Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

verder als ik chips eet (sporadisch) dan pak ik een klein toetjesschaaltje en dat vul ik dan en dat is ook genoeg dan.
Gisteren kreeg iedereen op het werk een chocoladehaas, hij kwam zo onverwacht dat ik me niet kon inhouden
Vervolgens heb ik de hele dag mega bak paaseitjes voor m'n neus gehad waar iedereen uit at en uiteindelijk ik ook. En maandag hebben we nog een high tea met de familie
dus dat wordt extra sporten

En nu gun ik mezelf morgen en overmorgen 2 rustdagen (heb overigens ook geen mogelijkheid om dan te sporten). 

. Morgen of overmorgen ga ik echt beginnen. 
Ik raak steeds in de war door welke knie ik moet zakken. Iemand goede tips daarvoor? MarisdB schreef:Hallo, mag ik hier een vraag stellen?
Ik heb net level 2 gedaan, maar volgens mij ben ik motorisch gestoord of zo
Ik vind de plank-dingen namelijk een eitje, maar ik krijg die lunges waarbij je naar voor en achter moet niet voor elkaar. Heb de video nog even stop gezet om eerst de beweging met mijn benen voor elkaar te krijgen zonder de gewichtjes in mijn handen, maar dat lukt ook nietIk raak steeds in de war door welke knie ik moet zakken. Iemand goede tips daarvoor?

!
. Zijn gisteren ook naar huis gegaan omdat ik gewoon echt niet meer kon. Twijfel dus nog even of ik vandaag ga shredden of een rustdag neem...
goed excuus om dan niet meer te shredden toch?? Heb wel de hele dag gewandeld, sightseeing gedaan etc:D 

En daarna ga ik ook ripped doen, dat lijkt me een mooi vervolg. 

ik ben alleen een beetje motorisch gestoord met workout1 met dat 'rondje' stappen, dan doe ik altijd maar wat, als ik er teveel bij na ga denken raak ik met mijn benen in de knoop