Muts.... ik had hem toen we sushi gingen eten op mijn ringvinger zitten
Yv_
Geplaatst: 01-05-14 21:19
Lieve schat, ik heb een geheugen van een goudvis...
Oh, dat had ik hier nog niet gezegd! Heb van de week samen met Nel een indie bestelling gedaan. Kan echt niet wachten, een paar scattered holo neons met grease thema
Ow ik ahd gisteren trouwens geprobeerd foto's te maken van nagelwiel maar had haast en camera werkt niet mee... Vanavond dus Naast elkaar lijken ze toch wel op elkaar maar ze zijn allemaal verschillend
En ik heb alweer chips Shipskip werkt dus ook niet...
Ik blijf het een saaie collectie vinden, die glittercollectie van OPI. Als ik zo die foto's zie, ben ik toch wel erg blij met mn Inner Sparkle. Al heb ik die ook nooit op .
Tazzy het valt me op dat alle foto's en kleurencombi's op jouw blog een beetje hetzelfde zijn.. Bijna altijd Swatch je een glitterlakje en heb je dan 2 lichte accentnagels. Ik heb al een paar keer gehad dat ik dacht dat ik die post al gelezen had maar dat t een ander lakje was uiteindelijk..
Ik ben lekker in frankrijk dus ik heb natuurlijk lekker make-up inkopen gedaan
Tazzey
Geplaatst: 02-05-14 19:04
Glitters swatch ik op zwart en wit. Zo kun je zien wat ze op een donkere respectievelijk lichte kleur doen. Andere kleuren basis leiden teveel af van de glitter waar het om draait.
Tazzey
Geplaatst: 02-05-14 21:14
Ik heb net Catrice iROSEdescent gelakt, een bruine/champagne holo en ik ben verrassend tevreden met de kwaliteit. Ik weet het is vloeken in de kerk Ik zal morgen even een foto plaatsen.
Hij is paars met heel veel roze glitters. Het paarse droogt ruw op maar door de roze accenten lijkt hij enorm shiny en bling bling.
Yv_
Geplaatst: 02-05-14 21:28
Carter
Hij is zó gaaf in het echt! heb je met of zonder topcoat gelakt San? Ik had 'm met topcoat, maar toen lag het er supersnel af. Anc zei toen dat je zonder moest lakken... Ben daarom wel erg benieuwd hoe jij hebt gelakt!
Van links naar rechts: OPI - Tifanny Case P2 - Dreamy Nicole by OPI - That's What I mint OPI - Get your Number
Tifanny heeft wat grovere glitters, en blauw glitters. Dreamy heeft echt gouden glitters. Mint heeft blauw glitters en donkere "base". Get your number heeft hologlitters en ook wat grover.
Stuk voor stuk verschillend dus En mooooooooooooooi
Mijn no buy is al weer over boord... Gisteren wat nieuwe Catrice kleurtjes gekocht omdat ik voor mijn blog vraag had naar die kleuren. En vandaag een nieuw Naked2 palette. Ik kon deze voor een heel goede deal krijgen. Het W7 palette is heel fijn maar erg gaat toch echt niets boven de echte Urban Decay.
Naked2 én Naked3 in één voor de prijs van nog niet eens 1 palette. De Naked3 heb ik gehad en vond ik qua kleuren niet zo leuk. Best kans dat ik hem weer door verkoop.
Ik vond Naked2 beter passen bij mij. Ik kan er een mooi verzorgde en zakelijke dag make-up mee maken en ook een mooie avond make-up.