[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 08:51

Over 2 uurtjes staat mijn nieuwe tattoo :):) kan er echt geen genoeg van krijgen haha.
En mijn man vindt het helemaal niks. Ik mag gewoon mijn gang gaan hoor maar hij heeft er niks mee.
Dus voor hem hou ik me nog. Een beetje in. En vanwege de kosten...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-17 08:52

Mijn man vond het ook niks,tattoos.
Echt niks.
Nu heb ik een fullsleeve en hij 2 tattoos.
:=

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 08:53

Oh my, doet Jay mee met Inkmaster? :oo <3 !!! Waarom heb ik me niet ingeschreven :')

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 08:55

Ik ga nu voor tattoo #8. En volgend jaar, na mijn maagoperatie en het bijbehorende afvallen komt er een groot stuk op mijn rug.

Ik geloof niet dat ik hem aan de tattoo krijg :n

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 09:23

T3mptati0n schreef:
Ik heb afgelopen zaterdag ook 1 laten zetten <3

[ [url=m/nBLd5P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beetje aparte foto zo, net gezet! Hij lijkt zo ook minder strak als dat hij werkelijk is

Nice! Over 1,5 week mag ik.. Hoe was het te doen qua plek? Ik laat hem ook daar in m'n zij zetten namelijk.

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 10:46

Jibbel schreef:
T3mptati0n schreef:
Ik heb afgelopen zaterdag ook 1 laten zetten <3

[ [url=m/nBLd5P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beetje aparte foto zo, net gezet! Hij lijkt zo ook minder strak als dat hij werkelijk is

Nice! Over 1,5 week mag ik.. Hoe was het te doen qua plek? Ik laat hem ook daar in m'n zij zetten namelijk.

Auw :') op sommige plekjes enorme pijn en op andere plekjes voelde ik amper wat.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:02

Afbeelding
hij staat! Het oog van Horus <3

Betere foto volgt :j

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:09

Ik kom net bij de tattooshop weg, en mijn Roos en vlinder hoeft niet bijgewerkt te worden *\o/* Had ik echt niet verwacht, gezien de ontvelling die ik er in had.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:15

sans6 schreef:
Over 2 uurtjes staat mijn nieuwe tattoo :):) kan er echt geen genoeg van krijgen haha.
En mijn man vindt het helemaal niks. Ik mag gewoon mijn gang gaan hoor maar hij heeft er niks mee.

Oh, jammer is dat! Mijn vriend staat voller dan ik :D Die heeft een gigantische op zijn zij, een chest piece en is nu bezig aan een halve sleeve.

Ik moet zeggen dat ik het het wel moeilijk zou vinden, een partner die er niks aan vindt. Mijn eerste vriendje haatte tattoos en wou me doen beloven dat ik er nooit één zou laten zetten. Ja doei :evaw:

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:18

Yasmine schreef:
sans6 schreef:

Oh, jammer is dat! Mijn vriend staat voller dan ik :D Die heeft een gigantische op zijn zij, een chest piece en is nu bezig aan een halve sleeve.

Ik moet zeggen dat ik het het wel moeilijk zou vinden, een partner die er niks aan vindt. Mijn eerste vriendje haatte tattoos en wou me doen beloven dat ik er nooit één zou laten zetten. Ja doei :evaw:

Maar dat doet die van mij niet hoor.
Ik mag het gewoon helemaal zelf weten. Als hij zegt dat ik niet mág hebben we een probleem.
Hij heeft er alleen niks mee. Maar als ik er gelukkig van wordt, moet ik doen wat ik wil :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:25

Mijn vriend heeft op zijn onderarm een halve polynesian style sleeve. Deze wil hij zelf nog uitbreiden naar een volledige sleeve. Hij komt zelf van Tonga, dan mag het :)) Ik vind het zelf persoonlijk (!!!) niet mooi/beetje stom als mensen die niet uit deze richting vandaan komen, een Polynesian of Maori style tattoo laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:39

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:47

Die krijg ik ook net :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:48

Ben heel benieuwd naar de artiesten die mee doen en het werk wat ze gaan zetten. Vind de Amerikaanse versie fascinerend. Zou me nooit als open canvas opgeven, en als je ziet wat voor gedrochten er soms gezet worden.. :oo zit daar dan mooi mee. Laatst ook in de finale, een vrouw met een enórme zombietattoo op haar rug. Paste (vond ik) totaal niet bij haar. En zie dat maar eens te coveren ofzo. Ik was echt woest geworden :=

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:56

Mijn man heeft er ook niks mee, stribbelt altijd een beetje tegen, maar het is mijn lijf en hij heeft beloofd toen we trouwden me altijd graag te zien :) dus das met tattoo's :D (en dat gebruik ik natuurlijk altijd ter verdediging) :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:01

Kim zit bij mij in de straat, hartstikke aardige meid. Zou zelf niet naar haar toe gaan maar wie weet verrast ze mij.

Gut en Ger ook, nog een buurman. Ben benieuwd hoe ver hij komt. Is ook een aardige man.

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:09

__Sannne schreef:
Mijn vriend heeft op zijn onderarm een halve polynesian style sleeve. Deze wil hij zelf nog uitbreiden naar een volledige sleeve. Hij komt zelf van Tonga, dan mag het :)) Ik vind het zelf persoonlijk (!!!) niet mooi/beetje stom als mensen die niet uit deze richting vandaan komen, een Polynesian of Maori style tattoo laten zetten.

Eindelyk iemand die me begrypt! Ik ben elke dag bezig om mn vriend tegen te houden om een Maori tattoo te nemen. Puur omdat het volgens myn gedachten niet kan als je niet uit die stam komt.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:16

Afbeelding
Betere foto. Meteen na het zetten.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:33

Oh, ai Cubone... -O- Ik zou daar toch ook niet blij mee zijn...

20.000 aanmeldingen. Wauw! :') Misschien zoeken ze voor de finale wel canvassen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:44

Gaaf sans!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:52

Ach zolang je de betekenis achter de tattoo in ere houdt zie ik niet waarom je geen Polynesië of Maori tattoo zou mogen . ieder zijn kracht denk ik dan maar.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:54

Als ik mocht kiezen, zou ik zelf naar Remco gaan! :j
Sommige zou ik zeker wel overslaan ja -O-

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 12:58

sans6 schreef:
[ [url=m/Xa6YLS.png]Afbeelding[/url] ]
Betere foto. Meteen na het zetten.

Mooi!

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 15:42

Eloya schreef:
Nou ik heb ze hoor!, ze zijn idd schots en scheef geplakt XD mijn moeder en ik hebben er heerlijk om gelachen dat ze zo scheef kwamen perongeluk XD
maar het ging mij om het idee, heb ook een willekeurig lettertype gepakt. en nu dus 3x dezelfde tattoo, of de spelling klopt heb ik ook niet naar gekeken :P

Onderarm zijkant valt voor nu af, bij sleutelbeen/borst vind ik wel echt mooi maar ik wil het dan of in 1 zin/lijn of de 3 onder elkaar
en pols op zelfde arm als mijn andere tattooage staat ook nog open. wel een mooie manier om net ff wat meer duidelijkheid te hebben hoe het eruit zou zijn ongeveer plusminus :P

[ [url=m/VdIMHM.jpg]Afbeelding[/url] ]

mag ik vragen waar je dat gemaakt heb ? kan je evt een linkje sturen ?