Rena mooie look !!! Elke opzich ook een mooie look.. al vind ik het jammer dat je je wimpers niet wat meer hebt laten knallen. Nu vallen ze een beetje weg..
Hier ziek dus blijf maar even bij mn make-up weg. Wel op inet aan t kijken voor wat andere kleuren erbij
Mooi friemel! Vind dat eigenlijk best wel heel gaaf.
En elke, valt me van je tegen, vind dat het wel opvallender mag voor jou....:P Cool gedaan!
Anoniem
Geplaatst: 09-11-16 15:29
Eight, vind dat blauwe kleurtje zo heel gaaf.
Sabini, ben benieuwd naar foto's van de fotograaf. Kan zo inderdaad ook niet echt iets zien.
Friem, de NYX palettes zijn zo pretty. Die swatches ook. En je groene look is prachtig, zo fijn dat je nu zo'n groene kleur hebt gevonden!
Rena, Lumiere staat je prachtig.
Elke, wat ben je toch een topwijf.
Ben gister gegaan voor neutraal. Dit omdat daar toch wel eens om gevraagd werd dus heb eens geluisterd. Urban Decay Naked Basics palette en op de lippen Colourpop Calypso, that's all.
En via Friem heb ik de NYX palette binnen gekregen, en er zijn ondertussen een hoop pakketjes van Colourpop onderweg die al een tijdje lagen te wachten bij Shipito die morgenavond afgeleverd zullen worden, maar gister ook de Urban Decay Full Spectrum gehaald. Liefde op het eerste gezicht, dit is echt gemaakt voor mij gewoon.
Hele gave kleurtjes, maar er zitten er voor mij teveel tussen die ik niet zou gebruiken. Maar echt een palette voor jou ja! En jouw naturelle look. Naturel, maar zeker nog aanwezig Leuk de afwisseling!
Ja die kleurtjes horen wel bij jou ja, daar staat je naam op zeg maar Vind je naturel look nog best donker, bij naturel denk ik meer aan wat lichtere ogen. Maar je kunt het goed hebben hoor!
Het is beide niet naturel, het is beide gewoon een rustige look. Naturel is echt bijna geen oog make up en een foundation die heel luchtig is.
Mooi look shizz, vind die afwisseling zo fijn bij je altijd
_Friemel
Geplaatst: 09-11-16 18:41
Mondy schreef:
Ik hou van groen Welke zijn dit ? Staat je ook weer heel
De hele donkere is een kleur uit het morphe palette, hij lijkt op t eerste gezicht niet groen maar is heel donkergroen met goudenshimmer en de donkergroen en olijfgroen uit mijn nieuwe h&m palette.
Dit was vanochtend, hier was ik niet tevreden mee, dus de liner iets aangepast.
En mijn tattooage is vandaag afgemaakt
Anoniem
Geplaatst: 09-11-16 20:18
Mooi Elke!
En gaaf palette van de H&M Friem!
Ik heb weer een paar dagen een ontstoken oog gehad.. zwaar irritant Volgende week onder het mes voor mn keel, en dan 2 weken uitrusten / bijkomen. Ik wil die periode eens wat nieuwe technieken gaan proberen, ik denk dat ik me van optutten bij het bijkomen een stuk lekkerder ga voelen
Niniane
Geplaatst: 09-11-16 20:28
Elke.
Jolien, no offence, maar aan jouw look is weinig naturel.
Ben zo blij met die NYX. Fijne pigmentatie en een perfect go-to palette. Alleen de bovenste rij heeft weinig pay off qua kleur.