Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:59

Komende 2 weken ga ik stage lopen op een basisschool maar moet ik mij dan ook anders opmaken? Rustiger?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:07

Suus___ schreef:
Ik heb ook de browwiz vind m prachtig maar niet erg zuinig.. Ik pak m bij n rustige look zoals gister wel omdat ie wat natuurlijker is dan de brow pomade..

Eens met elke, was ook t eerste wat ik dacht :=

Daar ben ik ook bang, duur product en niet zuinig. En ik moet echt aan beide kanten een centimeter bijtekenen. Is er geen dupe van?
Later even proberen icm een potlood, vind de meeste potloden makkelijk vervagen en dan krijg ik dus ineens gaten in mijn wenkbrauwen. HEMA potlood schijnt fijn te zijn, maar eens daar kijken voor mijn kleur, ik heb het al snsl te donker.

@Nikki: Ja, online! Maar niet bij Douglas.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:11

Yenni schreef:
Komende 2 weken ga ik stage lopen op een basisschool maar moet ik mij dan ook anders opmaken? Rustiger?

Geen knal lippen of donkete smokey eye

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:14

Ik snap echt niet hoe de Anastasia bij iemand niet zuinig kan zijn, ik heb de definer en doe mijn gehele wenkbrauwen ermee, ik heb hem nu 3 maanden en hij gaat een half jaar sowieso nog redden. Kan t zijn omdat ik blond gebruik? Misschien minder nodig?

Yenni, dat is persoonlijk maar ik zou het niet te bont maken nee.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:15

Dankje!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:25

_Friemel schreef:
Ik snap echt niet hoe de Anastasia bij iemand niet zuinig kan zijn, ik heb de definer en doe mijn gehele wenkbrauwen ermee, ik heb hem nu 3 maanden en hij gaat een half jaar sowieso nog redden. Kan t zijn omdat ik blond gebruik? Misschien minder nodig?

Ik ook niet.. Ding is bij mij een half jaar mee gegaan :+ Nou heb ik 'm wel een periode gebruikt om heel m'n wenkbrauwen mee in te vullen, maar anders had ik er nog zeker 2 maanden extra mee kunnen doen. Gewoon zuinig zijn en niet je hele wenkbrauwen mee bij tekenen, daar is 'ie niet voor gemaakt.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:26

Heb vandaag de kleur Ebony gekocht, Medium Brown was niet voorradig en ook niet op de webshop van Douglas :( Ben benieuwd hoe die gaat bevallen, hij is in ieder geval een stuk koeler nog dan Medium Brown.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:42

Ik heb taupe en moet dus echt een heel stuk aantekenen omdat ik een gedeelte wenkbrauw mis. En heel veel potloden zijn te donker eigenlijk. Misstaat me niet, maar gezicht is net wat vriendelijker met mindere kleur. Moet zeggen dat de Anastasia ook wat vervaagd is nu, balen. Wil gewoon de hele dag goeduitziende wenkbrauwen! Het gedeelte wat ik echt op huid teken gaat er langzaam af. Iemand daar tips voor?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:49

Ze zijn inderdaad niet geschikt om hele wenkbrauwen te tekenen dus daardoor ging die snel leeg.

Hhilde, misschien een gel substantie? Ik gebruik de Aqua Brow om in te kleuren en dat verdwijnt niet gedurende de dag en veeg je ook niet weg bij het aanbrengen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:07

Ik zou op de basisschool lekker dark en grungy gaan }> kinders bangmaken! (Blijkt wel weer dat ik echt geen kinder mens ben haha)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:21

Mijn brow Definer gaat ook zo snel op. Ik moet een halve cm bij tekenen maar dat blijft gewoon de hele dag goed zitten gelukkig. Welk product raden jullie eventueel aan voor opvullen? Ik heb de brow Definer in de kleur blonde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:22

Ik heb het catrice eyebrow kitje, vind hem voor de prijs echt super! Ik ga de deur niet uit zonder mijn wenkbrauwen in te vullen, en inmiddels gaat hij al een jaar mee en het einde is nog niet eens in zicht. :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:40

elkee schreef:
Ik zou op de basisschool lekker dark en grungy gaan }> kinders bangmaken! (Blijkt wel weer dat ik echt geen kinder mens ben haha)

