[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 14:08

Oeh ja in 1 week zijn dat wel veel spieren dan..

Paardrijbroeken zijn gemaakt om je een rolberoerte te bezorgen.. :')

Wollie, ik eet nasi vanavond :D

Madeira_

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 14:34

C_esther, wat goed dat je collega’s het al wel zagen :D

Avaluna, wat een lief compliment :D <3

Dora88 schreef:
Lijkt me ook best lastig Paulien, ook omdat het waarschijnlijk nu niet zo snel gaat als wat je gewend was. In hoeveel tijd ben je eigenlijk zoveel afgevallen? Hopelijk is idd je controle goed en blijft je knie niet lang naar doen!

Maart 2008 kreeg ik mijn maagbandje.. eerste 30 kg’s vlogen er af… (heb nog wel veel geschommeld tijdens medicatie gebruik, alles werd oninteressant en het kon mij ook niet schelen dat ik aankwam) ben nu in totaal 50 kwijt maar de laatste 10.. zucht.. die gaan zooo moeilijk… ik ga nu echt zo mijn best doen, zeker nu ik weer mag bewegen dat het makkelijker worden denk ik zo :), maar pfff die laatste paar zijn
een stuk zwaarder…

Dais_, wat vervelend.. dit is zoo herkenbaar (niet aankomen maar gewoon stil blijven staan terwijl je alles uit de kast haalt).. :(:)

Lonneke_, wat heftig zeg! :(:) Hopelijk kunnen ze je de juiste begeleiding geven waardoor je minder pijn hebt :(:)

Ik heb nu een rijbroek maat 42, pas ik wel echt makkelijk zeg maar maar zit erg lekker :)! Normaal gesproken met spijkerbroeken heb ik ook rond de 42/40 (ligt een beetje aan de merk ook).

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:58

Knap hoor Madeira dat je al zoveel bent afgevallen, echt respect!
Ik heb van rijbroek eigenlijk altijd dezelfde maat als mijn gewone broeken..
Wel fijn dat je nu iig een verklaring hebt Lonneke, ik hoop dat de fysio je op weg kan helpen!
Dat motiveert inderdaad enorm Emma, ik had dat laatst ook met een oud klasgenootje, ik straalde van oor tot oor! :D
Ik vind dat je er goed uit ziet hoor Dais, maar snap je frustratie heel goed.
aah dat is altijd leuk als zo'n jongetje dat zelf Avaluna, het mooie van die kleine kinderen is dat ze altijd heel eerlijk zijn, die nemen echt geen blad voor dr mond, dus dan zal er toch zeker een kern van waarheid inzitten toch?!
Heel herkenbaar Winner91, soms denk ik echt oh nu wil ik wegen en soms heb ik me voorgenomen om een bepaalde dag mezelf te gaan wegen maar durf ik niet omdat ik me dan zo zwaar voel :')
100km fietsen, my god, je moet wat he :+

Ik ben van plan ook iets van sonja bakker oid te gaan doen iig een bepaald dieet, vind het toch makkelijker als het al vast staat wat je moet en kan eten dan dat je er zelf nog over moet denken.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:26

avond :)
Heeft er hier iemand ervaring met XLS medical?

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 07:51

Nou... er kwam gisterenavond nog een reclame voorbij tijdens Obese, hoe toevallig!
Nee geen ervaring, sorry!

Hier na een weekend niet gewogen te hebben (echt heel moeilijk voor mij) en goed opgelet te hebben weer 400 gr. eraf!! :D

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:02

Heb er ook geen ervaring mee. ;)
Goedzo Wollie! :D

Ik wilde volgende week beginnen met het soepdieet, even motivatie opdoen door wat sneller gewicht kwijt te raken en vanuit daar weer verder. :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:26

Nu een week aan Sonja bakker, vanmorgen gewogen en -2,4 kilo. Ondanks dat ik zaterdag uit eten ben geweest.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:56

& het is weer maandag, zuchttttt! Haha, succes dames!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:20

@Wollie: wat goed!

