Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:07

(stille meelezer) haha ja ik was vorige week aan zo'n toeristisch meer met een fake strand. Wij zaten ons in te smeren op onze handdoek, komt er plots zo een bloot kind van een jaar of 2 (kunnen die al rennen? :+ ) recht op ons afgelopen, met zijn zwaaiend piemeltje recht in ons gezichtsveld :')
Wat is er nu moeilijk aan een onderbroek/zwembroek aantrekken? (En je kind bij zich houden)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:13

Damned schreef:
(stille meelezer) haha ja ik was vorige week aan zo'n toeristisch meer met een fake strand. Wij zaten ons in te smeren op onze handdoek, komt er plots zo een bloot kind van een jaar of 2 (kunnen die al rennen? :+ ) recht op ons afgelopen, met zijn zwaaiend piemeltje recht in ons gezichtsveld :')
Wat is er nu moeilijk aan een onderbroek/zwembroek aantrekken? (En je kind bij zich houden)

Ik heb dus gezien hoe zo'n bloot kind een keer gewoon vrolijk zijn plas liet lopen op de handdoek van een ander :oo
Deze kon nog niet lopen, dat scheelt. Maar man daar viel mijn mond toch ook even van open. Gadverdamme. Laat sindsdien mijn handdoek ook niet meer zonder toezicht :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:13

Er was deze namiddag/avond best lang een kind hier in de buurt aan het huilen. Elke keer als zoiets gebeurd ben ik in tweeën gescheurd over wat ik moet doen. Mijn ene kant zegt "Ja hallo, waar zijn de ouders? Is toch zeker niet mijn kind?" en mijn andere kant zegt "Ga nou kijken, zodadelijk is er echt wat aan de hand!"

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:21

De reden dat mensen hun kind naakt laten rondlopen is omdat ze daar sneller zindelijk van schijnen te worden.
Maar persoonlijk vind ik het niet kunnen om je kind zo „tentoon te stellen“
Al is het maar omdat je nooit weet wat voor perverts er foto‘s van maken voor dubieuze doeleinden.
In je achtertuin is een ander verhaal uiteraard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:52

Hoezo zou een kind daar sneller zindelijk van worden?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:58

Maar ik snap ook niet dat kleine meisjes (lees: zonder borsten) een triangel bikini aan moeten :o?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:00

Vroeger liepen wij ook veel naakt, maar wel in onze beschermde achtertuin. Ik heb voor mijn studie een minionderzoek gedaan naar jonge kinderen op youtube (in bv familie vlogs) en kwam er achter dat veel van die viewers bij de video's komen via het darkweb. Dus die video's worden gelinkt vanaf pedosite's. Las toen ook onderzoeken dat iedere ouder pedofielen op Facebook heeft zonder het te weten. Dus ook alles wat online geplaatst wordt, is zo kwetsbaar. En als je al pedofielen op social media kan hebben, lopen ze dus ook bij meren en bij de zee.
Ouders vind het zelf zo onschuldig en lief en schattig. Maar pedofielen zien dat echt anders.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:00

LadyMadonna schreef:
Maar ik snap ook niet dat kleine meisjes (lees: zonder borsten) een triangel bikini aan moeten :o?

Nee dat vind ik ook altijd zo sneu. Blijft niet zitten en wordt nat en voelt vervelend.. Ik weet nog dat ik het vreselijk vond toen ik er uiteindelijk een aan moest, haha.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:12

Varekaj schreef:
Hoezo zou een kind daar sneller zindelijk van worden?

Omdat je gevoel dan koppelt aan visueel effect denk ik :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:15

Jasses wat goor! Blootloperij hielden mijn ouders ook niet van. Als is het idd maar om de freaks die her en der zitteb te loeren...

