Ik zou wel graag zien dat dat mogelijk blijft
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Icm gure oostenwind en sneeuw kan het nog wel eens aardig lastig worden om op tijd te komen , kan me ‘79 nog herinneren. Vier uur vastgestaan, gelukkig goede kachel in de auto en een volle tank en een deken. Man wat was het koud toen.
Fitzroy schreef:Cer schreef:Volgens mij was er een jaar of 10 geleden ook nog zoiets dat er reizigers door sneeuw gestrand waren op de snelweg
25 november 2005 om precies te zijnDus al wat langer geleden.
lenaa_tje schreef:In 2010 lag er ook zo’n berg sneeuw. Toch nog weer iets minder lang geleden.
Toen werden er ingeval ook bedden uitgeklapt voor gestrande Nederlanders.
Nu zijn mensen al thuis, scheelt nog wat
Cer schreef:Volgens mij was er een jaar of 10 geleden ook nog zoiets dat er reizigers door sneeuw gestrand waren op de snelweg
opisop_shop schreef:Het is volgens mij twee of drie keer zo glad geweest dat je op straat kon schaatsen, ergens tussen 4 en 8 jaar geleden. Onze kinderen zijn jong en denken daardoor al haast dat dit gebruikelijk is hahaha
Sizzle schreef:Cer schreef:Volgens mij was er een jaar of 10 geleden ook nog zoiets dat er reizigers door sneeuw gestrand waren op de snelweg
Jup, ik![]()
Wij waren onderweg naar NL. Vertrokken zonder sneeuw uit Basel en hoe dichter we bij NL kwamen hoe gruwelijker. -15 graden, 30km/h op de Duitse snelweg met bevroren ruitenwisser vloeistof. We hadden de konijnen mee dus bij een hotel stoppen was niet echt een idee. Uiteindelijk om 2 uur snachts aangekomen en de volgende ochtend was de auto verdwenen onder de sneeuw. We hebben uiteindelijk veel langer bij mijn schoonouders gezeten dan bedoeld omdat het maar bleef sneeuwen.
Maar een jaar of 2-3 terug was het in het Oosten van Nl ook bar en boos met de sneeuw.
Ik zeg ook altijd, met kerst ga ik niet naar Nl, dan kom ik in de sneeuw te zitten