Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suus___ schreef:Ik heb ook de browwiz vind m prachtig maar niet erg zuinig.. Ik pak m bij n rustige look zoals gister wel omdat ie wat natuurlijker is dan de brow pomade..
Eens met elke, was ook t eerste wat ik dacht
_Friemel schreef:Ik snap echt niet hoe de Anastasia bij iemand niet zuinig kan zijn, ik heb de definer en doe mijn gehele wenkbrauwen ermee, ik heb hem nu 3 maanden en hij gaat een half jaar sowieso nog redden. Kan t zijn omdat ik blond gebruik? Misschien minder nodig?
Judass schreef:elkee schreef:Ik zou op de basisschool lekker dark en grungy gaankinders bangmaken! (Blijkt wel weer dat ik echt geen kinder mens ben haha)
Ik had in groep 5 een keer een stagiaire, echt een beetje een gothic meisje. Tatt's, heftige oorbellen en make-up. Ik weet nog dat ik haar zó cool vond
Hhilde schreef:Ik heb taupe en moet dus echt een heel stuk aantekenen omdat ik een gedeelte wenkbrauw mis. En heel veel potloden zijn te donker eigenlijk. Misstaat me niet, maar gezicht is net wat vriendelijker met mindere kleur. Moet zeggen dat de Anastasia ook wat vervaagd is nu, balen. Wil gewoon de hele dag goeduitziende wenkbrauwen! Het gedeelte wat ik echt op huid teken gaat er langzaam af. Iemand daar tips voor?
elkee schreef:Ik zou op de basisschool lekker dark en grungy gaankinders bangmaken! (Blijkt wel weer dat ik echt geen kinder mens ben haha)
[***] schreef:Ik heb het catrice eyebrow kitje, vind hem voor de prijs echt super! Ik ga de deur niet uit zonder mijn wenkbrauwen in te vullen, en inmiddels gaat hij al een jaar mee en het einde is nog niet eens in zicht.