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:28

Ik heb familie die vroeger naar nudisten campings gingen.
Enerzijds wisten die kinderen wellicht niet beter, maar ik heb er toch moeite mee dat je jonge tieners een persoonlijke keuze oplegt naakt tussen de volwassen kerels te laten lopen :o

Hoe dan ook, in huis of in je tuin in je nakie lopen moet gewoon kunnen lijkt mij, je wilt ook geen taboe van naaktheid maken. Maar openbaar zie ik daar te veel beren op de weg.
Ieder zijn keuze uiteraard.
Wat je op het strand tegen komt is sowieso niet allemaal lekker fris :\
Bijv een volwassene waar het vet zo over de minizwembroek hangt zodat je niet zeker weet of er wel een broek onder zit...... %)

Strand is sowieso een raar verschijnsel.
Loop je vol aangekleed van je hotel naar het strand om daar met een minimaal verhullend stukje stof de wereld je lichaam te laten zien dat in iedere andere dagelijksr situatie nooit in je op zou komen :')

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:41

Grappig, die verschillende meningen :D
Ik geef de ouders die hun kinderen naakt rond laten rennen, dan weer groot gelijk.
Vind het persoonlijk ook onzin om zo'n kind in zwembroekje of inderdaad nog sneuer, bikinitje te hijsen. Hup lekker met je blote billen rondbanjeren.

Maar goed, stranden in Spanje bijv. waar naakt en gekleed recreëren niet gescheiden is, vind ik ook prima.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:55

Hypericum schreef:
Grappig, die verschillende meningen :D
Ik geef de ouders die hun kinderen naakt rond laten rennen, dan weer groot gelijk.
Vind het persoonlijk ook onzin om zo'n kind in zwembroekje of inderdaad nog sneuer, bikinitje te hijsen. Hup lekker met je blote billen rondbanjeren.

Maar goed, stranden in Spanje bijv. waar naakt en gekleed recreëren niet gescheiden is, vind ik ook prima.

Het gaat mij ook niet per se om de naaktheid, ik ben ook vaak genoeg in de sauna. Maar meer dat het kind in kwestie dus niet zindelijk is en daarnaast geen luier draagt :r

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:26

Dat gedoe over pedo's hierboven vind ik wel wat overdreven hoor. Het is niet dat die hordes rondlopen en overal kinderen lopen te begluren. Verder vind ik het ook inderdaad niet nodig om die kinderen naakt rond te laten lopen op het strand en zo. Vooral Duitsers hebben daar een handje van.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 06:08

Mars schreef:
Nee Storm en Vlinder zijn het centrum van ieders bestaan. Eén van de moeders klaagde over rugpijn omdat ze vannacht in bed van zoontje had geslapen :') No way dat mijn ouders aan dat soort fratsen begonnen, slapen doe je in je eigen bed, punt.

En van die Landalvakanties, tja... ziet er idd vooral uit als hard werken voor ouders.

Mijn schoonzus en zwager doen dat schijnbaar zeer regelmatig. Papa slaapt dan bij dochter en zoon mag bij moeders in bed. WTF.

Nu heb ik sowieso al het idee dat hun huwelijk niet fantastisch is, maar zo gaat je sex leven wel heel snel naar 0 :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 06:36

Als hummel van 2 turven hoog liep ik met mijn vader op het stand.
Dat ging dan over in het naaktstrand.

Ik liep dus blijkbaar achterom te kijken en voor mij liep een naakte man.
Ik draaide me om en liep tegen die mijnheer zijn leuter aan.

Ik weet het niet meer maar mijn vader was not amused.

Ik heb als kind wel in mijn bikini broekje op het stand gespeeld maar nooit naakt.
Dat wilde mijn ouders niet.

Is toch ook niet fijn al dat zand tussen je billen.
_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 07:35

Ik vind het zo idioot dat kinderen naakt moeten rondlopen en eens ze wat ouder zijn is naaktheid dan plots "not done" en worden ze zo preuts als wat gemaakt.
Als verpleegkundige heel wat mensen naakt gezien en de basis is toch bij iedereen hetzelfde hoor.

