Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:00

Hoii mag ik me ook melden, door het topic ben ik ook gaan shredden, net dag 5 gehad. Gaat me totnu toe goed af ben benieuwd naar level2

Ariebombarie

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:21

ik eet soms pure chocola, maar krijg er vulkanen van op mn gezicht, dus dat motiveert weer om geen chocola te eten :Y) verder als ik chips eet (sporadisch) dan pak ik een klein toetjesschaaltje en dat vul ik dan en dat is ook genoeg dan.

en merkte dat de weegschaal bijna twee kilo minder aan gaf. is toch ook wel fijn, al doe ik het daar niet voor hihi :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:57

Zooo dag 6 zit er op en ik ben echt blij dat ik toch ff gedaan heb. Morgen even geen shred maar in plaats daarvan half uurtje hardlopen en maandag dag 7 :j

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 20:21

Pfff met mijn eten gaat het erg slecht :') Gisteren kreeg iedereen op het werk een chocoladehaas, hij kwam zo onverwacht dat ik me niet kon inhouden :+ Vervolgens heb ik de hele dag mega bak paaseitjes voor m'n neus gehad waar iedereen uit at en uiteindelijk ik ook. En maandag hebben we nog een high tea met de familie :') dus dat wordt extra sporten :+

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 20:22

Vandaag dag 3 van level 2 gedaan :) En nu gun ik mezelf morgen en overmorgen 2 rustdagen (heb overigens ook geen mogelijkheid om dan te sporten).

Nog geen enkel paaseitje gehad!!! Maar morgen en overmorgen mag ik er van mezelf wel een aantal haha.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 20:39

Ik kreeg van een ruitertje dat niet eens in mijn lessen rijdt heerlijke paaseitjes. Daar stond juf dus lekker van te eten :')
En ik heb voor onszelf ook mooie paashaasjes van de bakker gekocht. Een grote witte voor manlief en een kleine pure voor mezelf. Je mag jezelf ook weleens wat lekkers gunnen :j

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 21:34

naaa al een week niet geripped :=. Morgen of overmorgen ga ik echt beginnen.

Wel staat er nu voor pasen de gezonde wortel taart van rudolph in de oven. Er moest 1,4 kg geraspte wortel in!

MarisdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 21:56

Hallo, mag ik hier een vraag stellen?

Ik heb net level 2 gedaan, maar volgens mij ben ik motorisch gestoord of zo :o
Ik vind de plank-dingen namelijk een eitje, maar ik krijg die lunges waarbij je naar voor en achter moet niet voor elkaar. Heb de video nog even stop gezet om eerst de beweging met mijn benen voor elkaar te krijgen zonder de gewichtjes in mijn handen, maar dat lukt ook niet :o? Ik raak steeds in de war door welke knie ik moet zakken. Iemand goede tips daarvoor?

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 22:18

MarisdB schreef:
Hallo, mag ik hier een vraag stellen?

Ik heb net level 2 gedaan, maar volgens mij ben ik motorisch gestoord of zo :o
Ik vind de plank-dingen namelijk een eitje, maar ik krijg die lunges waarbij je naar voor en achter moet niet voor elkaar. Heb de video nog even stop gezet om eerst de beweging met mijn benen voor elkaar te krijgen zonder de gewichtjes in mijn handen, maar dat lukt ook niet :o? Ik raak steeds in de war door welke knie ik moet zakken. Iemand goede tips daarvoor?

Voor jezelf opzeggen: rechts, links, rechts, links :))

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 09:52

Fijne pasen voor alle shredders :j
Vandaag is nu al een moeilijke dag: ik moet namelijk werken en de teamleider is zo lief geweest om een bak paaseieren op onze balie te zetten. Die krengen kijken me nu al een uur aan, maar tot nu toe weersta ik ze nog. Wel heb ik een lekker plakje paasstol meegenomen voor de lunch, het is toch Pasen he... Vandaag even niet shredden, maar een lekker stukje hardlopen voor de afwisseling en morgen weer verder.
Vandaag heb ik eens gekeken hoe de broek die ik straaaak gekocht had me nu zat en die ging echt een stuk soepeler aan dan voorheen. Eerste kleine succesje na een week gezonder eten en bewegen is dus al bereikt en dat is wel heel motiverend!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 11:40

Fijn Pasen :D !
Goed zo Mars, extra genieten van je paasstol en die verrekte eitjes lekker laten liggen!

