Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Google schreef:Geen resultaten gevonden voor "verspreiding covid-19 tijdens incubatietijd".
Djali schreef:Engels is vaak dé oplossingDan werkt je google niet.
PSvanLot schreef:Daar hebben wij in de winkel gisteren al de gevolgen van gezien helaas.
De mensen onderaan zullen het het eerste voelen. Super triest.
DubbelDun schreef:Google schreef:Geen resultaten gevonden voor "verspreiding covid-19 tijdens incubatietijd".Djali schreef:Engels is vaak dé oplossingDan werkt je google niet.
https://www.bing.com/search?q=spreading ... &FORM=AWRE
Omany schreef:Allez ze, de Belgische dagtoeristen richting Hulst zijn weer op weg ze. Wij wonen op een sluipweg richting Hulst en het is belachelijk druk op de baan
. Terwijl het normaal een rustig baantje is... Zucht
mariekeoo schreef:pff zou morgen weer starten met reïntegreren naar 1,5-2 maand ziek te zijn geweest. Ik twijfel echt wel een klein beetje.
zeker nu een artikel uit komt: "Zes medewerkers UMCG besmet met coronavirus". En dat er zeker een is op de kinderafdeling. Mogelijk dus 1 bij mij op de afdeling.
Ik weet het niet zo goed. Ik ben er maar 2 uurtjes voor ondersteunende taken. Maar toch.
LadyMadonna schreef:Man van mijn vriendin (woonachtig in Hongarije) heeft 3 uur voor de Oostenrijks/Hongaarse grens gestaan. Hij moest bewijzen dat hij in Hongarije woont, anders kwam hij er niet in.
Op andere plaatsen is de wachttijd voor de grens 7-8 uur....
mariekeoo schreef:pff zou morgen weer starten met reïntegreren naar 1,5-2 maand ziek te zijn geweest. Ik twijfel echt wel een klein beetje.
zeker nu een artikel uit komt: "Zes medewerkers UMCG besmet met coronavirus". En dat er zeker een is op de kinderafdeling. Mogelijk dus 1 bij mij op de afdeling.
Ik weet het niet zo goed. Ik ben er maar 2 uurtjes voor ondersteunende taken. Maar toch.
naomiiiii schreef:Geen idee of het hier al benoemd is, dit topic gaat echt te snel om het te kunnen volgen, maar dit is waar ik tot nu toe het meest van geschrokken ben als hondeneigenaar en liefhebber;
https://www.instagram.com/tv/B9uK4Qfl2a ... mq5t3c9ivu
Vrouw uit italie. De honden moeten daar in huis worden uitgelaten!
CynthiaV schreef:mariekeoo schreef:pff zou morgen weer starten met reïntegreren naar 1,5-2 maand ziek te zijn geweest. Ik twijfel echt wel een klein beetje.
Ik begrijp je angst wel een beetje. Vorige week is mijn zoon daar geopereerd en morgen moet hij weer terug voor 1 of 2 dagen om de "drains" weer te laten verwijderen. Zijn weerstand is nu veel lager en zelf ben ik longpatiënt, maar hem alleen laten doe/kan je ook niet.
Cer schreef:Loretta schreef:En deze hele ramp had zo makkelijk voorkomen kunnen worden.
https://www.knack.be/nieuws/wetenschap/ ... 1584200697
Ja als men geen nauw contact onderhoudt met vleermuizen (en dromedarissen) zou t ook al de helft schelen...
Ik vind “achteraf” kletsen echt té makkelijk .. uiteraard moet ervan geleerd worden maar er komt dan altijd wel iets wat men niet had verwacht ..
gillian schreef:mariekeoo schreef:pff zou morgen weer starten met reïntegreren naar 1,5-2 maand ziek te zijn geweest. Ik twijfel echt wel een klein beetje.
Als je niet hoest, snotterd keelpijn of koorts heb, zou ik mijn collega's juist gaan helpen. Ook al is het maar 2 uur.
CynthiaV schreef:mariekeoo schreef:pff zou morgen weer starten met reïntegreren naar 1,5-2 maand ziek te zijn geweest. Ik twijfel echt wel een klein beetje.
Ik begrijp je angst wel een beetje. Vorige week is mijn zoon daar geopereerd en morgen moet hij weer terug voor 1 of 2 dagen om de "drains" weer te laten verwijderen. Zijn weerstand is nu veel lager en zelf ben ik longpatiënt, maar hem alleen laten doe/kan je ook niet.