@Lonneke: hopelijk doet de fysio z'n werk :(:) .

@Madeira: succes bij de controle, hopelijk kun je weer lekker sporten, zodat je aan de laatste loodjes kunt beginnen :j , je kan 't :j .

Hahahaha, nou mijn man zei meteen: Goh, dat jochie is wel een charmeur, zeg, hahahaha, geloof dat hij onze dochter ook wel ziet zitten, maar die heeft nog helemaal niks met jongens :D .

Hier toch netjes afgevallen, ondanks een klein stukje Moederdagstaart.
Paarden zijn hier ook op dieet :D , hahaha, ik heb altijd veel te veel gras en eentje is wat zwaar en omdat ik zelf niet kan trainen, staan ze nu op stripbegrazing, ze zijn het er nog niet helemaal mee eens, hahahaha.
Ik zit nu op -4 precies.

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:20

hier niet veel gereageerd, ben gister beetje ziekig geworden! had iets verhoging voel me dus niet top! zometeen naar de dokten die gaat lekker in mijn teen snijden(stuk nagel weghalen, en stuk huid)
ondanks alles, dat ik me niet top voel en nog steeds aan de antibiotica ben vanmorgen toch weer even gespiekt op de weegschaal en stond wel 80,9! en het laagste daarvoor was 81,5 maar laat het nog wel even, ik zal donderdag officieel wegen ;)
hoop dat ik straks geen antibiotica meer meekrijg ben er zo klaar me, ken heel me lichaam niet meer!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:54

:(:) Beterschap Cass!

Goed bezig tientjeh en avaluna!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:58

Heel veel succes met je teen! Is je teennagel ingegroeid?
Madeira, ik vind het zo knap dat je al zoveel bereikt heb. Ik ben er van overtuigd dat je de laatste 10 kg zeker gaat redden.
Ik sta momenteel op -5,2. Na in niet zo goed weekend

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:12

@Cas: sterkte :(:)

Mooie resultaten, hier van Joellover en Tientjeh o.a. +:)+

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:17

Zo, wel alles bijgelezen maar jullie gaan veels te hard om op de mobiel overal op te reageren! :P
Dus nu even weer op alles en iedereen reageren en dan ga ik het weer proberen bij te houden :)

Naoom, hoe is het afgelopen met het bijrijdpaardje?
Heb je een foto van je geverfde haar? Ben benieuwd hoe het eruit ziet!

Mootje, knap van je dat je bij die BBQ je niet hebt laten gaan, dat zijn voor mij echt de momenten dat ik teveel eet :o
En goed hoor zoveel centimeters!

SecretLin, goed bezig!

c_esther, wow goed hoor 10 kilo in 2 maanden, ga zo door! En welkom :)

Cassandra, hoe is het inmiddels met je teen? Ik las het al, veel succes bij de dokter vandaag!
Leuk dat de bruiloft gezellig was! En niet al te veel gegeten, goed van je!
Enne nog even wachten met kleren kopen dus haha wat flauw van h&m :P
Hopelijk krijg je donderdag goed nieuws van je weegschaal en kun je er weer snel tegenaan! :)

Babsies, hoe is het nu met je uitslag? zag er akelig uit! :=

Dipstaartje, lekker in centerparcs geweest!

Avaluna, hoe was je etentje met moederdag?
Wat leuk dat de kinderen ponykamp hadden bij jou thuis, lijkt me heerlijk om ze bezig te zien met de pony's!
En ook jij bent heel goed bezig zo te zien! knap hoor :D
En wat lief dat dat jongetje dat zei! hihi!
-4 in hoeveel dagen? Wow echt goed hoor!
Haha en paardjes op dieet, ik ken het haha mijne was daar toen ook niet mee eens, maar het resultaat mag er wezen :D

Emma, op de fiets naar de paarden geweest, goed gedaan, en eigenlijk voelt het daarna altijd wel heel goed he!
Leuk hoor die complimentjes, dat moet toch motiveren om verder te gaan!