Ik ben nu 3 nachten achter elkaar wezen feesten & m'n benen zijn dóódmoe :Y) . Zijn gisteren ook naar huis gegaan omdat ik gewoon echt niet meer kon. Twijfel dus nog even of ik vandaag ga shredden of een rustdag neem...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:54

Nou de paaseitjes liggen allemaal nog op hun plaats en we hebben lekker hardgelopen een half uurtje. Aan een stuk door zonder wandelen, ging top :j

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 17:05

Vandaag shred dag 6 level 2 gedaan, en t gaat allemaal makkelijker.. haha wie had dat gedacht:p dacht dat het nooit zou lukken! Gisteren shred geskipped, stond echt in de planning. Was alleen een dagje in Stockholm, en vervolgens reed er 's avonds geen trein meer terug naar mijn stad. Het is ook net NL hier net dat OV. Dus ipv 40 min treinen, was het 1.5 uur met bus en trein.. Daarna natuurlijk mn bus gemist naar mn huis, half uur wachten. En toen was het 01.00uur :P goed excuus om dan niet meer te shredden toch?? Heb wel de hele dag gewandeld, sightseeing gedaan etc:D

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:09

Vandaag eerste dag van ripped level 2 gehad en het ging echt lekker! :j
Vind ripped echt veel leuker dan de shred, hebben meer van jullie dat?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:35

Ach, nu ik de shred voor de 2e keer doe vond ik dat ook weer leuk. :)
Vandaag ook nog 10 km gelopen, maar dat ging niet helemaal lekker, helaas.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 10:07

En dag 7 gedaan, ik voel echt zo'n gigantisch verschil met dag 1!
Raak nu echt steeds gemotiveerder om het vol te houden t/m dag 30 :j En daarna ga ik ook ripped doen, dat lijkt me een mooi vervolg.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:39

Gisteren niet gesport, alleen een uur lang gewandeld. Vandaag een halfuurtje hardgelopen.

Alleen het is nu al de tweede keer dat ik na het hardlopen last heb van mijn kuiten/schenen, en ik heb het idee dat ik nieuwe hardloopschoenen nodig heb. Heb deze echt al jaren, en heb het gevoel dat de demping er wat uit is, zou dat kunnen?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:48

Hardloopschoenen gaan maximaal 1 tot 1.5 jaar mee :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:50

Ja, hardloopschoenen gaan geen jaren mee. Het is ook afhankelijk van hoeveel je ze gebruikt, maar ook als je ze niet of weinig gebruikt wordt de demping minder

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 12:00

Ja daarom, ik heb ze al veeeel langer en ze hebben ook een tijdje stil gestaan. Nou dan weet ik genoeg, eerst nieuwe schoenen aanschaffen voor ik weer ga hardlopen, heb geen zin in blessures!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 12:12

Ik heb net dag 7 achter de rug, niet af gemaakt deze keer... Vanaf morgen weer met de andere meiden volle gas aan de slag :)

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:49

dag 2 van level 1 zit erop ik vind het erg leuk om te doen! hoelang duurde het bij jullie voordat je verschil merkte?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:56

In wat?

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 18:48

Laura: Ik ben al een paar kilo afgevallen sinds ik ben begonnen met de shred, maar dat is natuurlijk ook omdat ik mijn eetpatroon heb aangepast. En ik ben al een paar cm rond mijn middel kwijt :)

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 18:54

Gisteren dag 4 van body revolution gehad. Ging best wel goed! Vanmorgen dag 5 gehad en net cardio 1. Deze keer heb ik de cardio helemaal volgehouden! *\o/* ik ben alleen een beetje motorisch gestoord met workout1 met dat 'rondje' stappen, dan doe ik altijd maar wat, als ik er teveel bij na ga denken raak ik met mijn benen in de knoop :=