Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Greetje63 schreef:Piekosjj als je vast houd aan de dinsdag en donderdag training zou je zaterdag een niet te lange track training kunnen doen maar dan enkel met sprintjes of tempoblokken maar net iets hoger dan op duurloop tempo en dan op zondag de interval training. Dat lijkt mij wat betreft verdeling van de trainingen prima te kunnen.
Het blijft wel heel belangrijk de trainingengoed op elkaar af te blijven stellen. Dat is toch altijd het risico als e een paar dagen met een groep in opdracht traint en dan zelf de rest in gaat vullen. want om zelf je weekend trainingen in te zou e moeten weten wat er voor de dinsdag en donderdag op termijn maar zeker de week later in de planning staat.
Heeft de groep geen trainer die het voor je in kan vullen.
Ik heb gisterenavond mijn schema weer gekregen tot de volgende wedstrijd over een kleine drie weken. Deze week nog rustig aan. Vandaag een kort rustig duurloopje van een uur en dan morgen een rustdag. Gaan we vanaf donderdag weer een beetje echt aan het werk. Maar tot het met het weekend allemaal wat rustiger en korter dan normaal.
Citaat:Een goed doel of inzamelingsactie onder de aandacht brengen is ook toegestaan, dit kan door het plaatsen van een link op het Links [LN] forum of in je onderschrift. Wel vragen we je hierbij duidelijk te maken dat dit níet via Bokt loopt.
Amethyst_ schreef:Ja werk aan de winkel geloof ik ook zekerIk denk dat het niet verkeerd is om te kijken of ik een iets hoger tempo kan hebben.