Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:16

Mijne zijn ook verstuurd :

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:17

Beetje hetzelfde als ik dus, alleen dan zonder de (heftige) bleek :P
Eerst ook lang haar tot over m'n schouders, toen een lange bob, daarna kort en aan een kant bijna gemillimeterd ( :') ). Nu komt het tot m'n schouders. En gebleekt (bij de kapper), koperkleurig en Ariël rood gehad. Twijfel nu een beetje over zwart :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:17

Ik verwacht niet dat we moeten bij betalen hoor Yv.
Dat hadden ze dan moeten doen voor de lipsticks verzonden zouden worden, zodat we de koop eventueel terug zouden kunnen draaien.

Dus gewoon mazzel gehad :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:18

Denk het ook niet idd!
Oké ik heb als een soort van eindexamen cadeautje de Visapure besteld, ookal moet ik er nog twee maken _O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:19

Geld dat niet alleen voor hele bizarre verschillen? Las ergens dat dit dan zou gaan om een redelijke korting en daar kunnen bedrijven niks mee, als ik het me goed herinner :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:19

Ja daar zeg je wat idd! Nou fingers crossed! Jullie hebben er nog niet zoveel dus het is jullie gegund _O-. Wel mooie acties dat :))!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 16:19

Ik heb de verzendbevestiging nog niet gehad! Dat maakt me een beeeeetje bang :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:20

Judass schreef:
Beetje hetzelfde als ik dus, alleen dan zonder de (heftige) bleek :P
Eerst ook lang haar tot over m'n schouders, toen een lange bob, daarna kort en aan een kant bijna gemillimeterd ( :') ). Nu komt het tot m'n schouders. En gebleekt (bij de kapper), koperkleurig en Ariël rood gehad. Twijfel nu een beetje over zwart :+

Ik ben zelf met 9% peroxide en poeder aan de slag gegaan _O- Had het weer tot over mijn schouders maar bleken is fout gegaan. Bij de kappersgroothandel hadden ze gezegd dat ik er even een plastic zak omheen moest doen zodat het niet zo zou lekken. Gedaan, hoorde het na een kwartiertje knetteren. Na twintig minuten voelde ik mijn hoofdhuid zowat in de fik staan en toen heb ik het maar uitgespoeld. Leek eerst goed te gaan, toen kon ik ineens de helft van mijn haar eruit trekken en voelde het net als stro. Heb toen de ochtend daarna zelf de schaar erin gezet en een dag later naar de kapper. Die hebben het nog een keer gebleekt (maar dan met olaplex) en een toner erin gezet, het was namelijk ontzettend geel :') Kan er achteraf wel om lachen maar toen het gebeurde heb ik er echt om zitten huilen als een klein kind

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:21

Klinkt echt als een horror Emma! Dan ziet je haar er nu echt een stuk beter uit :j

Hier ook nog geen verzendbevestiging Deijs :\

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:22

Jij blij met sterk en snelgroeiend haar. Ik zou echt een half jaar met een half kale hoofdhuid zitten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:22

Ja het is op een of andere magische wijze echt heel snel heel goed hersteld := In een maandje tijd voelt het nu gewoon echt weer glad en 'gezond', terwijl het eerder echt een bosje stro was.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:23

Worst case scenario dus :=
Een vriendinnetje van me heeft mooi lang haar en die liet het altijd bleken bij de kapper, gewoon bijna wit zegmaar. Het stond haar echt prachtig maar zelfs bij de kapper was het nog geen pretje qua pijn en droog haar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:23

_Nelleke_ schreef:
Jij blij met sterk en snelgroeiend haar. Ik zou echt een half jaar met een half kale hoofdhuid zitten. :')

Haha ik had het 'voordeel' dat het in een knot zat en dat dus eigenlijk alleen alles wat in de knot zat eraf geschroeid is, de rest is gespaard gebleven. Alles wat in de knot zat is ondertussen ook wel zo goed als afgebroken moet ik zeggen :o Maar ik heb wel super sterk haar dat ontzettend snel groeit. Las overal dat bijwerken elke 6-8 weken moet, ik moet het echt met 4-5 al doen omdat ik nu al met een giga streep rondloop. Twee maandjes en dan tikt het m'n schouder weer aan gok ik zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:24

Judass schreef:
Worst case scenario dus :=
Een vriendinnetje van me heeft mooi lang haar en die liet het altijd bleken bij de kapper, gewoon bijna wit zegmaar. Het stond haar echt prachtig maar zelfs bij de kapper was het nog geen pretje qua pijn en droog haar..

Ik wil ook naar dat witte toe :j Als mijn haar nog wat sterker is geworden ga ik het denk ik nog een keer in de bleek zetten om het daar naartoe te liften. Niet aankomende uitgroeisessie, maar die daarna denk ik. Ik denk dat mijn haar het in principe wel aan kan, maar moet wel heel voorzichtig en dit keer echt met een heel laag percentage, wil het er niet nog verder af schroeien haha

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 16:52

Het duurt me nu wel aardig lang met die pakketverzendmail :') beetje eng dit.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:52

Nee joh, ze moeten alleen tig meer pakketjes als anders verzenden dus dat duurt effe :P

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:57

Velvet teddy is voor mij ook te bruin, niet mooi helaas.
al die andere nudekleuren van mac staan me ook niet helaas.

@ djilna : heb jij nude lipsticks van mac?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:12

Die van mij zijn ook nog niet verzonden Deijs. Het komt vast goed. :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:15

Ik heb net verzend bevestiging gekregen :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 17:18

Loose schreef:
Die van mij zijn ook nog niet verzonden Deijs. Het komt vast goed. :D

Ik hoop van wel ja! :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:26

Ik kreeg net alleen een hartverzakking en ik ga ervanuit dat er niks aan de hand is hoor. Maar als ik bij mijn bestellingen kijk dan staat er: dit product is niet meer leverbaar. Maar ik ga ervanuit dat dat pas is gebeurt nádat ze mijn volledige bestelling hebben gedaan :=

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:55

Hebben jullie die asmr video van mascha gezien.. daar krijg ik nou echt de kriebels van :=

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:57

ik snap sowieso niet wie daar zen van wordt, ik word er alleen heel kriegelig van, brrr.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:06

Dat getik met dr vingers de hele tijd... brrr...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 18:07