Dame, lekker naar London geweest, goed geamuseerd daar? :D

Dora, is erg sportief bezig geweest goedzo!

Mandy al meer dan 15 kilo kwijt, jij gaat echt hard!! Super! :D
Geen ervaring met XLS medical, geen idee ook wat het is :')

Madeira, meid kop op, ik hoop dat je vandaag groen licht krijgt voor meer te gaan bewegen! Dan komt die motivatie vast weer terug!

Wollie, lekker gezondigd? :P Hopelijk heb je je normale eetpatroon weer zonder problemen kunnen oppakken.
Jij bent zo goed bezig he meid, vind het echt knap hoor!

Daphne, vervelend zeg als je gaat winkelen in winkels waar ze niks voor jou hebben, misschien wel weer extra otivatie om verder te gaan met lijnen?

tientje, goed bezig! -2,5 is erg netjes na 1 week!

Dais, je ziet er heel goed uit!!

lonneke, ach 1 baaldag nog en dan er weer tegenaan moet kunnen he ;)

Amytj, ook ik vind dieten makkelijker dan uit mezelf gezond eten, dan sluipt er toch altijd iets tussendoor.
Wat houd dat soepdieet precies in? (ik snap dat het gebasseerd is op soep ja :'))

joellover, ook al zo goed bezig! :D

En verder zag ik nog een foto van winner en wollie, meiden jullie zien er echt heel goed uit! Petje af hoor :D

Hier gaat het gelukkig weer de goede kant op na een flinke dip.
Zaterdag hadden we een feest (nicht werd 40) en heb op de hele avond maar 3 glazen cola gedronken, voor de rest alleen maar spa rood en dat is echt al een hele prestatie van mezelf!! :D
Gisteren op moederdag mezelf een fles crystal clear meegenomen zodat ik niet aan de cola zou gaan maar toch iets lekker kon drinken :D
Alle kleine beetje helpen he?! Ik ben weer helemaal gemotiveert en ga Sonja weer eens om raad vragen want die heb ik laten verwateren :+

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:30

Wauw respect voor jou post Tarzan! _/-\o_

Jij ook weer goed bezig! Suc6 met Sonja!

XLS medical is geloof ik een vetbinder..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:33

Wauw wat zijn mensen hier goed bezig zeg!

Avaluna, is dat 4 kilo in 1 week???

Mijn streven is om voor 1 juli er 10 kilo af te hebben. Dat is over 7 weken. Dan ben ik 8 weken bezig.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:42

Hahaha Wollie, ja ik had even een word bestandje erbij gepakt, ik ben echt geen held in dingen onthouden en vind er vervelend om jullie Posts te negeren :P
Dankjewel :) vandaag nog even op m'n eigen toer en dan maandag weer met Sonja ertegenaan en ik heb er zin in :D

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:47

jullie gaan super snel :D

hebben jullie met afvallen ook dat je eerst/vooral bij je borsten afvalt?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:49

Tarzan, Ik heb wel de mazzel dat ik geen echte vleeseter ben hoor :P
Jantine, Dat moet je toch wel gaan lukken?
Secretlin, Ik ben al 8 cm bij mijn borsten afgevallen (op mijn heupen en billen na het meest in cm) in 6 weken, terwijl ik al een kleine B heb :j -O-

XLS heb je in fatbinder of voor carbs. Collega is daar 15 kg mee afgevallen met alleen maar fastfood. Ze is nu echt vel over been :x

Ik ga vanavond weer maar eens naar de sprotschool. Daar ben ik al 2 maanden niet geweest O:) Door mijn werk icm het trainen voor de marathon kwam er niets van... Maar eens kijken of ik vrijdag weer een nieuw krachttrainingsschema kan krijgen van mijn instructeur.