Ik had in groep 5 een keer een stagiaire, echt een beetje een gothic meisje. Tatt's, heftige oorbellen en make-up. Ik weet nog dat ik haar zó cool vond :D

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:45

Jaa ik zweer ook bij het catrice wenkbrauwkitje, kleu is mooi assig en het blijft goed zitten zolang je er niet in gaat wrijven of krabben! :D

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:50

Ik heb ook de catrice kit, prima ding :j

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:51

Catrice wordt bij mij snel donker :(

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:03

Judass schreef:
elkee schreef:

Ik had in groep 5 een keer een stagiaire, echt een beetje een gothic meisje. Tatt's, heftige oorbellen en make-up. Ik weet nog dat ik haar zó cool vond :D

Was je toen zelf een kind of ben jij docent en had je een stagair?
Op kinderen zal dat idd wel indruk maken haha

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:03

Ja ik heb bruin haar en gebruik wel de 'lichtste' van de twee

Mensen die hier bij BROW STUDIO in Hoorn geweest zijn?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:04

Zelf kind _O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:10

Hhilde schreef:
Ik heb taupe en moet dus echt een heel stuk aantekenen omdat ik een gedeelte wenkbrauw mis. En heel veel potloden zijn te donker eigenlijk. Misstaat me niet, maar gezicht is net wat vriendelijker met mindere kleur. Moet zeggen dat de Anastasia ook wat vervaagd is nu, balen. Wil gewoon de hele dag goeduitziende wenkbrauwen! Het gedeelte wat ik echt op huid teken gaat er langzaam af. Iemand daar tips voor?

Je hebt van Anastasia ook potloodjes in dezelfde kleuren :) En hun dip brow pomades zijn ook geweldig, doe je heel lang mee. Soort gel achtig iets :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:12

Ik geef je groot gelijk, Gianti. Snap niet dat verkopers daar moeilijk over kunnen doen. Ik twijfelde toen bij MAC heel erg over de wenkbrauwpoeder en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan, kaartje meegekregen met de kleur erop en niet zo'n kop van 'oliebol daar gaat m'n verkoop' maar gewoon een verkoper die het snapt.

Suus, vind de kleur op je lippen heel mooi!

Gianti, wat een aparte eyeliner om zo te zien. Ben wel benieuwd naar hoe het resultaat ermee is geworden. :))

Ik heb een browkit van H&M, vind hem prima. Geen enkele kleur gehad die zo dicht bij mijn eigen kleur komt. Heb bij Anastasia nagevraagd in de Douglas maar zit precies tussen kleuren in (en dan echt een kleur die ook niet te maken is als je die twee combineert) en bij MAC matchte ook niets. H&M is mijn redding geweest en blijft de hele dag zitten. :))

elkee schreef:

Held. _/-\o_ :')

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:15

Ik heb op de basisschool 2 verschillende gothicstagaires gehad, iedereen vond het alleen maar mooi :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:17

Mavelle schreef:
Mijn brow Definer gaat ook zo snel op. Ik moet een halve cm bij tekenen maar dat blijft gewoon de hele dag goed zitten gelukkig. Welk product raden jullie eventueel aan voor opvullen? Ik heb de brow Definer in de kleur blonde.

Dip brow pomade :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:17

[***] schreef:
Ik heb het catrice eyebrow kitje, vind hem voor de prijs echt super! Ik ga de deur niet uit zonder mijn wenkbrauwen in te vullen, en inmiddels gaat hij al een jaar mee en het einde is nog niet eens in zicht. :')

Same here! Gebruik dat setje echt al anderhalf jaar ondertussen en de enige rede dat hij nu bijna aan vervanging toe is, is dat hij een keer kapot is gegaan in mijn tas. Denk dat ik met het beetje dat ik over heb nog wel minstens een half jaar kan doen. Komt bij dat de kleur echt perfect is voor mij :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:20

Met de pomade doe je sowieso heel erg lang idd! De pomade was voor mij veel en veel te heavy ik denk dat ik daarom ook zolang doe met de definer :j