Vooral omwille van hygiëne inderdaad zie ik kinderen liefst met een broekje aan. Ik hoef er geen te zien die plas laat lopen of spontaan gaat poepen omdat ze niet tijdig bij mama en een toilet raken.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:41

Maar die zwemluiers laten ook gewoon plas door hoor :+

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:55

Hier mag ze in de tuin naakt maar buiten altijd minimaal een badpak/luier oid aan. Vooral thuis is naakt handig. Ze is nu bezig met zindelijk worden. En naakt zit je nou eenmaal sneller op de pot dan dat je eerst alles uit moet trekken.
Buitenshuis op t strand laten alle zwemluiers trouwens gewoon plas door hoor. Anders zinkt dat kind gelijk naar de bodem als je een gewone luier aan doet :')

En las hier iets over samen slapen en seksleven naar 0.. er zijn ook nog andere tijden en plekken om dat te doen toch?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:36

Ik mocht vroeger nog wel eens opwarmen bij vader en moeder in bed. Maar dan werd ik gewoon weer terug in eigen bed gedumpt eenmaal opgewarmd.
Mijn ouders gingen echt niet in ons bed slapen. En dat opwarmen mocht ook alleen maar als ik echt als een ijsklontje aankwam.

Ik heb wel eens het idee dat men de confrontatie nogal eens (altijd?) uit de weg gaat omdat dat niet leuk is en je moet wel de beste vriend(in) van je kind zijn.
En daar hoort op je strepen staan en onzinnige dingen als niet in je eigen bed slapen niet bij.

Kinderen mogen zich tegenwoordig ook niet meer vervelen en zelf iets bedenken om te doen. Het schijnt juist ontzettend belangrijk te zijn dat je je met regelmaat verveelt en daarna dus zelf iets leuk bedenkt om te doen, zorgt voor veel creativiteit en inventiviteit. Dat krijg je niet door maar de hele dag vermaakt te worden.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:41

Ik verbaas me ook over de overdosis vermaak die kinderen in mijn omgeving aangeboden krijgen. Vorige week, een vriendin moest nog een week werken. Man is boer en dus op het erf aanwezig, heeft ze medelijden met dr kinderen omdat die zich een week zelf moeten vermaken. Mijn mond viel echt open van verbazing. Pa is toch in de buurt voor als er iets is? Wat is het probleem dan?
Hoe kwamen we daarop? Ik vroeg aan de kinderen of ze lekker vakantie hadden, waarop moeder dus zei van “dat denk ik niet, want...” hè??? Niet naar school is toch sowieso goed?
En die hele flauwekul rondom kinderen in bed ouders: tuurlijk kan je best ergens anders sex hebben, maar in de praktijk lijkt het me de meest voor de hand liggende locatie. Ze hebben hun eigen bed! Mijn scharrel heeft er ook een handje van met zijn zoontje, nou, ik ben gevlogen hoor.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:51

Ja klopt, ik las laatst nog dat verveling echt goed voor je is. Ik merk dat zelf nu ook, ik heb geen goed functionerende smartphone en heb FB deels geblokkeerd, dus ik zit nu af en toe echt te denken "wat zal ik nu eens gaan doen"
Maar dan gebeurt er ineens veel in huis :')

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:54

O fantastisch! Ik ben na twee weken offline afgekickt van mijn domme iPad spelletjes. Heerlijk, gisteren de oprit ont-onkruid, wasjes gedraaid, etc. Krijg ook weer zin om iets te bouwen, dat was ik sinds wastafelkast poos kwijt.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:57

Sinds wastafelkast? :D

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:01

Yup. Ik ben een stiekeme doe-het-zelfster. Ik hou van betonstorten, stucen, tegelen en vooral houten constructies. Nu heb ik mijn zinnen gezet op een nieuw hondenhok gecombineerd met wat extra houtopslag :)

Maar daarnaast ben ik nogal verslavingsgevoelig wat betreft simpele computerspelletjes, en dat staat elkaar wat in de weg...