juiste mindset erin gaat valt het mee, als je denkt 'Doet geen pijn' ga je geheid door de grond :+ Bij mij werkte Mandy er keurig om heen, soms ademde ik wat dieper in omdat het dan echt even naar was maar daar had ze gelukkig alle geduld voor. Ze heeft zelf daar ook een piece dus ze wist nog wel dat dat af en toe wel eens naar was :')

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:15

Waarom niet?
Haha nee pijn gaat het sowieso doen, dat weet ik. Maak me er ook niet druk om, maar ben wel graag goed voorbereid.
Denk dat het al scheelt dat ik wat kalmerends in neem. Dan kan ik me niet eens druk maken.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:17

Pijnstilling word in de meeste gevallen echt afgeraden. Voornaamste reden is echt dat je bloed gaat verdunnen en je grotere kans hebt op bloeden, maar er zitten nog wel wat meer redenen aan vast volgens mij. In ieder geval, wat je ook doet echt alleen in overleg doen. Als je al wat hebt genomen, je komt daar en je artiest besluit niet te tattoeren ben je echt de sjaak :+

Is het je eerste tattoo of?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:23

Oh, dat kan inderdaad ja.
Nee de 3e.
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 05-08-15 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:24

Ademhaling is op de ribben een kwestie van rustig worden en je ritme vinden, zowel voor jezelf als de artist. Als je gewoon en regelmatig ademt, kan de artist met het ritme van je ademhaling werken. Al is dat voor jezelf makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had er zelf heel erg moeite mee om gelijkmatig te ademen, omdat ik bang was dat ik de artist ging hinderen maar ook omdat er gewoon momenten waren waar ik een pijnscheut kreeg en dan adem je wel eens fel in/uit.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:29

BarbaLala schreef:
Oh, dat kan inderdaad ja. Maar daar maak ik me niet zo druk om.
Nee de 3e.

Nee, maar je artiest wellicht wel. Dus nogmaals, informeer gewoon even bij diegene hoe die daarover denkt anders ben je straks alsnog misschien de sjaak. Beter zeker dan onzeker ;) En tja, zonder pijnstilling is het ook prima uit te houden, dat is de charme van het tattooeren :)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:31

Nouja als jij zegt bijna van je stokje te gaan, dan heb ik m'n twijfels daar over :+
Maar ik heb een hoge pijngrens. Dat scheelt misschien. We'll see.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:05

Ja erna, maar dat is voor iedereen anders. M'n lichaam crashte gewoon omdat ik te snel op stond :)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:07

Oh, oké. Ik begreep tijdens het zetten. :P

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:53

Ik kom net bij Mandy Denise vandaan. Zodra ik een plekje kan bemachtigen gaat ze een cover up bij me zetten. En zo leuk: Mars zit er nu in de stoel! :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:00

Jongens jullie maken mij zo jaloers met die sternum pieces. Ik kan echt niet wachten totdat ik 18 word. :') Nouja nog een dik jaar en dan is het zover *\o/*

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:35

Hahaha tof Astra, meteen een Boktmeeting daar :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:38

Doe Mars de groetjes maar. :j

Ik wil ook weer!!!
Ik heb eigenlijk in september een afspraak staan,maar ik heb in de vakantie een beetje teveel geld uitgegeven vrees ik. :$