Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De artist heeft bij mijn vriendin ook mooi dotwork gedaan, dus ik ben erg benieuwd. Beetje dit idee (maar dan met oren
):
Verdwijnt zo onder m'n boobs

Hij moet nog steeds wel bijgewerkt worden maar wacht er liever eventjes mee totdat het weer iets fijner is
Uiteindelijk lag ik daar en viel het me eigenlijk 100% mee, alleen de lijntjes direct onder m'n borst en iets meer naar m'n buik toe waren wel even slikken. Na 2,5 uur heb ik een bepaalde spray erop gehad waardoor de edge er heel erg af ging, als we die niet hadden gehad was het wellicht wel 2 sessie's geworden maar wou eigenlijk echt door. Uiteindelijk was het 3,5 uur later gewoon helemaal af, desondanks alle chocola en cola vond m'n lichaam het alleen echt niet leuk en ben ik nadat die bovenstaande foto gemaakt is bijna flauw gevallen, duurde half uur voordat ik weer een beetje bij was. Was echt spierwit blijkbaar 
Hij is echt heel netjes en sierlijk (was ook een beetje mijn angst gezien ik heel smal ben en een kleine cupmaat heb).
Bij mij werkte Mandy er keurig om heen, soms ademde ik wat dieper in omdat het dan echt even naar was maar daar had ze gelukkig alle geduld voor. Ze heeft zelf daar ook een piece dus ze wist nog wel dat dat af en toe wel eens naar was

BarbaLala schreef:Oh, dat kan inderdaad ja. Maar daar maak ik me niet zo druk om.
Nee de 3e.
En tja, zonder pijnstilling is het ook prima uit te houden, dat is de charme van het tattooeren
Nouja nog een dik jaar en dan is het zover