leeslampje schreef:@ maaikemuis: wat een afstand, chapeau! En fijn dat je de rit goed door kwam. Je had een mooie dag (qua weer) uitgekozen
@ kleinboefje: bevalt dat fietsen met een clubje? Hier zijn ook wat clubjes en ik denk er wel eens over om me erbij aan te sluiten. Dus ben benieuwd naar jouw ervaring.
Ik merk dat ik wat moeite heb met tijd vrijmaken om te fietsen. Kom er nog niet zoveel aan toe als ik wil, maar dat komt wel goed.
Tot nu toe 3x met de club gefietst, maar ik vind het wel fijn.
Geeft toch wat extra motivatie om te fietsen. Ik merk aan mijzelf dat ik zo meer uitgedaagd wordt dan dat ik alleen fiets. En daarbij is het ook erg gezellig! 

, na (bijna) 2 weken ziekte. Eerst een buikgriepje, één weekend weer beter en daarna flink zware griep met koorts en zware verkoudheid. Echt in jaren niet zo ziek geweest dus dat was wel heftig. Komend weekend staat het wedstrijdrenners weekend van de vereniging op het programma. Zaterdag een rit over de veluwe van 120km en zondag (trainings)wedstrijd bij Elst. Ik ben benieuwd of ik de koers kan uitrijden. Het wordt iig lekker weer dus dat is wel fijn.

)
, uitklikken gaat een keer een reflex worden