Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Op zich wel lekker getimed, als er sneeuw komt net wanneer de scholen weer opengaan
lenaa_tje schreef:purny schreef:Ik zie het ook niet druk worden op het werk... ik zal blij zijn als er 15 komen
Je bent toch nog steeds verplicht thuis te werken dat verandert toch niet? Met of zonder sneeuw.
Op school zeiden wij juist dat sneeuwvrij niet meer bestaat dan is het gewoon thuisonderwijs
lenaa_tje schreef:Nee jou geval snap ik het maar ik kan nog steeds wat boos worden van mensen die toch gewoon naar hun werk gaan.
Die mensen op de administratie kantoren hier
lenaa_tje schreef:Nee jou geval snap ik het maar ik kan nog steeds wat boos worden van mensen die toch gewoon naar hun werk gaan.
bigone schreef:lenaa_tje schreef:Nee jou geval snap ik het maar ik kan nog steeds wat boos worden van mensen die toch gewoon naar hun werk gaan.
Kun je beter boos op de werkgevers worden, verhalen genoeg van mensen die graag thuis willen werken maar de baas vertrouwd er niet op dat ze dan hun werk wel doen, leuk zo’n bedrijf.
purny schreef:Niet iedereen heeft de middelen en mogelijkheden om thuis te werken.
lenaa_tje schreef:purny schreef:Niet iedereen heeft de middelen en mogelijkheden om thuis te werken.
Die kunnen prima geboden worden. Zat mensen die zich er maar mee moeten redden. Basisscholen konden ook 6 week dicht, winkels al 6 week dicht en over horeca nog niet eens gesproken.
Kantoorwerk kan ook thuis, zo niet dan zorg je voor minimaal 1 persoon per kantoor ipv. 3 in een ruimte. Iedereen moet in oplossingen denken, werkgevers dus ook.
Pff Niwla echt belachelijk!
Relaxed schreef:Ik werk bij een bedrijf waar iedereen nog naar kantoor komt. Zitten meerdere ochtenden met 8 man op kantoor.. Ik pauzeer altijd met 3 collega's en dát mag niet meer.. Volgende week word ik geopereerd maar kan thuis wel wat doen en dan ineens wordt thuiswerken wel mogelijk gemaakt..