Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 09:40

Groen licht van de arts! *\o/*
Alles staat goed, en hij zag aan mn loopjes dat het beter gaat. Heb inderdaad ook de laatste weken minder pijn en ook niet meer het gevoel dat ene kant zwakker is.
Ik mag verder opbouwen naar marathon, hij raad wel af om elke week een lange duurloop te doen, om de week is beter. En dan de andere week een duurloop van 1:15 met de trappen bijvoorbeeld.
Zulke blessures komen vaak terug als je teveel doet, daar heb ik inmiddels ervaring mee: en over training is dan ook een hoog risico.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-26 14:42

Wat een goed nieuws zeg! Fijn!

Leonie ik denk dat je je hardloopconditie straks zo weer hebt opgebouwd. Zeker als je nu andere sporten blijft doen. Dat komt echt wel goed.

Leuke lantaarnpaaltraining Puera!

Ik heb vanmorgen heuvels gelopen net over de grens in Duitsland. Enorm genoten van het zonnetje. Ik zweette me al meteen weer kapot :')
Wel morgen een afspraak met de huisarts om eens te bespreken waar ik allemaal tegenaan loop de laatste tijd qua gezondheid. Heb hem nog nooit gezien, want ik kom eigenlijk nooit bij de huisarts :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Goof

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 17:41

Echt heel mooi en ik vind de eerste foto tof. Mooie training.

Leonie, ik denk ook dat je conditie niet zomaar verloren gaat hoor.

Superfijn Samantha!

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 21:34

Wat tof zo op de skies achter je paard Germie. Wat braaf! Die van mij zou meteen aan de kletter gaan vrees ik.

Heel fijn Samantha, hopelijk blijft het met deze tips ook goed gaan in je training naar de marathon toe.

Ik verwacht ook dat je op deze manier best goed in conditie blijft Leonie.
Ik heb ooit mijn heup gebroken en was net daarvoor aan een training begonnen voor mijn eerste hm. Ik ben toen mijn hele lichaam blijven trainen behalve dat ene been. Ik heb daarna (op de eerste paar weken na, toen struikelde ik steeds omdat dat ene been slapper was) binnen 3 maanden weer volledig op kunnen bouwen.
En jij doet echt veel meer nu dan ik toen deed. Komt vast goed! Jij bent zó sterk.

Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt sv! Ik hoop voor je dat er iets uit het doktersbezoek komt waar je iets aan kunt doen.

Mijn hardlooprondje ging weer niet door vanavond. Pas om half 8 thuis van mijn werk en toen moest ik nog eten. Dat werd me te laat. Hopelijk lukt het morgen wel.

Goof

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 13:18

Balen Busymissy. Jammer, zulke volle dagen.

Germie, inderdaad leuk dat je achter je paard op de ski's kon. Ik had hem even gemist. Braaf beest.

Vanmorgen 10km gefietst en 5km hardgelopen. Had wat last van mijn heup, dus heb het kort gehouden vandaag.
Volgend weekend de Galgenberg trail, hoop dat het dan droog is.