Ik heb eens opgeteld wat ik per week aan boodschappen kwijt was het afgelopen jaar... Ik vind boodschappen doen nogal lastig namelijk :+ Ga denk ik na mijn offshore periode beginnen aan HelloFresh en dan mag ik verder alleen boodschappen doen bij de Turkse Supermarkt. Dat gaat een hoop schelen in geld, vreetwerk en slecht eten denk ik. Ik weet wel hoe het allemaal moet, maar puntje bij paaltje zitten er toch foute producten in mijn karretje :')

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:28

15 kilo afvallen met alleen maar fastfood. :wow:

Dat scheelt inderdaad dat je geen vleeseter bent, ik en dat ondanks mijn 10 jarig vegetariër zijnde wel :')
Voordat ik geen vlees meer ging eten af ik het al veel en nu 10 jaar na het niet te hebben gegeten eet ik het toch weer heel graag :')

Dat is wel beter als je erop gaat letten hoeveel en voor wat je uitgeeft!
Zal ook zeker beter zijn voor de gezonde dingen! :D
Laatst bijgewerkt door _Tarzan op 13-05-13 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:29

Oh ik kan wel heel wat missen op mijn borsten! Dus dat is prima als het daar eraf gaat! hihi.

Mo, jij gaat ook goed met afvallen he! Knap hoor!

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:38

amytj: wat houd een soepdieet in? echt alleen maar soep? en wat voor soep dan?

mootje: ik ben een echte vleeseter :9 jeetje alleen maar fastfood met dat xls? hoe slecht kan je afvallen zeg! hoor je daar niet gewoon gezond bij te eten?
Ik had ook vaak slechte producten in mijn karretje, deed wel altijd bewust boodschappen met aanbiedingen enzo maar niet wat gezond is ofzo en dat doe ik nu wel! :)

secretlin: ik val nu bij me buik en billen af, borsten gaan vanzelf wel maar heb toch een D cup(als ik livera moet geloven 80E of 75F maar die bh's zitten niet lekker!) dus achja iets eraf maakt niet onwijs veel uit

Tarzan: kleren wacht ik inderdaad dan nog maar even mee ;) heb al met paulien(madeira_) afgesproken te gaan shoppen in de zomer! hoop dat ik dan mijn 2e doel sowieso heb gehaald!(onder de 75kg) dus nog maar even wachten! jij hebt ook weer goede motivatie zie ik! knap ook dat je een fles cristal clear hebt mee genomen! zou ik ook best kunnen doen bij verjaardagen enzo goed idee(drinken blijft mijn valkuil)! :)

joellover: mijn teennagel was inderdaad ingegroeid! heel wat pagina's terug keer foto van geplaatst :P was erg ontstoken en moest eerst aan de antibiotica voordat ze er wat aan konden gaan doen, maar de antibiotica hielp voor een deel maar ging niet veel beter. nu gelukkig van de antibiotica af geen herhaalrecept meer meegekregen! heb voor vandaag eigenlijk nog 2 capsules maar die neem ik niet meer! zit al 12 dagen eraan, vieze troep!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:57

Hier al een tijdje niet meer geweest, erg jammer :( Maar ik ga jullie helaas ook verlaten. Heb niet echt de tijd meer om een topic dat zo snel gaat bij te houden := en het afvallen gaat ook voor geen meter. Alles wat er af was, is er volgens mij wel weer aan.. Zit dus even in een dipje.
Als ik mezelf weer bij elkaar heb geraapt, kom ik weer terug om lekker te zeuren over al het slechte eten wat ik mis :+

Succes allemaal met het bereiken van jullie doelen. Jullie kunnen het :D!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:58

@tientjeh: idd binnen 1 week :o , ik snap dat de rem er vanzelf wel weer op komt, maar bevalt me wel :D .

Tjee, idd respect voor je post, tarzan _/-\o_ . Borsten kunnen hier ook wel wat missen :D

@ noa: :(:)

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:59

wat vervelend noa dat het even niet meer lukt! dan kan je het beter ook maar even loslaten en weer terug komen als je de motivatie weer hebt gevonden! :)