Leonie wat ontzettend ruk van je blessure. Maar wel fijn dat er eindelijk duidelijkheid is.
Pak je tijd om te herstellen, voor je het weet ben je weer aan het lopen. De tijd vliegt.
Wdj wat een toffe werkgever dat hij zo'n challenge organiseert!
Hoeveel werknemers doen er mee? Geweldig dat het geld naar een goed doel gaat.
En fijne schoenen aangeschaft!
Iirrssjee ik snap dat het frustrerend is dat evenementen niet doorgaan, maar je wil het als organisatie niet op je geweten hebben dat er ergens een gewonde hardloper ligt en de hulpdiensten er niet bij kunnen komen. Dan ben je toch aansprakelijk. Nederland is nou eenmaal niet gewend aan dit soort weer.
Samantha is je training doorgegaan?
Ik zou gisteren meedoen aan de Otterlo trailrun, maar ik liep van de week weer te klooien met mijn energie. Lage hrv, veel stress in het lijf, buik niet in orde en als ik wat verder hardloop heb ik meteen een niet herstellende slaap. We zijn niet naar Otterlo gegaan en ik heb maar eens een afspraak met de huisarts gemaakt, want ik loop sinds eind november te klooien met buikklachten. Kan pas 21 januari terecht, pff...
Is echt niks voor mij om een afspraak bij de huisarts te maken, ik weet zelfs niet hoe mijn huisarts eruit ziet
.
Vanmorgen voelde ik me wat beter dus besloten om een rondje te lopen. Mijn vriend is naar het bos gegaan, maar ik wist dat dat zwaar zou worden dus ik ben op de weg gaan lopen. Na 14km en een noodstop tussendoor op de wc vond ik het wel prima. Eerst maar eens kijken wat dit met mijn lijf doet. Als het goed gaat bouw ik komende week weer wat langere afstanden op.
Anyways. Nieuwe trailschoenen getest: saucony xodus 4. Ik heb ook de 3 en die lopen goed.
Schoenen zijn goedgekeurd in ieder geval.
Bordje spaghetti door de wijk