Paardrijbroeken zijn gemaakt om je een rolberoerte te bezorgen..
Wollie, ik eet nasi vanavond
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dora88 schreef:Lijkt me ook best lastig Paulien, ook omdat het waarschijnlijk nu niet zo snel gaat als wat je gewend was. In hoeveel tijd ben je eigenlijk zoveel afgevallen? Hopelijk is idd je controle goed en blijft je knie niet lang naar doen!
, maar pfff die laatste paar zijn 
Hopelijk kunnen ze je de juiste begeleiding geven waardoor je minder pijn hebt 
! Normaal gesproken met spijkerbroeken heb ik ook rond de 42/40 (ligt een beetje aan de merk ook). 

.
, je kan 't
.
.
, hahaha, ik heb altijd veel te veel gras en eentje is wat zwaar en omdat ik zelf niet kan trainen, staan ze nu op stripbegrazing, ze zijn het er nog niet helemaal mee eens, hahahaha.
Beterschap Cass!

Hopelijk heb je je normale eetpatroon weer zonder problemen kunnen oppakken.
)

vandaag nog even op m'n eigen toer en dan maandag weer met Sonja ertegenaan en ik heb er zin in

Door mijn werk icm het trainen voor de marathon kwam er niets van... Maar eens kijken of ik vrijdag weer een nieuw krachttrainingsschema kan krijgen van mijn instructeur.
Ga denk ik na mijn offshore periode beginnen aan HelloFresh en dan mag ik verder alleen boodschappen doen bij de Turkse Supermarkt. Dat gaat een hoop schelen in geld, vreetwerk en slecht eten denk ik. Ik weet wel hoe het allemaal moet, maar puntje bij paaltje zitten er toch foute producten in mijn karretje

jeetje alleen maar fastfood met dat xls? hoe slecht kan je afvallen zeg! hoor je daar niet gewoon gezond bij te eten?
heb al met paulien(madeira_) afgesproken te gaan shoppen in de zomer! hoop dat ik dan mijn 2e doel sowieso heb gehaald!(onder de 75kg) dus nog maar even wachten! jij hebt ook weer goede motivatie zie ik! knap ook dat je een fles cristal clear hebt mee genomen! zou ik ook best kunnen doen bij verjaardagen enzo goed idee(drinken blijft mijn valkuil)!
was erg ontstoken en moest eerst aan de antibiotica voordat ze er wat aan konden gaan doen, maar de antibiotica hielp voor een deel maar ging niet veel beter. nu gelukkig van de antibiotica af geen herhaalrecept meer meegekregen! heb voor vandaag eigenlijk nog 2 capsules maar die neem ik niet meer! zit al 12 dagen eraan, vieze troep!
Maar ik ga jullie helaas ook verlaten. Heb niet echt de tijd meer om een topic dat zo snel gaat bij te houden
en het afvallen gaat ook voor geen meter. Alles wat er af was, is er volgens mij wel weer aan.. Zit dus even in een dipje. 
!!