Ik voel me in dit deel van Nederland ook wel een beetje achtergesteld hoor. Uren lang wandelen zonder iemand tegen te komen is er hier niet bij. Dan zal ik toch al snel met de auto moeten gaan..
gaucho
Geplaatst: 21-08-21 06:51
Ik geniet net zo zeer van Groene hart hier als bossen en hei verderop Maar ik ben ook vaak vroeg op pad, dan kom ik alleen wat vissers tegen
Ik wil zo ook een rondje, maar het is echt super mistig nu.
En een geheimzinnige mooie foto gemaakt in de mist.
Faringo
Geplaatst: 21-08-21 09:17
Oh inderdaad flinke mist bij jou. Hier geen mist gehad, maar,werd voor mijn doen vrij laat wakker (7.15 ). Ga zo ff naar de sportschool. Vanmiddag nog even wat verzinnen.
Nog 2 foto's van een ander stuk bos. Dit is aan de berg en dal weg. Voor het geval iemand hier bekend is. Maar nu is het wandelen voor vandaag wel geweest.
Vandaag 18 km gelopen met een vriendin. We deden een NS wandeling tussen Boxtel en Oisterwijk door de Kampina met prachtige vennen en hei. We kwamen een mini hagedisje en een kudde Ijslanders tegen!
Mooie wandelingen en foto's allemaal. Tof ook dat die hagedisjes er zo mooi opstaan. Prachtige dag om te wandelen vandaag, al vond ik het wel al benauwd vanmorgen. Ik heb 11,3 km gelopen vandaag.
Leuke en mooie foto's allemaal. Maar 18 km Jojoleinee ...wouw. Goof haar afstand vind ik ver zat. Mooi de hei. Het was op het nieuws dat de hei zo mooi is nu.