Ik had dat tijdens de jaarwisseling 2 jaar terug. 19,9kg afgevallen. Wilde zo graag die -20kg halen.
Was me helaas niet meer gelukt in het oude jaar. Gelukkig daarna wel, maar toch

Denk dat ik wel 10x op de weegschaal heb gestaan die dag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharani schreef:Hhilde: wat leuk, echt rolschaatsen!
Roosch: leef je nog, na die twee groepslessen?
MuSLi: Ben benieuwd wat de sport clinic inhoud woensdag.Ik heb mijn mijlpaal gehaald -25.1 kg afgevallen sinds eind januari, nu de volgende fase in en het goede voorbeeld van MuSLi en Gaucho volgen om het vast te houden. Ik heb al de laatste tijd de hoeveelheid kcal langzaam verhoogd waardoor die laatste kilo heel langzaam verdween. Mijn plan is nu dus stabiel blijven, en als dat goed gaat het bijhouden in Lifesum langzaam loslaten.
gaucho schreef:knap Sharani![]()
Ik wil langzamerhand steeds meer loslaten op weg naar een duurzaam gezonde relatie met eten. Ben me verdiepen in het intuitief eten. Gewoon kcal tellen is voor mij als controlfreak veel makkelijkerMaar heb besloten dat ik de rest van mijn leven niet wil blijven tellen, en moet werken aan het onderliggende gedrag. Honger en verzadiging leren herkennen, en dealen met emoties die tot eten leiden. Interessante reis, zal er in ieder geval vast wat van leren.
Beweging ging hier afgelopen dagen wat lastiger, last van mijn wreef. Dat gaat nu wat beter dus vandaag naast wandelen een leuke thuis workout en paardrijden, en dan morgen weer hardlopen.
Komend weekend een lang weekend workshop buiten koken met heel veel lekkers. Eens kijken of ik daar heel bewust van kan genieten zonder te gaan overeten.