Wat is er nu moeilijk aan een onderbroek/zwembroek aantrekken? (En je kind bij zich houden)
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Damned schreef:(stille meelezer) haha ja ik was vorige week aan zo'n toeristisch meer met een fake strand. Wij zaten ons in te smeren op onze handdoek, komt er plots zo een bloot kind van een jaar of 2 (kunnen die al rennen?) recht op ons afgelopen, met zijn zwaaiend piemeltje recht in ons gezichtsveld
![]()
Wat is er nu moeilijk aan een onderbroek/zwembroek aantrekken? (En je kind bij zich houden)
Hypericum schreef:Grappig, die verschillende meningen![]()
Ik geef de ouders die hun kinderen naakt rond laten rennen, dan weer groot gelijk.
Vind het persoonlijk ook onzin om zo'n kind in zwembroekje of inderdaad nog sneuer, bikinitje te hijsen. Hup lekker met je blote billen rondbanjeren.
Maar goed, stranden in Spanje bijv. waar naakt en gekleed recreëren niet gescheiden is, vind ik ook prima.
Mars schreef:Nee Storm en Vlinder zijn het centrum van ieders bestaan. Eén van de moeders klaagde over rugpijn omdat ze vannacht in bed van zoontje had geslapenNo way dat mijn ouders aan dat soort fratsen begonnen, slapen doe je in je eigen bed, punt.
En van die Landalvakanties, tja... ziet er idd vooral uit als hard werken voor ouders.