En mijn man vindt het helemaal niks. Ik mag gewoon mijn gang gaan hoor maar hij heeft er niks mee.
Dus voor hem hou ik me nog. Een beetje in. En vanwege de kosten...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jibbel schreef:T3mptati0n schreef:Ik heb afgelopen zaterdag ook 1 laten zetten![]()
[ [url=m/nBLd5P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje aparte foto zo, net gezet! Hij lijkt zo ook minder strak als dat hij werkelijk is
Nice! Over 1,5 week mag ik.. Hoe was het te doen qua plek? Ik laat hem ook daar in m'n zij zetten namelijk.
sans6 schreef:Over 2 uurtjes staat mijn nieuwe tattookan er echt geen genoeg van krijgen haha.
En mijn man vindt het helemaal niks. Ik mag gewoon mijn gang gaan hoor maar hij heeft er niks mee.
Yasmine schreef:sans6 schreef:Over 2 uurtjes staat mijn nieuwe tattookan er echt geen genoeg van krijgen haha.
Oh, jammer is dat! Mijn vriend staat voller dan ikDie heeft een gigantische op zijn zij, een chest piece en is nu bezig aan een halve sleeve.
Ik moet zeggen dat ik het het wel moeilijk zou vinden, een partner die er niks aan vindt. Mijn eerste vriendje haatte tattoos en wou me doen beloven dat ik er nooit één zou laten zetten. Ja doei
__Sannne schreef:Mijn vriend heeft op zijn onderarm een halve polynesian style sleeve. Deze wil hij zelf nog uitbreiden naar een volledige sleeve. Hij komt zelf van Tonga, dan mag hetIk vind het zelf persoonlijk (!!!) niet mooi/beetje stom als mensen die niet uit deze richting vandaan komen, een Polynesian of Maori style tattoo laten zetten.
Eloya schreef:Nou ik heb ze hoor!, ze zijn idd schots en scheef geplakt XD mijn moeder en ik hebben er heerlijk om gelachen dat ze zo scheef kwamen perongeluk XD
maar het ging mij om het idee, heb ook een willekeurig lettertype gepakt. en nu dus 3x dezelfde tattoo, of de spelling klopt heb ik ook niet naar gekeken
Onderarm zijkant valt voor nu af, bij sleutelbeen/borst vind ik wel echt mooi maar ik wil het dan of in 1 zin/lijn of de 3 onder elkaar
en pols op zelfde arm als mijn andere tattooage staat ook nog open. wel een mooie manier om net ff wat meer duidelijkheid te hebben hoe het eruit zou zijn ongeveer plusminus
[ [url=m/VdIMHM.jpg]Afbeelding[/url] ]